教育王國
標題: 油塘小學家長站 - part 35 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:22 標題: 油塘小學家長站 - part 35
睇吓今日邊個最快手

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:24

作者: yan02 時間: 07-10-11 14:24
minnie :
你快我幫我想下辨法啦!
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:22 硐表 
睇吓今日邊個最快手
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:25
Love ,又係你
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:24 硐表 
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:25
咪我囉
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:22 硐表 
睇吓今日邊個最快手
作者: irenec11 時間: 07-10-11 14:26
我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要
,今晚佢返嚟我就同佢c個
-----------------------------------------------------------
吓
今朝有少少唔舒服無返工是因為尋晚激氣得濟
佢一見到你就笑住口話等咗你好耐
做咩呢
點知原來佢要出街,要還返d嘢俾人,好急,佢話好快返,點知無返
xyz#$%@&*$%@##!$%#
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:26
係呀,梗係啦我都話會準備架ma
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:25 硐表 
Love ,又係你
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:28
Becky, 我無咩辦法, 你係到問吓其它姐妹意見.
係我話一就你同老公牺牲D, 分居到你亞仔一歲囉. 唔係無計加.
原文章由 yan02 於 07-10-11 14:24 硐表 
minnie :
你快我幫我想下辨法啦!
作者: irenec11 時間: 07-10-11 14:29
禽晚等c6,冇muk瞓,e+有d眼瞓
,遲d再傾
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:29
唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大問題而又未解決呢
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:26 硐表 
我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要
,今晚佢返嚟我就同佢c個
-----------------------------------------------------------
吓
今朝有 ...
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:30
irenec,叫你cool down我知難D, 但真係要問清楚, 攞咩俾人成晚唔返屋企
你保重身體呀 !
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:26 硐表 
我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要
,今晚佢返嚟我就同佢c個
-----------------------------------------------------------
吓
今朝有 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:30
:cry: :cry: :cry: 又做咩事啊
:-|
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:28 硐表 
Becky, 我無咩辦法, 你係到問吓其它姐妹意見.
係我話一就你同老公牺牲D, 分居到你亞仔一歲囉. 唔係無計加.
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:31
佢C6笑笑口咁話等佢返來, 唔會掛.,
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:29 硐表 
唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大問題而又未解決呢
作者: irenec11 時間: 07-10-11 14:31
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:29 硐表 
唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大c而又未解決呢
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:33
等佢自己詳細講
簡單D係一個要陪女瞓, 一個要陪仔瞓, 二公婆要分房. ( 唔係分居
)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:30 硐表 
:cry: :cry: :cry: 又做咩事啊
:-|
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:33
:cry: :cry: 唔知點講好:cry: 都係小心d好:cry: ~~~男人既野
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表 
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 14:33
But唔返黎訓wor, 你有無打電話搵過佢?原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表 
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:36
但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:33 硐表 
等佢自己詳細講
簡單D係一個要陪女瞓, 一個要陪仔瞓, 二公婆要分房. ( 唔係分居
)
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 14:38
我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar
但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:36 硐表 
但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦
[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 14:43 編輯 ]
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:43
呢招都唔得呀.
Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.
咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉
講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:36 硐表 
但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 14:46
下
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表 
呢招都唔得呀.
Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.
咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉
講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.
...
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-10-11 14:46
返黎啦
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:48
二間
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表 
下
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
作者: funbabyhk 時間: 07-10-11 14:50
同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表 
下
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:50
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:38 硐表 
我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar
但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁
作者: funbabyhk 時間: 07-10-11 14:51
咁長時間
咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表 
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:52
係wor唔記得仲有個工人tim
咁又真係cake手
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表 
呢招都唔得呀.
Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.
咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉
講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.
...
作者: funbabyhk 時間: 07-10-11 14:53
佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表 
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 14:55
有
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦

我地x生活都正常架(以一齊14年計)
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:51 硐表 
咁長時間
咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉
作者: 雪文 時間: 07-10-11 14:58
:
:
: Love
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表 
有
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦

我地x生活都正常架(以一齊14年計)
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:00
咁都要好睇大家性格gei
我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表 
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:01
我會發難渣
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:53 硐表 
佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)
作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:02
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓
入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住. 但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ??
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:02
你都上過來我屋企架啦,無計wor大家就下囉
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:58 硐表 
:
:
: Love
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:04
我分開左訓4年半, 我c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表 
有
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦

我地x生活都正常架(以一齊14年計)
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:06
空氣清新機都唔得?
如果我c6都贊成gei, 咁我會換房
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表 
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓
入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住. 但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:06
我都返黎啦!

作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:07
我都會, 佢死x緊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:01 硐表 
我會發難渣
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:08
既然有2房, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:50 硐表 
同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:09
我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:06 硐表 
空氣清新機都唔得?
如果我c6都贊成gei, 咁我會換房
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:21
雪文: 你屋企唔係3房咩?????
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表 
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓
入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住. 但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:22
係架,真係要睇對手係一個咩野人啦,我隻c6就算一齊訓都唔會傾計架話訓就訓的了:tongue:
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:00 硐表 
咁都要好睇大家性格gei
我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……
作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:22
但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:09 硐表 
我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......
作者: yan02 時間: 07-10-11 15:23
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡了,阿女沒地方睡又要同我地睡,我張床得4呎,3人睡又逼,c6話睡得不舒服,第日返工很累,一路睡一路
,叫我過去同阿仔同房睡上格床,他同女睡,甘2公婆有排要分開睡,其實早幾年我沒請工人我女仲細時,我地都係一個同女睡,一個自己睡,不過個時沒多個外人,做咩都得啦
,現在多左個人,點搞
,我今早同我女講,不如你睡上格,他話我怕跌,落不到床,我要睡沙發
始終得5歲,都不放心他自己睡,夜晚肯家沒被蓋,點搞,比的意見,
香港的地方細,真係煩,:tongue: :tongue:
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:24
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 14:46 硐表 
返黎啦
jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:24
買個負離子空氣清新機
攪惦
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表 
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓
入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住. 但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:24
咁都無辦法gor wor, 你諗住佢地幾歲分房訓先?原文章由 雪文 於 07-10-11 15:22 硐表 
但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?
作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:25
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:21 硐表 
雪文: 你屋企唔係3房咩?????
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:27
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:24 硐表 
買個負離子空氣清新機
攪惦
其實係咪真得好用架???????????????????
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:28
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:04 硐表 
我分開左訓4年半, 我c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:29
當初我同c6分開訓就係c6唔肯3個人一齊訓, 亞仔一上黎, 佢就去訓sofa, 佢驚整親亞仔(你地都知佢幾緊張gar la), 佢最care個仔, 要我好好照顧佢, 佢自己就去訓sofa, then隔離房就買張床, 佢就係咁過左去la
你可以將隔離房張床換左子母床, 拉出黎個格比工人訓, 仔女訓在一齊, 得唔得?
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表 
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:29
係呀,佢會死x緊
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:07 硐表 
我都會, 佢死x緊
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:30
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表 
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢
咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:31
迫佢lor, 始終都7歲la, 我仔初初咪又係死唔肯, 而家都ok wor, 係6點幾晨早起身
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表 
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢
作者: yan02 時間: 07-10-11 15:31
你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話
,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-10-11 15:31
可以問下, 因為我唔知亞表妹仲有無係果度做??
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:24 硐表 
jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????
作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:33
我之前用個philip, 唔係好掂, 買過瀘都好貴.
我真係要做嘢啦, 等陣再上來.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表 
其實係咪真得好用架???????????????????
作者: funbabyhk 時間: 07-10-11 15:33
irene >>>> 你睇到嗎?
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:08 硐表 
既然有2房, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:33
我c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表 
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:34
大房加多張床可以嗎
你地大房d房好大間架ma
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表 
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:34
係ar, 所以睇下可唔可以工人同2個小朋友訓lor
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:31 硐表 
你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話
,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀
...
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:34
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於 頂佢唔住?????
(答得對唔對呢?????
)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表 
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係

作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:35
Should be yan02先岩原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 15:33 硐表 
irene >>>> 你睇到嗎?
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:35
jerry媽: thank you!!!!!

作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:36
荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.
因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:30 硐表 
咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:36
好好用就唔敢講,但應該會有d幫助呱,我自己就無用呢d野,公司就有用囉
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表 
其實係咪真得好用架???????????????????
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:36
唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d野, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表 
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於 頂佢唔住?????
(答得對唔對呢?????
)
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:38
咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:36 硐表 
荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.
因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:40
唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:33 硐表 
我c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor
作者: yan02 時間: 07-10-11 15:40
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:42
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor
係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:40 硐表 
唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未
[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 15:45 編輯 ]
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:43
你個問題有d複習, 我相信我地要實地考察下先得
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表 
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦
...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:44
係呀你答岩左呀))))))))
我真係頂佢唔住呀:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表 
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於 頂佢唔住?????
(答得對唔對呢?????
)
作者: 雪文 時間: 07-10-11 15:45
我對仔女唔肯同我媽瞓加, 同一張床的話.
咁我對仔女係T 字床, 上下格. 我老公咁高, 唔夠佢瞓, 而家我間房都係加長咗的.
細房(即我媽瞓的)只可以放一張3呎單人床.
一就叫我對仔女換去我間房, 拆咗我仔女的T字床, 換過張雙人床我二公婆瞓. 亞婆間房又換過張你老公而家咁樣的床.
不過一講到扔嘢, 你知我媽會有咩反應加啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:38 硐表 
咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:46
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:36 硐表 
唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d野, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 15:46
開完會返黎, 竟然開左新part, 差d行錯路返屋企tim
入左間old 屋...........

作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:47
咁一係放張墊肉係地下, 亞女訓地下la, 無計, 無計原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表 
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦
...
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 15:48
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:42 硐表 
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor
係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)
咁米好lor
... 有計傾先溝通得到, 先有改善的機會ma... 努力 !!:loveliness: :loveliness: :loveliness:
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:49
咁真係只好等到1歲後先再安排點攪啦,e+你地偷偷魔魔住先囉
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表 
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦
...
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 15:50
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:35 硐表 
jerry媽: thank you!!!!!
come, 到時真係有"電視框", 可否預埋我 ar………..

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:52
拿,咁咪好囉,咁你地有無咩咩先
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:42 硐表 
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor
係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 15:53
暫時未有, 大家都未ready, 佢無主動, 我亦未想住
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:52 硐表 
拿,咁咪好囉,咁你地有無咩咩先
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:55
咁你同yan02的問題都好難解決下喎!
原文章由雪文 於 07-10-11 15:45 硐表 
我對仔女唔肯同我媽瞓加, 同一張床的話.
咁我對仔女係T 字床, 上下格. 我老公咁高, 唔夠佢瞓, 而家我間房都係加長咗的.
細房(即我媽瞓的)只可以放一張3呎單人床.
一就叫我對仔女換去我間房, 拆咗我仔女的T字 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:57
佢真係
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:53 硐表 
暫時未有, 大家都未ready, 佢無主動, 我亦未想住
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 15:58
要等jerry媽問左先.....
我都希望有啦, 如果有得買, 就放埋1898...........
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 15:50 硐表 
come, 到時真係有"電視框", 可否預埋我 ar………..
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 15:58
我都覺得係呀
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:55 硐表 
咁你同yan02的問題都好難解決下喎!
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 16:08
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:43 硐表 
你個問題有d複習, 我相信我地要實地考察下先得
無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 16:09
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:58 硐表 
要等jerry媽問左先.....
我都希望有啦, 如果有得買, 就放埋1898...........
今日隻1898升左好多……… 離30不遠啦…… 最衰之前自己心大心細累事,
無買到…..
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 16:10
好ar好ar, 劃個圖出黎, 之後先開會研究
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表 
無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 16:12
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表 
無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>
行程好緊密

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 16:13
考察考察
係我地住公屋先咁多問題ja
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表 
無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>
作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 16:13
都好wor
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:10 硐表 
好ar好ar, 劃個圖出黎, 之後先開會研究
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 16:17
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 16:09 硐表 
今日隻1898升左好多……… 離30不遠啦…… 最衰之前自己心大心細累事,
無買到…..
咁你都好啦, 上市時抽中一手!!!!
我剛剛睇yahoo個價, 係$29.00

作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 16:20
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????
講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 16:13 硐表 
都好wor
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 16:22
我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表 
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????
講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????
作者: come爸嘩 時間: 07-10-11 16:25
乜你咁老實不客氣嘅????
(其實我都係
)
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:22 硐表 
我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la
作者: hoganmama 時間: 07-10-11 16:26

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:25 硐表 
乜你咁老實不客氣嘅????
(其實我都係
)
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 16:27
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:22 硐表 
我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la
我都係咁話lor……..
作者: novemberwm 時間: 07-10-11 16:28
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:17 硐表 
咁你都好啦, 上市時抽中一手!!!!
我剛剛睇yahoo個價, 係$29.00
你個d唔係咩 ? 之後買的ma ?

作者: iloveyoub4 時間: 07-10-11 16:30
我屋企最細
攪埸沙就得
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表 
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????
講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |