教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 35 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:22     標題: 油塘小學家長站 - part 35

睇吓今日邊個最快手
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:24


作者: yan02    時間: 07-10-11 14:24

minnie :
你快我幫我想下辨法啦!




原文章由 雪文 於 07-10-11 14:22 硐表
睇吓今日邊個最快手

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:25

Love ,又係你


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:24 硐表

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:25

咪我囉


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:22 硐表
睇吓今日邊個最快手

作者: irenec11    時間: 07-10-11 14:26

我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要 ,今晚佢返嚟我就同佢c個

-----------------------------------------------------------


今朝有少少唔舒服無返工是因為尋晚激氣得濟
佢一見到你就笑住口話等咗你好耐 做咩呢
點知原來佢要出街,要還返d嘢俾人,好急,佢話好快返,點知無返
xyz#$%@&*$%@##!$%#
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:26

係呀,梗係啦我都話會準備架ma


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:25 硐表
Love ,又係你

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:28

Becky, 我無咩辦法, 你係到問吓其它姐妹意見.

係我話一就你同老公牺牲D, 分居到你亞仔一歲囉.  唔係無計加.



原文章由 yan02 於 07-10-11 14:24 硐表
minnie :
你快我幫我想下辨法啦!

作者: irenec11    時間: 07-10-11 14:29

禽晚等c6,冇muk瞓,e+有d眼瞓 ,遲d再傾
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:29

唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大問題而又未解決呢


原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:26 硐表
我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要 ,今晚佢返嚟我就同佢c個

-----------------------------------------------------------


今朝有 ...

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:30

irenec,叫你cool down我知難D, 但真係要問清楚, 攞咩俾人成晚唔返屋企

你保重身體呀 !

原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:26 硐表
我肯定激氣得濟,都唔知攞muk俾人咁緊要 ,今晚佢返嚟我就同佢c個

-----------------------------------------------------------


今朝有 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:30

:cry: :cry: :cry: 又做咩事啊 :-|


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:28 硐表
Becky, 我無咩辦法, 你係到問吓其它姐妹意見.

係我話一就你同老公牺牲D, 分居到你亞仔一歲囉.  唔係無計加.

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:31

佢C6笑笑口咁話等佢返來, 唔會掛.,

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:29 硐表
唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大問題而又未解決呢

作者: irenec11    時間: 07-10-11 14:31

其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:29 硐表
唉.......明白你心情:( :(
其實你同c6係唔係已經有好大c而又未解決呢

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:33

等佢自己詳細講

簡單D係一個要陪女瞓, 一個要陪仔瞓, 二公婆要分房. ( 唔係分居 )

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:30 硐表
:cry: :cry: :cry: 又做咩事啊 :-|

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:33

:cry: :cry: 唔知點講好:cry: 都係小心d好:cry: ~~~男人既野

原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 14:33

But唔返黎訓wor, 你有無打電話搵過佢?
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:36

但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:33 硐表
等佢自己詳細講

簡單D係一個要陪女瞓, 一個要陪仔瞓, 二公婆要分房. ( 唔係分居 )

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 14:38

我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar

但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:36 硐表
但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 14:43 編輯 ]
作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:43

呢招都唔得呀.

Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.

咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉

講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.  

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:36 硐表
但你係打住”分居”wor,嚇c我啦
其實分房訓都ok的,我都話過啦佢會鬼鬼祟祟過來搵你架啦

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 14:46

咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor
原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表
呢招都唔得呀.

Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.

咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉

講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.  

...

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-10-11 14:46

返黎啦
作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:48

二間

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor  

作者: funbabyhk    時間: 07-10-11 14:50

同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:46 硐表
咁佢屋企有幾多間房要諗諗計wor  

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:50

可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 14:38 硐表
我會咁睇lor, 盡量唔好分, 唔多唔小係有影響gar

但其實為左小朋友都無辦法, 盡量取得平衡lor, 唔好好似我咁

作者: funbabyhk    時間: 07-10-11 14:51

咁長時間 咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:52

係wor唔記得仲有個工人tim
咁又真係cake手

原文章由 雪文 於 07-10-11 14:43 硐表
呢招都唔得呀.

Becky仲有個工人同佢哋一齊瞓同一間房.

咁無理由女方鬼鬼祟祟走過去揾佢C6加, 係我唔會囉

講講吓我都有呢個問題, 等陣又問吓你哋意見.  

...

作者: funbabyhk    時間: 07-10-11 14:53

佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)
原文章由 irenec11 於 07-10-11 14:31 硐表
其實冇muk問題,不過佢d fd一揾佢,佢都唔會say no

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:55

佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:51 硐表
咁長時間 咁咪冇時間大家咩...咩...咩囉

作者: 雪文    時間: 07-10-11 14:58

: : : Love

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:00

咁都要好睇大家性格gei

我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:50 硐表
可能我習慣左,我同c6都分房訓左成差不多3年了

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:01

我會發難渣

原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:53 硐表
佢自己唔講出來, 你一定要問清楚 (究竟去左邊樹)

作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:02

簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ??
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:02

你都上過來我屋企架啦,無計wor大家就下囉


原文章由 雪文 於 07-10-11 14:58 硐表
: : : Love

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:04

我分開左訓4年半, c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 14:55 硐表
佢晚上零晨一入房就一定係咩咩架啦
我地x生活都正常架(以一齊14年計)  

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:06

空氣清新機都唔得?

如果我c6都贊成gei, 咁我會換房
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:06

我都返黎啦!
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:07

我都會, 佢死x
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:01 硐表
我會發難渣

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:08

既然有2, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 14:50 硐表
同工人同一間房瞓, 緊係唔方便走過去搵佢啦....

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:09

我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:06 硐表
空氣清新機都唔得?

如果我c6都贊成gei, 咁我會換房

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:21

雪文: 你屋企唔係3房咩?????

原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:22

係架,真係要睇對手係一個咩野人啦,我隻c6就算一齊訓都唔會傾計架話訓就訓的了:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:00 硐表
咁都要好睇大家性格gei

我自己就覺得訓埋一齊, 可以時時有pillow talk, 反而無訓就小左講野, 咁跟住就……

作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:22

但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:09 硐表
我都係咁話, 仔女氣管唔好, 佢地辛苦之餘, 佢地睇醫生d $$都係返度啦......

作者: yan02    時間: 07-10-11 15:23

我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡了,阿女沒地方睡又要同我地睡,我張床得4呎,3人睡又逼,c6話睡得不舒服,第日返工很累,一路睡一路 ,叫我過去同阿仔同房睡上格床,他同女睡,甘2公婆有排要分開睡,其實早幾年我沒請工人我女仲細時,我地都係一個同女睡,一個自己睡,不過個時沒多個外人,做咩都得啦 ,現在多左個人,點搞 ,我今早同我女講,不如你睡上格,他話我怕跌,落不到床,我要睡沙發
始終得5歲,都不放心他自己睡,夜晚肯家沒被蓋,點搞,比的意見,
香港的地方細,真係煩,:tongue: :tongue:
作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:24

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-11 14:46 硐表
返黎啦

jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:24

買個負離子空氣清新機 攪惦


原文章由 雪文 於 07-10-11 15:02 硐表
簡單講個問題, 俾你哋D無聊C9討論吓

入伙二年先發現仔女房係最最多塵的, 但佢二個又係氣管唔好, 真係唔適合住.  但係如果換房會好大工程, 二間房的家私要全部換, 你哋話點呢 ?? ...

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:24

咁都無辦法gor wor, 你諗住佢地幾歲分房訓先?
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:22 硐表
但係好快佢二個又要分房啦, 咁幾年後又再大換屋呀 ?

作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:25

咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:21 硐表
雪文: 你屋企唔係3房咩?????

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:27

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:24 硐表
買個負離子空氣清新機 攪惦

其實係咪真得好用架???????????????????
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:28

真係””格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   



原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:04 硐表
我分開左訓4年半, 我c6不嬲都係比較被動, 再加上分開左訓, 我地變得唔正常

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:29

當初我同c6分開訓就係c6唔肯3個人一齊訓, 亞仔一上黎, 佢就去訓sofa, 佢驚整親亞仔(你地都知佢幾緊張gar la), 佢最care個仔, 要我好好照顧佢, 佢自己就去訓sofa, then隔離房就買張床, 佢就係咁過左去la

你可以將隔離房張床換左子母床, 拉出黎個格比工人訓, 仔女訓在一齊, 得唔得?
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:29

係呀,佢會死x緊

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:07 硐表
我都會, 佢死x緊   

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:30

原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:31

迫佢lor, 始終都7la, 我仔初初咪又係死唔肯, 而家都ok wor, 6點幾晨早起身
原文章由 雪文 於 07-10-11 15:25 硐表
咁俾你會點呢, 仲有我媽有時要過夜.
我試過問我仔啦, 佢唔肯自己一間房呀.
佢好怕黑加, 去toilet都要妹妹陪佢

作者: yan02    時間: 07-10-11 15:31

你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話 ,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀
作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-10-11 15:31

可以問下, 因為我唔知亞表妹仲有無係果度做??

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:24 硐表

jerry媽: 想問你買"肚臍"袋仲有無折呀??????????????

作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:33

我之前用個philip, 唔係好掂, 買過瀘都好貴.

我真係要做嘢啦, 等陣再上來.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表

其實係咪真得好用架???????????????????

作者: funbabyhk    時間: 07-10-11 15:33

irene >>>> 你睇到嗎?
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:08 硐表
既然有2房, 點解個工人要一齊訓? 叫個工人同小朋友訓lor

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:33

c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:34

大房加多張床可以嗎 你地大房d房好大間架ma


原文章由 yan02 於 07-10-11 15:23 硐表
我的煩惱:
我家有2間房,一間阿仔,阿女同工人睡,一間2公婆睡,大房有一張bb床及碌格床,甘現在仔仔學轉身,又不識昂高頭,一醒就轉,睇少眼都死,工人話怕夜晚睡左不知,想同仔睡床同埋人氣開始冷,同大人睡暖的,甘仔同工人睡 ...

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:34

ar, 所以睇下可唔可以工人同2個小朋友訓lor
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:31 硐表
你知啦,大家一早就出門,見面又真係不多,都係靠夜晚睡前溝通啦
有時的野又不方便在工人面前講,點搞呀,不通成日靠電話 ,甘大家會不會越來越不似2公婆,多過似朋友多呀 ...

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:34

love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:28 硐表
真係”性”格問題wor,我c6係主動的,e+年紀大左就小左咩咩囉,之前後生果時我真係   

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:35

Should be yan02先岩
原文章由 funbabyhk 於 07-10-11 15:33 硐表
irene >>>> 你睇到嗎?

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:35

jerry媽: thank you!!!!!
作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:36

荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.

因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:30 硐表

咁......如果郁動你媽間房, 佢會唔會唔like?????????????

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:36

好好用就唔敢講,但應該會有d幫助呱,我自己就無用呢d野,公司就有用囉

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:27 硐表

其實係咪真得好用架???????????????????

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:36

唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:38

咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????

原文章由 雪文 於 07-10-11 15:36 硐表
荅埋呢句 : 唔會, 我媽而家成日都去咗我囡間房同佢哋一齊瞓, 係子母床.

因我細房買錯床, 太高老人家好難上下.

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:40

唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:33 硐表
我c6係由細到大都唔係太主動gar, 分開左訓再加上有牙齒印, 又加上年紀問題, 咪咁lor

作者: yan02    時間: 07-10-11 15:40

仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:42

星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor

係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:40 硐表
唉,咁希望一齊訓返房會好d啦,佢e+開始左返房訓未

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-11 15:45 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:43

你個問題有d複習, 我相信我地要實地考察下先得
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:44

係呀你答岩左呀))))))))
我真係頂佢唔住呀:tongue: :tongue: :tongue:   



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:34 硐表
love: 係咪填字遊戲??????? 我估
係等於   頂佢唔住?????
(答得對唔對呢????? )

作者: 雪文    時間: 07-10-11 15:45

我對仔女唔肯同我媽瞓加, 同一張床的話.

咁我對仔女係T 字床, 上下格.  我老公咁高, 唔夠佢瞓, 而家我間房都係加長咗的.   

細房(即我媽瞓的)只可以放一張3呎單人床.

一就叫我對仔女換去我間房, 拆咗我仔女的T字床, 換過張雙人床我二公婆瞓.  亞婆間房又換過張你老公而家咁樣的床.

不過一講到扔嘢, 你知我媽會有咩反應加啦.



原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:38 硐表
咪走住, 睇下咁樣得唔得: 你仔女/媽去左你地間房先, 你同老公瞓住你媽度o唔ok????????

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:46




原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:36 硐表
唔駛問都估到啦, 我最叻講呢d野, 人地成日都話d秘書小姐係最salt wet gar

作者: novemberwm    時間: 07-10-11 15:46

開完會返黎, 竟然開左新part, 差d行錯路返屋企tim
入左間old 屋...........
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:47

咁一係放張墊肉係地下, 亞女訓地下la, 無計, 無計
原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

作者: novemberwm    時間: 07-10-11 15:48

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:42 硐表
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor

係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)


咁米好lor ... 有計傾先溝通得到, 先有改善的機會ma... 努力 !!:loveliness: :loveliness: :loveliness:
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:49

咁真係只好等到1歲後先再安排點攪啦,e+你地偷偷魔魔住先囉

原文章由 yan02 於 07-10-11 15:40 硐表
仲有個條件,我仔間房在他1歲內不可以動土,如果不係,我一早拆成2間細房啦,我女又"爛睡,"一晚由床頭睡在床尾再360度轉,2件一齊睡,一定不得,到時變成六國大封相啦 ...

作者: novemberwm    時間: 07-10-11 15:50

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:35 硐表
jerry媽: thank you!!!!!



come,  到時真係有"電視框", 可否預埋我 ar………..
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:52

拿,咁咪好囉,咁你地有無咩咩先



原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:42 硐表
星期一開始訓返la, 暫時都有計傾下lor

係我主動要亞仔過去隔離房訓gei, 佢都話好, 話亞仔都要學獨立wor (又係亞仔, 佢唔係諗我地gar)

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 15:53

暫時未有, 大家都未ready, 佢無主動, 我亦未想住
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 15:52 硐表
拿,咁咪好囉,咁你地有無咩咩先

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:55

咁你同yan02的問題都好難解決下喎!

原文章由雪文 於 07-10-11 15:45 硐表
我對仔女唔肯同我媽瞓加, 同一張床的話.

咁我對仔女係T 字床, 上下格.  我老公咁高, 唔夠佢瞓, 而家我間房都係加長咗的.   

細房(即我媽瞓的)只可以放一張3呎單人床.

一就叫我對仔女換去我間房, 拆咗我仔女的T字 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:57

佢真係


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:53 硐表
暫時未有, 大家都未ready, 佢無主動, 我亦未想住   

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 15:58

要等jerry媽問左先..... 我都希望有啦, 如果有得買, 就放埋1898...........
原文章由 novemberwm 於 07-10-11 15:50 硐表

come,  到時真係有"電視框", 可否預埋我 ar………..

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 15:58

我都覺得係呀


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:55 硐表
咁你同yan02的問題都好難解決下喎!

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 16:08

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 15:43 硐表
你個問題有d複習, 我相信我地要實地考察下先得

無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>
作者: novemberwm    時間: 07-10-11 16:09

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 15:58 硐表
要等jerry媽問左先..... 我都希望有啦, 如果有得買, 就放埋1898...........


今日隻1898升左好多……… 離30不遠啦…… 最衰之前自己心大心細累事, 無買到…..
作者: hoganmama    時間: 07-10-11 16:10

arar, 劃個圖出黎, 之後先開會研究
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表

無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>   

作者: novemberwm    時間: 07-10-11 16:12

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表

無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>   


行程好緊密
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 16:13

考察考察
係我地住公屋先咁多問題ja


原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:08 硐表

無錯, 我地要搵日組返個油塘睇樓團, 睇下yan02間屋, 又要去love度睇下間左2房後個廳點樣無windows, 仲有亞雪文媽房的床點樣難上落法>>>>   

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 16:13

都好wor


原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:10 硐表
好ar好ar, 劃個圖出黎, 之後先開會研究   

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 16:17

原文章由 novemberwm 於 07-10-11 16:09 硐表


今日隻1898升左好多……… 離30不遠啦…… 最衰之前自己心大心細累事, 無買到…..

咁你都好啦, 上市時抽中一手!!!!
我剛剛睇yahoo個價, 係$29.00
作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 16:20

差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????

講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 16:13 硐表
都好wor

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 16:22

我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????

講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????

作者: come爸嘩    時間: 07-10-11 16:25

乜你咁老實不客氣嘅????
(其實我都係 )
原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:22 硐表
我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la

作者: hoganmama    時間: 07-10-11 16:26

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:25 硐表
乜你咁老實不客氣嘅????
(其實我都係 )

作者: novemberwm    時間: 07-10-11 16:27

原文章由 hoganmama 於 07-10-11 16:22 硐表
我贊成, 最鍾意去打攪人地gar la


我都係咁話lor……..
作者: novemberwm    時間: 07-10-11 16:28

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:17 硐表

咁你都好啦, 上市時抽中一手!!!!
我剛剛睇yahoo個價, 係$29.00


你個d唔係咩 ? 之後買的ma ?
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 16:30

我屋企最細 攪埸沙就得

原文章由 come爸嘩 於 07-10-11 16:20 硐表
差d漏左jerry媽間屋添呀.......而家佢老公返返入房, 個情形又點呢??????

講真: 不如搵日上你地home攪大食會咯!?!?!? 方唔方便呢????





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5