教育王國
標題: 有冇好似我個仔甘沉迷電腦的. [打印本頁]
作者: laiman 時間: 07-10-10 18:07 標題: 有冇好似我個仔甘沉迷電腦的.
我個哀仔一放學後返到屋企,甚麼都不做就馬上開電腦, 佢好鍾意電腦, 好多電腦嘢都識, 成日坐在部電腦旁都可以, 叫佢溫習同做功課就真係好勞氣, 唔知有冇好似我個仔甘, 分享吓教吓我可以點做,
我好驚佢太沉迷部電腦呀.
作者: JeffB 時間: 07-10-10 23:04
你可以set 一個密碼, 小朋友冇密碼是開不到電腦的。然後規定做完功課才可玩電腦15 -30 分鐘, 不合作就冇得玩。
原文章由 laiman 於 07-10-10 18:07 硐表 
我個哀仔一放學後返到屋企,甚麼都不做就馬上開電腦, 佢好鍾意電腦, 好多電腦嘢都識, 成日坐在部電腦旁都可以, 叫佢溫習同做功課就真係好勞氣, 唔知有冇好似我個仔甘, 分享吓教吓我可以點做,
我好驚佢太沉迷部電腦 ...
作者: 00adafan 時間: 07-10-10 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tinetinew 時間: 07-10-11 01:40
hi,
agree!!set password,未做好功課及温好書無得玩!!我个仔嘅琴miss叫我千祈無好俾佢沉淪係電腦或游戲机上,佢之前有幾个学生就因為沉淪咗,已經無跟佢学琴,日日自閉在家中,父母都無符!!
yuk hei mun
原文章由 00adafan 於 07-10-10 23:43 硐表 
規定上學時間(星期一至星期六)不准玩,星期日便可以任玩,(當然要溫好書)!
作者: 991129 時間: 07-10-11 08:57
原文章由 00adafan 於 07-10-10 23:43 硐表 
規定上學時間(星期一至星期六)不准玩,星期日便可以任玩,(當然要溫好書)!
Yes agree and I am doing the same thing
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |