教育王國

標題: 祟真小學 [打印本頁]

作者: michaelfat    時間: 07-10-16 13:43     標題: 祟真小學

請問祟真小學是否好催谷,面試考甚麼?
作者: Esso    時間: 07-10-16 14:20

我仔仔4號去了面試,因為2號才收信都無同他準備什麽,依他說要填顏色同老師會問一些基本問題,我想學校都是看小朋友有無耐性及對答時會否怕羞。[若有漏請其他家長補充]

但以我所知好似不是太多崇幼的小朋友入讀崇小,學校回覆是說因為很多家長會選統一派位,所以只得小部份小朋友升上小學。

看其他topic說這校很易入,但該日面試時都幾多人去interview,咁其實間學校好定唔好呢?點解不是入得幼稚園就會讀埋小學咩
作者: 200012    時間: 07-10-16 16:50

原文章由 Esso 於 07-10-16 14:20 硐表
我仔仔4號去了面試,因為2號才收信都無同他準備什麽,依他說要填顏色同老師會問一些基本問題,我想學校都是看小朋友有無耐性及對答時會否怕羞。[若有漏請其他家長補充]

但以我所知好似不是太多崇幼的小朋友入讀崇小,學校回 ...

崇小要比學費麻
作者: Esso    時間: 07-10-16 23:27

咁培正及民生很多小朋友都是由幼稚園讀上去,咁讀得一條龍學校就是想直上啦,為何中途會轉車呢
作者: 200012    時間: 07-10-17 08:04

原文章由 Esso 於 07-10-16 23:27 硐表
咁培正及民生很多小朋友都是由幼稚園讀上去,咁讀得一條龍學校就是想直上啦,為何中途會轉車呢

因小學費吾平,出名的直資先$1xxx,學校早年申請轉直資,但失敗,部份人會撰一些出名津校
作者: 15分    時間: 07-10-17 08:15

Esso,

點解要轉車,出面好多好的選擇.培正及民生係定出名過祟小.點解好多人找它做後備, 易考囉,萬一抽唔得好的或考唔到心水小學,都有學校讀.

原文章由 Esso 於 07-10-16 23:27 硐表
咁培正及民生很多小朋友都是由幼稚園讀上去,咁讀得一條龍學校就是想直上啦,為何中途會轉車呢

作者: ptptmama    時間: 07-10-17 13:47

各位媽媽妳哋好:

因我小朋友明日面試,我想請問[家長問卷]主要須填什麼,可否幫幫忙,唔該!
作者: 馬媽媽    時間: 07-10-17 13:59

For example:
1) why you choose this school?
2) what is the most important thing you would consider when growing up a child?
3) what is the most difficult issue you have to deal with when growing up a child?

Similar to the above but I cannot remember the exact wordings.

原文章由 ptptmama 於 07-10-17 13:47 硐表
各位媽媽妳哋好:

因我小朋友明日面試,我想請問[家長問卷]主要須填什麼,可否幫幫忙,唔該!

作者: ptptmama    時間: 07-10-17 14:50

原文章由 馬媽媽 於 07-10-17 13:59 硐表
For example:
1) why you choose this school?
2) what is the most important thing you would consider when growing up a child?
3) what is the most difficult issue you have to deal with when growing up a  ...

Hi 馬媽媽:

Thank you very much!:)
徐咗以上3條,其實重有冇其它呢,因我今日先收到面試信,我現在很緊張 ,所以想做定準備,希望唔好介意我咁煩,同埋[家長問卷]是中文或英文問呢?

請幫吓我問題媽媽敬上!
作者: winny    時間: 07-10-18 13:44

[家長問卷] has 2 version, 1 in Chinese and 1 in Englist, for me, I answer in Chinese.

I remember one question is:
who help the kid to finish homework?  what problem you face?
作者: ptptmama    時間: 07-10-19 10:04

原文章由 winny 於 07-10-18 13:44 硐表
[家長問卷] has 2 version, 1 in Chinese and 1 in Englist, for me, I answer in Chinese.

I remember one question is:
who help the kid to finish homework?  what problem you face?

hi winny:

Thank you very much!:D
作者: shanma    時間: 07-10-19 12:34

my daughter went to interview last night. After listen to
the talk , I just feel that both the student and parents will be very busy when you study at this school. Do the
parents have the same feeling?
作者: KOKOMAN    時間: 07-10-20 11:50

在六月放榜後此校都有位,唔需現在考定,可慳番留位費,隔離個間就多人爭,如你想升回其中學則可看看 ''初中教育''版,部份家長都幾煩,另學生聯誼會都有講此中學。
(香港討論區 discuss.com.hk)
http://www11.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5540843
作者: bkfriend    時間: 07-10-21 08:50

原文章由 KOKOMAN 於 07-10-20 11:50 硐表
在六月放榜後此校都有位,唔需現在考定,可慳番留位費,隔離個間就多人爭,如你想升回其中學則可看看 ''初中教育''版,部份家長都幾煩,另學生聯誼會都有講此中學。
(香港討論區 discuss.com.hk)
http://www11.discuss.com.hk/ ...


唔係人地煩, 而係你煩, 比人地睇下你的回應啦, 跟本就係有心攪事, 完全唔係想討論學校好壞
作者: KOKOMAN    時間: 07-10-21 11:34

又唔比人發表意見,祟真中學家長真少氣到冇得頂!!
不如叫全港版主 delete 所有 TTCA 之負面評價。
係人都知祟小一向大把位,你問吓考過私小D媽咪,以前都有
家長在此欄講過。
你話我有心攪事,完全唔係想討論學校好與壞,
你問吓自己肯比人評論嗎?我現在在另一欄評論,你又做跟尾狗嚟吠,唔知邊個有心針對人!!
原文章由 bkfriend 於 07-10-21 08:50 硐表


唔係人地煩, 而係你煩, 比人地睇下你的回應啦, 跟本就係有心攪事, 完全唔係想討論學校好壞

作者: chaiwawa    時間: 07-10-21 15:14

我都同你一樣...覺得唔單止D學生忙..加壓力大.... 父母都會好忙咯.. 你記唔記得個校長話...會COPY D 練習資料比家長放入手袋內... (minimize the size).. 等你地搭車時...等車時...在街外無無聊聊時就可以拎出來同子女溫習... 我聽完之後好驚咯... 咁不如留在家裡算吧啦... 出乜野街??

原文章由 shanma 於 07-10-19 12:34 硐表
my daughter went to interview last night. After listen to
the talk , I just feel that both the student and parents will be very busy when you study at this school. Do the
parents have the same feeli ...

作者: KITTY.WONG    時間: 07-10-21 17:52

此校成績和派位一般,可能校長想''谷''吓成績,希望與同區私小看齊。
原文章由 chaiwawa 於 07-10-21 15:14 硐表
我都同你一樣...覺得唔單止D學生忙..加壓力大.... 父母都會好忙咯.. 你記唔記得個校長話...會COPY D 練習資料比家長放入手袋內... (minimize the size).. 等你地搭車時...等車時...在街外無無聊聊時就可以拎出來同子 ...

作者: catcatmom    時間: 07-10-21 21:02

培正及民生間中學係band1津貼中學,上到中學唔冼錢, 祟中仲係新既band1尾band2 直資喎! 前果兩間仲老牌好多, 點解出兩個問號 !  


原文章由 Esso 於 07-10-16 23:27 硐表
咁培正及民生很多小朋友都是由幼稚園讀上去,咁讀得一條龍學校就是想直上啦,為何中途會轉車呢

[ 本文章最後由 catcatmom 於 07-10-21 21:14 編輯 ]
作者: helenjoe    時間: 07-10-23 13:26

我身邊很多朋友和同事都話崇真小學和中學都唔錯0波.
作者: ferod    時間: 07-10-24 15:34

我小朋友在崇真讀了k.1, k.2轉了校...想在k.1 second term轉...



原文章由 helenjoe 於 07-10-23 13:26 硐表
我身邊很多朋友和同事都話崇真小學和中學都唔錯0波.

作者: KITTY.WONG    時間: 07-10-26 20:56

為何要轉校? 是否一條龍直上?
原文章由 ferod 於 07-10-24 15:34 硐表
我小朋友在崇真讀了k.1, k.2轉了校...本想在k.1 second term轉...

作者: helenjoe    時間: 07-10-26 22:13

原文章由 ferod 於 07-10-24 15:34 硐表
我小朋友在崇真讀了k.1, k.2轉了校...本想在k.1 second term轉...


我同事的大女兒在崇幼畢業, 小兒子現正在崇幼讀k.2, 他都讚這校老師很有愛心, 和語言程度幾高. (指英文和普通話):D

另一位同事的兒子也是讀崇幼k.2, 也讚這校真不錯喎!

真是見仁見智.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5