教育王國
標題: 如何訓練小孩『朗誦』? [打印本頁]
作者: 06yy 時間: 07-10-13 00:32 標題: 如何訓練小孩『朗誦』?
今年為孩子報了學校朗誦節比賽,想向有經驗的家長取經,如何教小孩朗誦時做動作,要留意什么....
多多指教!
[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-13 00:35 編輯 ]
作者: 已刪除用戶 時間: 07-10-13 12:59
如果已經係小學生, 係大個仔/女, 要避免太誇張既動作(上半身可以郁, 下半身已經盡量唔好喇)
重點: 準備發音當然重要, 亦要聲線鏗鏘同面部有適當表情, 要俾人覺得小朋友係享受當中過程, 就成功在望喇
原文章由 06yy 於 07-10-13 12:32 AM 硐表 
今年為孩子報了學校朗誦節比賽,想向有經驗的家長取經,如何教小孩朗誦時做動作,要留意什么....
多多指教!
作者: 06yy 時間: 07-10-13 18:33
Hi charlotte_mom,
多謝教路!
今次是孩子首次參賽,只想讓他吸取比賽經驗,沒有什么期望。能順利完成比賽都當贏咗嘞。
原文章由 Charlotte_mom 於 07-10-13 12:59 硐表 
如果已經係小學生, 係大個仔/女, 要避免太誇張既動作(上半身可以郁, 下半身已經盡量唔好喇)
重點: 準備發音當然重要, 亦要聲線鏗鏘同面部有適當表情, 要俾人覺得小朋友係享受當中過程, 就成功在望喇
...
[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-13 18:37 編輯 ]
作者: 已刪除用戶 時間: 07-10-13 19:41
玩多幾次, 拎多d經驗, 就有機會架喇
參考其他參賽者表現, 捨短取長, 下次自然會知道咩叫好, 咩叫唔好, 真係有幫助呢!
原文章由 06yy 於 07-10-13 06:33 PM 硐表 
Hi charlotte_mom,
多謝教路!
今次是孩子首次參賽,只想讓他吸取比賽經驗,沒有什么期望。能順利完成比賽都當贏咗嘞。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |