教育王國
標題: 急問!! 應否由SFA 轉去舊拔(P.5) [打印本頁]
作者: AAl 時間: 07-10-16 20:28 標題: 急問!! 應否由SFA 轉去舊拔(P.5)
急....如題, 因明天要覆舊拔!!
作者: 火影忍媽 時間: 07-10-16 22:47
你要計計數: 新拔P.5有?班, if 5班 x 36 = 180人, 中一收240人,舊拔最多收30-40人,你要肯定是否可以考頭30名.
如果你在SFA保持全級Top Ten,相信很多中學都會收, E.g. Queens, La Salle, 华仁..... 但DBS就十分難,因為今年只有28個位,相信明年沒有了. 小兒也是SFA出來的.
作者: Lyn 時間: 07-10-16 23:04
Yes, 85% to DBS.
火影忍媽的資料不正確. 樓主的兒子今年p5.
作者: AAl 時間: 07-10-16 23:09
原文章由 火影忍媽 於 07-10-16 22:47 硐表 
你要計計數: 新拔P.5有?班, if 5班 x 36 = 180人, 中一收240人,舊拔最多收30-40人,你要肯定是否可以考頭30名.
如果你在SFA保持全級Top Ten,相信很多中學都會收, E.g. Queens, La Salle, 华仁..... 但DBS就十分難,因 ...
請問你兒子入了那間中學? 如我轉了舊拔但入不到大拔, 有那些中學可選擇?
作者: AAl 時間: 07-10-16 23:14
原文章由 Lyn 於 07-10-16 23:04 硐表 
Yes, 85% to DBS.
火影忍媽的資料不正確. 樓主的兒子今年p5.
Lyn,
請問應否轉入舊拔? thanks!!
作者: 木土土 時間: 07-10-16 23:35
如果p.6都唸住考dbs, 俾我就一定轉, 慳番兩年學費都好,
sfa 插班入到舊拔, 相信要keep全級名次85%以上easy啦! 點都易過sfa升中再同全港p.6小學生爭dbs位
原文章由 AAl 於 07-10-16 23:14 硐表 
Lyn,
請問應否轉入舊拔? thanks!!
作者: Lyn 時間: 07-10-17 07:19
我已回答了. "轉"
如你想入dbs就一定要轉.
原文章由 Lyn 於 07-10-16 23:04 硐表 
Yes, 85% to DBS.
火影忍媽的資料不正確. 樓主的兒子今年p5.
作者: AAl 時間: 07-10-17 09:41
想問大拔是否有學費津貼?
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-17 10:14
今年呢批舊拔小五生仲未脫鈎,
所以DBS 仲有直屬額比佢地,
如果可以由SFA 插班到舊拔,
成績理應相當唔錯,
只要Keep 番成績中上,
入番DBS 機會好大。
所以如果我係樓主一定轉,
除非你Target 既中學唔係DBS 架啫。
作者: 日本便當 時間: 07-10-17 12:35
我收到既資料係2010前dbs都要俾50個學位dps, 其實可以去試下dbspd呀(新小拔), 佢好鍾意收sfa 既仔....
作者: 火影忍媽 時間: 07-10-17 12:46
其實我的意思是考新拔較着數. 相信你都已經註冊了.恭喜晒!
我問過朋友,新拔P.5應該有5班,每班30人.中一收生是240人.
所以插班都是一個好辦法,其它家長都可以試一下.聽聞新小拔是99%直升大拔
作者: SYMAMA 時間: 07-10-17 14:15
原文章由 火影忍媽 於 07-10-17 12:46 硐表 
其實我的意思是考新拔較着數. 相信你都已經註冊了.恭喜晒!
我問過朋友,新拔P.5應該有5班,每班30人.中一收生是240人.
所以插班都是一個好辦法,其它家長都可以試一下.聽聞新小拔是99%直升大拔
...
我想多口問句 , P.5 先轉學 , 如適應唔到 , 會唔會有o的冒險
作者: AAl 時間: 07-10-17 19:01
原文章由 SYMAMA 於 07-10-17 14:15 硐表 
我想多口問句 , P.5 先轉學 , 如適應唔到 , 會唔會有o的冒險
已經註冊左啦, 昨晚諗成晚都決定唔到, 十五十六, 最後由仔仔自己決定, 不過無校車, 而家好煩.
其實都有d冒險, 真係博一博, 希望佢適應到啦.
本來我轉校係想帶細佬入, 但遲左, 已過了"自選"舊拔才話收, 本來都唔想轉, 但想到哥哥這校網比較好些, 最好入到大拔.
作者: SYMAMA 時間: 07-10-18 12:39
原文章由 AAl 於 07-10-17 19:01 硐表 
已經註冊左啦, 昨晚諗成晚都決定唔到, 十五十六, 最後由仔仔自己決定, 不過無校車, 而家好煩.
其實都有d冒險, 真係博一博, 希望佢適應到啦.
本來我轉校係想帶細佬入, 但遲左, 已過了"自選"舊拔才話收, 本來都 ...
咁祝你小朋友成功入大拔啦!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |