教育王國

標題: 幫小朋友自備午飯,帶飯壼的家長請問.... [打印本頁]

作者: 跳跳虎    時間: 07-10-11 23:19     標題: 幫小朋友自備午飯,帶飯壼的家長請問....

請問有冇家長每朝晨早起身煮飯比小朋友帶返學校食?你地通常有否快、靚、正的方法來煮這餐,一般預1小時可以嗎?
有冇d咩餸係唔適合放入飯壼?飯壼一般可keep温幾耐,尤其冬天會否唔熱,只是暖暖地?夏天天氣熱,雖然飯壼有保温,但d餸會否容易變味?那隻牌子飯壼好用呢?請指教,謝謝!

[ 本文章最後由 跳跳虎 於 07-10-11 23:20 編輯 ]
作者: 健朗媽咪    時間: 07-10-11 23:41

原文章由 跳跳虎 於 07-10-11 23:19 硐表
請問有冇家長每朝晨早起身煮飯比小朋友帶返學校食?你地通常有否快、靚、正的方法來煮這餐,一般預1小時可以嗎?
有冇d咩餸係唔適合放入飯壼?飯壼一般可keep温幾耐,尤其冬天會否唔熱,只是暖暖地?夏天天氣熱,雖然飯壼有 ...


我係每朝煮飯比亞仔帶食, 亞仔用牛頭牌食壺,
我通常都係之前一晚洗好及切好d餸, d肉就醃好, 浸埋d紅米
第二朝一起身就煮落飯先, 然後自已去擦牙洗面,
準備埋早餐, 叫亞仔起身梳洗, 亞仔梳洗時, 我就煮餸及入盒
然後就同亞仔一齊食早餐, 食完後亞仔換衫,
我就準備佢d水樽,茶點......
等亞仔著好晒衫鞋就可以出門口
通常一個鍾就攪得掂晒,我7:00起身, 8:00出門口
我同亞仔仲係食通粉做早餐ga
作者: 健朗媽咪    時間: 07-10-11 23:46

講埋煮餸ga問題先

深綠色ga菜係唔入得食壺, 因為焗咁耐個變色
我通常都係煮椰菜, 娃娃菜, 椰菜花, 翠玉瓜,紅蘿蔔....
又可以係菇類eg. 鮮冬菇, 本菇, 雲耳....

仲有如果想個飯壺保暖d, 可以用熱水先預熱個飯壺
再加個保溫袋, 保暖效果會好好多ga
作者: 跳跳虎    時間: 07-10-12 15:03

健朗媽咪,
Thanks!

原文章由 健朗媽咪 於 07-10-11 23:46 發表
講埋煮餸ga問題先

深綠色ga菜係唔入得食壺, 因為焗咁耐個變色
我通常都係煮椰菜, 娃娃菜, 椰菜花, 翠玉瓜,紅蘿蔔....
又可以係菇類eg. 鮮冬菇, 本菇, 雲耳....

仲有如果想個飯壺保暖d, 可以用熱水先預熱個飯壺
再 ...

作者: SCY    時間: 07-10-18 13:40

你好犀利啊,朝早可以做咁多嘢.

原文章由 健朗媽咪 於 07-10-11 23:41 硐表


我係每朝煮飯比亞仔帶食, 亞仔用牛頭牌食壺,
我通常都係之前一晚洗好及切好d餸, d肉就醃好, 浸埋d紅米
第二朝一起身就煮落飯先, 然後自已去擦牙洗面,
準備埋早餐, 叫亞仔起身梳洗, 亞仔梳洗時, 我就煮餸及入盒
然 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5