教育王國

標題: 現在幼稚園高班是不是個位加數? [打印本頁]

作者: 00adafan    時間: 07-10-10 23:40     標題: 現在幼稚園高班是不是個位加數?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lt611    時間: 07-10-10 23:54

原文章由 00adafan 於 07-10-10 23:40 硐表
我今日見有個幼稚園高班生,已要計7+7=?

我個細女都係K3....學緊0(零)嘅意思及50以內的相鄰數、數值大小......學校梗係有課程不同,有深有淺嫁啦.
作者: olkan    時間: 07-10-11 07:33

一間間學校唔同, 囝子k3時學校計雙位加數同減數.  不過係唔洗進位的加數及唔洗借位的減數.

依家小一的好淺(個位加法), 但就著重解題多些.
作者: leesasa    時間: 07-10-11 07:54

對K3 kids來說,加數不難,及早學好加數,計減數會順利d, 借位減數不易啊!
原文章由 00adafan 於 07-10-10 23:40 硐表
我今日見有個幼稚園高班生,已要計7+7=?

作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 11:08

我囡k3時學

12+5=?
15-3=?
16+3=?
17-4=?

另加文字題
作者: lt611    時間: 07-10-11 13:48

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-11 11:08 硐表
我囡k3時學

12+5=?
15-3=?
16+3=?
17-4=?

另加文字題

文字題.....字都吾係識好多.....咪又係要亞媽解畫,當親子習作.....?
作者: MariaTsui    時間: 07-10-11 13:48

我個仔間幼稚園是加減數一齊教,當然是最多去到10,他有些同學不明白,我在個仔K2下學期時,就開始教加數,他很喜歡,還利用加數的原理自己聯想到減數的計法,現在還在外面上數學班,所以真的每個小朋友都不同,最重要是開始時令他明白,不要令他怕數學就不是問題,因為他們還小,可以慢慢教。
作者: iloveyoub4    時間: 07-10-11 14:04

我囡幼稚園時已經要每個星期默書(句子) 所以文字題係ok的唔洗家長教做的了

例如:哥哥有8個蘋果,弟弟有2個蘋果,共有多少個蘋果?
   妹妹有8個橙,哥哥吃了3個,還有多多少個?

列橫直式做題咁囉,呢d唔洗家長教已經可以做得到的了 間間幼兒要求不同的,只要小朋友明白運用就ok的:loveliness: :loveliness:


原文章由 lt611 於 07-10-11 13:48 硐表

文字題.....字都吾係識好多.....咪又係要亞媽解畫,當親子習作.....?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5