教育王國

標題: 請分享下點樣教小一生串英文生字 [打印本頁]

作者: miffy3005    時間: 07-10-11 21:57     標題: 請分享下點樣教小一生串英文生字

英文默書好差, 串字有困難. 但中默又ok喎! 點算呀?
作者: 健朗媽咪    時間: 07-10-11 22:27

原文章由 miffy3005 於 07-10-11 21:57 硐表
英文默書好差, 串字有困難. 但中默又ok喎! 點算呀?



有無學拼音呀, 如果學咗會好好多喎

或者你試下呢個玩遊戲ga方法, 都幾駛得

首先你要準備一塊白板及英文字母磁石
例如要串"window"
你將window呢幾個字母抽出及撈亂
然後要小朋友拼返啱, 如果試咗幾次都拼到
就加其他無關ga字母一齊撈亂,
之後再要小朋友抽出及拼返啱呢嗰字
試多幾次之後先用紙默寫
咁做可以加深小朋友ga記憶
作者: cherrylemon    時間: 07-10-11 22:48

除左拼音,重可以加多樣,就係叫佢係個字度搵個little word.
如little就搵到it. teapot 就搵到tea & pot. window就搵到win.........呢個方法如配合拼音用更好.因為如little你搵到it, 加L的la音,加it,咪係lit音.咁重可以練習埋拼音.
作者: miffy3005    時間: 07-10-12 17:28

[quote]原文章由 健朗媽咪 於 07-10-11 22:27 硐表



有無學拼音呀, 如果學咗會好好多喎

或者你試下呢個玩遊戲ga方法, 都幾駛得

首先你要準備一塊白板及英文字母磁石
例如要串"window"
你將window呢幾個字母抽出及撈亂
然後要小朋友拼返啱, 如果試咗幾次都拼到
就 ... [/quo

健朗媽咪唔該晒
阿女今日又只係記得一個生字, 其他凈係識字頭 , 屯門區有咩好介紹啊?(學拚音)
作者: miffy3005    時間: 07-10-12 17:29

原文章由 cherrylemon 於 07-10-11 22:48 硐表
除左拼音,重可以加多樣,就係叫佢係個字度搵個little word.
如little就搵到it. teapot 就搵到tea & pot. window就搵到win.........呢個方法如配合拼音用更好.因為如little你搵到it, 加L的la音,加it,咪係lit音.咁重可 ...


cherrylemon,
Thank you!:D
作者: 召藥師    時間: 07-10-12 18:08

首先佢要夠精神同心情愉快。
溫字時要一邊睇住一邊反覆讀俾佢聽,不防讀慢d同誇張d,先等佢聽得明發音係邊個字開頭,再拆開個字聽每個音ge字頭同字尾音。

如 noodles,教佢拆字noo 、dle同s,noo識聽n字頭,再oo音尾,dle 係d字頭,再le尾,最後加個s音。仲要叫佢一路串一路大聲讀俾自己聽,聽得多都有效架。

識串哂有獎就自然好快識哂。
作者: 健朗媽咪    時間: 07-10-12 18:26

原文章由 miffy3005 於 07-10-12 17:28 硐表
健朗媽咪唔該晒
阿女今日又只係記得一個生字, 其他凈係識字頭 , 屯門區有咩好介紹啊?(學拚音)



我都唔知呀, 因為亞仔學校會另外同佢地上拼音, 所以我無出去學, 不過我見過新屯中入面, 近住麥當奴有間中心, 有個高效能串字班, 你去攞d資料睇下啱唔啱駛
作者: emilylam    時間: 07-10-13 14:53

原文章由 健朗媽咪 於 07-10-12 18:26 硐表



我都唔知呀, 因為亞仔學校會另外同佢地上拼音, 所以我無出去學, 不過我見過新屯中入面, 近住麥當奴有間中心, 有個高效能串字班, 你去攞d資料睇下啱唔啱駛 ...


健朗媽咪

學校會另外同佢地上拼音,請問你仔仔讀咁邊間小學啊?
作者: 健朗媽咪    時間: 07-10-13 23:14

原文章由 emilylam 於 07-10-13 14:53 硐表


健朗媽咪

學校會另外同佢地上拼音,請問你仔仔讀咁邊間小學啊?



我仔間學校係屯門喎

[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-10-14 08:22 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5