教育王國

標題: “打破”是形容詞? [打印本頁]

作者: skyway1668    時間: 07-10-15 22:49     標題: “打破”是形容詞?

請問“打破”是形容詞?還是動詞?Help!
作者: melodyyy    時間: 07-10-16 10:35

係 動詞

原文章由 skyway1668 於 07-10-15 22:49 硐表
請問“打破”是形容詞?還是動詞?Help!

作者: kitbebe    時間: 07-10-16 10:43

當然係動詞啦.
作者: leeleelumlum    時間: 07-10-16 11:05

I 'break' a vase. - 動詞 (打破)
I have a 'broken' case. - 形容詞 (打破了的)
作者: shirley73a    時間: 07-10-16 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: skyway1668    時間: 07-10-16 22:34

Thanks a lot!
作者: 06yy    時間: 07-10-17 00:27

係 動詞
作者: SandyKL    時間: 07-10-17 00:32

他打破緘默,開腔說話。咁你話係動詞定係形容詞吖?

原文章由 skyway1668 於 07-10-15 22:49 硐表
請問“打破”是形容詞?還是動詞?Help!

作者: 15分    時間: 07-10-17 08:21

冇前冇後 ,其實兩樣都可,但要看前文後理.

原文章由 skyway1668 於 07-10-15 22:49 硐表
請問“打破”是形容詞?還是動詞?Help!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5