教育王國
標題: "可立小學"家長入來講吓: [打印本頁]
作者: 808280 時間: 07-10-10 17:50 標題: "可立小學"家長入來講吓:
請問有無子女讀"可立小學"的國民,
如有請入來交流下.
作者: maggielou 時間: 07-10-16 17:03
你好, 仔仔在可立小學就讀 ,唔知仲有無其它家長呢?
作者: 法子 時間: 07-10-16 17:37
原文章由 maggielou 於 07-10-16 17:03 硐表 
你好, 仔仔在可立小學就讀 ,唔知仲有無其它家長呢?
知唔知今年P2 邊班係拔尖&精英?
作者: 808280 時間: 07-10-28 12:01
真開心,終於有"可立小學"的國民回覆啦!
今年P.2A班係拔尖&
.2D係精英.
maggielou你好,你仔仔讀邊班呀?
得閒入來交流下.
作者: 808280 時間: 07-10-30 13:30
原文章由 808280 於 07-10-28 12:01 硐表 
真開心,終於有"可立小學"的國民回覆啦!
今年P.2A班係拔尖&
.2D係精英.
maggielou你好,你仔仔讀邊班呀?
得閒入來交流下.
Hi!
昨日女女放學,一看手冊,星期五就要中默(背
默課文,詞語+成語)加上星期四英默以及下
星期全科評估,真係溫到傻.
女女做功課又慢,真係吾夠時間溫.
都吾知間學校點安排時間,加上評估
範圍都未教完,未教都要溫定.
作者: cliffalice 時間: 07-10-30 19:32
HI
大家好,我也有小朋友在可立上學,他們分別讀4年級和5年級,功課
一年比一年困難,現在他們也有在家中補習英文和國語.下星期評估
了,大家加油!
作者: judywan 時間: 07-10-30 20:07
可立小學同可立中學有冇聯繫,可否直升。。。。
作者: 808280 時間: 07-10-31 14:56
原文章由 judywan 於 07-10-30 20:07 硐表 
可立小學同可立中學有冇聯繫,可否直升。。。。
Hi! yudywan
可立小學同可立中學有聯繫,可直升但要英文達標
(校長話),所以當初我才選這間學校.
作者: 808280 時間: 07-10-31 15:12
原文章由 cliffalice 於 07-10-30 19:32 硐表 
HI
大家好,我也有小朋友在可立上學,他們分別讀4年級和5年級,功課
一年比一年困難,現在他們也有在家中補習英文和國語.下星期評估
了,大家加油!
Hi ! cliffalice
我都覺得功課一年比一年多及困難,為有叫個女女勤力d,
但佢又無d鬥心,真激死
.
大家加油!
作者: cliffalice 時間: 07-10-31 16:44
HI 808280
我的小朋友也要我推動才温習,他們在尖子班,
但我覺得是其他班的學生水準較低,所以他
們才可入到尖子班,因為別間學校的學生很勁
的.
最近我的大兒子還要參加很多校外比賽,令他
少了很多時間温習,真担心!我現在我沒有
工作,可爭取多些時間為他們温習.不過有時也
忍不住鬧他們,幸好他們也知我為他們好.
作者: 808280 時間: 07-10-31 17:42
原文章由 cliffalice 於 07-10-31 16:44 硐表 
HI 808280
我的小朋友也要我推動才温習,他們在尖子班,
但我覺得是其他班的學生水準較低,所以他
們才可入到尖子班,因為別間學校的學生很勁
的.
最近我的大兒子還要參加很多校外比賽,令他
少了很多時間温習,真担心! ...
Hi! cliffalice
你好,我都好同意你的說法,我女女都係尖子班,
間學校係三年班開始交多活動,我女女都有比賽
練習.
今日你小朋友有無扮鬼扮馬呀,我女女今日就扮
南瓜,都幾可愛.今日學校好有氣氛.
作者: judywan 時間: 07-10-31 17:49
原文章由 808280 於 07-10-31 14:56 硐表 
Hi! yudywan
可立小學同可立中學有聯繫,可直升但要英文達標
(校長話),所以當初我才選這間學校.
THANKS 808280
明白了,祝你小朋友能入讀心儀中學。。。
作者: 808280 時間: 07-11-6 15:05
上星期六學校家長會,個班主任一d"hard"都無,
真担心囡囡會越來越懶散
.
作者: cliffalice 時間: 07-11-6 15:18
what class?
作者: cliffalice 時間: 07-11-6 16:07
HI 808280
不要担心,我個女每個學期開始也常常說不喜歡他
的班主任,但到升班後會說都是上年的好.
今個星期評估,你的女兒温習辛苦嗎?我會叫他們
做習作,和幫他們問書.我還會拿我個仔的舊試卷
給我個女做,都好有幫助的.
上個月我個女的班主任致電給每位家長,當作家訪,
和家長溝通.雖然她教了我的女兒一個月,但她真的
很了解我女兒.
作者: 808280 時間: 07-11-6 18:53
原文章由 cliffalice 於 07-11-6 16:07 硐表 
HI 808280
不要担心,我個女每個學期開始也常常說不喜歡他
的班主任,但到升班後會說都是上年的好.
今個星期評估,你的女兒温習辛苦嗎?我會叫他們
做習作,和幫他們問書.我還會拿我個仔的舊試卷
給我個女做,都好有幫助 ...
Hi cliffalice
我囡囡讀3c,個班主任新到的,囡囡沒有不喜歡她,
只是我們家長覺得上年班主任較"準"責.
我也是和你一樣幫她溫習.
你囡囡讀邊班?甘好有電話家訪.
作者: 808280 時間: 07-11-7 12:44
昨日收到考試通告,12月6日開始考,一評估完要立即
溫書,要由頭溫到尾,默中文字及串英文生字,囡囡無記性,
同佢溫書好怒氣,會發火.
希望各位同學努力溫書,唔好令d亞媽甘怒氣.
作者: cliffalice 時間: 07-11-7 16:15
HI 808280
你好,我昨天見到通告,也覺得那麽快到考試,
評估也未完結.上年好像沒有那麽緊密的.你
的女兒評估如何?明天我個仔評估英文真担
心,因為上次評估最差是英文.我已經立刻為
他找了一位補習英文老師.唉!
幫他們温習時,我也會勞氣的,也會鬧他們,
我對他們說鬧完就記得,媽媽為你們好的,
幸好他們也明白!
808280你一定要提醒你女兒,你鬧他也是
為他好的,以免傷感情.不用温習時你便和她
玩下.
作者: 808280 時間: 07-11-9 12:54
Hi Cliffalice
昨晚我幫囡囡溫習英文,佢的學習態度很差,令我火氣上升,
要用滕條對付佢.
今朝送佢返學後,我搵了茹主任講了囡囡的問題,
希望學校方面可以同佢講下,改善下d學習態度.
因佢好聽老師話.
作者: 808280 時間: 07-11-13 14:17
昨日囡囡派左d評估卷,英文比上次差少小,其餘差不多,
仲有幾星期就考試,要加緊同佢溫習.
佢昨日都有少小知衰,話會勤力喎!
作者: cliffalice 時間: 07-11-13 16:35
hi 808280
終於評估完了,但還有國語、戲劇未完.
我兩位小朋友今次評估都ok,但中文反
而差了少許.希望考試再努力.
你也不要太勞氣了,可以早些温習會好些,
今次唔識,不次再做,做到記得為止.我家
中沒有滕條,怕自己忍不住動手,你記住忍
手,我小時候最唔钟意阿媽用滕條.
今個星期五我會陪阿仔去台灣參加lego
模型比賽,所以這幾星期他又要温習,又
要在學校練習lego,真的担心他考得不好.
作者: 808280 時間: 07-11-14 14:55
Hi cliffalice
囡囡這幾日溫習都好合作,總算可以無甘勞氣,
我都吾想體罰佢,但比佢激得太嬲,才動手.
希望你囝囝參加lego 模型比賽獲得佳積.
作者: maggielou 時間: 07-11-17 12:58
原文章由 808280 於 07-10-28 12:01 硐表 
真開心,終於有"可立小學"的國民回覆啦!
今年P.2A班係拔尖&
.2D係精英.
maggielou你好,你仔仔讀邊班呀?
得閒入來交流下.
hi!唔好意思啊! 呢排比較忙,所以無入嚟傾計。
我都幾担心嗰仔,今年五年級,英文真係比較差,
下學期嘅計分試,真係有d担心!!!
作者: 808280 時間: 07-11-17 17:39
maggielou你好,
你囝囝有無補習呀!我覺得英文要由細浸大,多d比佢地
接觸英文,如看英文書,聽英文歌曲,看英文電視節目等.
作者: 808280 時間: 07-11-20 15:06
Hi ciffalice
你囝囝去台灣參加 lego 模型比賽,戰績如何呀?
你倍囝囝去台灣比賽,是否要自費還是學校比錢?
去到當地有無觀光下?
昨日囡囡話佢班主任唔知佢地班今日要外出參觀,
有同學問佢,佢都"檬下檸下",亞囡對班主任有d
不滿,話佢連要外出都唔知"窩"又話班主任無提佢
地外出帶方便袋"窩".
作者: cliffalice 時間: 07-11-21 16:51
hi 808280
終於完成了比賽,雖然得不到勝利,但今次旅程很開心.
今次我和老公是自費的,個仔是學校出錢.
這個比賽有很多国家參加,是lego比賽中最大規模的,
真是大開眼界.另一隊香港隊在別個項目中得到冠軍,
真的很犀利!報紙和電視都有報導.
台北有很多美食,而且價錢平,有机會會再去.
你個女點呀?有無用功温書,就快考試了.我都有些担心.
作者: 808280 時間: 07-11-23 13:51
Hi cliffalice,
昨日又同個女開戰,又被佢激到噴火
!
叫佢溫英默,佢就話讀都未讀過點默呀!
但我係前兩日先同佢溫過,佢也抄過一次,
居然同我講話唔知點默,你話嬲唔嬲啞.
作者: maggielou 時間: 07-11-23 16:38
Hi 808280,
唉!你都唔好咁勞氣喇!我自己因為公司好多嘢做都無太多時間幫個仔温習,其實我唔會太過要求高,只要中等成績我就心願喇!
(希望仔仔自律啦!)
作者: cliffalice 時間: 07-11-24 14:59
原文章由 808280 於 07-11-23 13:51 硐表 
Hi cliffalice,
昨日又同個女開戰,又被佢激到噴火
!
叫佢溫英默,佢就話讀都未讀過點默呀!
但我係前兩日先同佢溫過,佢也抄過一次,
居然同我講話唔知點默,你話嬲唔嬲啞.
...
Hi 802080
我也好明白你的心情,我個仔有時也很心散,
所以時常也很勞氣,待考得不好他才知衰,但
很快就忘記,所以有時會問他同學的分數來激
勵他,他見到別人叻過他才知用功(一陣禁多).
你也要放鬆些,大家努力吧!
作者: 808280 時間: 07-12-11 11:36
哈哈!
終於考完試啦,雖然未知成績如何,
但總算可以鬆一口氣.囡囡都好開心,現在
已經玩緊玩具.
作者: 808280 時間: 07-12-11 17:42
今日考"常識"居然有三條"時事題"
亞女話:老師無話過有"時事題",
所以佢答錯兩題.
但我打聽了隔離班家長話:佢個
班常識科老師有講,所以有溫,識
答.
我有d無奈,可能亞女個常識科老師
在學期尾轉人,個接手老師又無提d
學生,才會這樣子.
作者: cliffalice 時間: 07-12-12 13:40
hi
今年考試通告真的沒有寫到要考時事常識,
年年都有寫的,不過我有幫他他温習,大慨
都知出乜,所以他們都識.
考完試好輕鬆,今日派卷又好緊張.
星期五會和他們去惠州浸温泉,哈哈!
作者: 808280 時間: 07-12-13 17:28
hi
亞女今日派曬卷,成績ok啦,但科中文就最差.
為有下次再努力.......佢亞媽....我.
作者: 808280 時間: 08-1-13 14:50
Hi!
囡囡上星期病了,
三日無上學.連運動會也不能參加.
佢有d失望,:cry: 我同佢講下年再參加啦!
我想問吓各位:如果個學生病幾日,
個班主任會否致電問候?
我囡囡個班主任就無!
是否我太介意呢!
作者: cliffalice 時間: 08-1-23 13:19
星期六學校派成績表,今次心情比較輕鬆,
因為他們今次考得好些。下星期我的兒子要去
學校的廣州交流團,真有些憂慮,不過他非常
想去。
作者: 808280 時間: 08-1-23 17:31
星期六學校派成績表,我已預計囡囡不會太高名次,
因中文只得75分.
下星期課程綜合週,有TSA預測,唔知會唔會計分呢?
作者: cliffalice 時間: 08-1-23 19:51
原文章由 808280 於 08-1-23 17:31 發表 
星期六學校派成績表,我已預計囡囡不會太高名次,
因中文只得75分.
下星期課程綜合週,有TSA預測,唔知會唔會計分呢?
今次考得不好,下學期考好些,可以有進步獎。
我知TSA是不計分的。
作者: 808280 時間: 08-1-26 21:30
亞女今日派左成績表,名次排15,同二年級下學期一樣,
佢班主任話佢成績唔標"青",做事唔細心又求其.
亞女唔知幾時至改到.
作者: 8331 時間: 08-1-26 23:18
原文章由 808280 於 08-1-26 21:30 發表 
亞女今日派左成績表,名次排15,同二年級下學期一樣,
佢班主任話佢成績唔標"青",做事唔細心又求其.
亞女唔知幾時至改到.
其實考十五都好好,他的班主任要求高
左d,我的仔考十九,他的老師都說好。
因為他科科考到A。
我的女兒考第十,我真的好滿意。他們都
有進步獎。
你應該好滿意,她考得禁好,如果她中文
下次考好d,我想一定可以高d名次,不要太
憂心。
作者: 808280 時間: 08-1-30 14:01
我想問tsa預測d卷會唔會派回家長看?
星期五去粉嶺旅行,天氣甘凍
.
人地d學校去旅行都係10-11月,但亞
女學校就在2 月去,這時天氣又凍又潮濕.
真係凍死人.
作者: cliffalice 時間: 08-1-30 16:22
原文章由 808280 於 08-1-30 14:01 發表 
我想問tsa預測d卷會唔會派回家長看?
星期五去粉嶺旅行,天氣甘凍
.
人地d學校去旅行都係10-11月,但亞
女學校就在2 月去,這時天氣又凍又潮濕.
真係凍死人. ...
我知道tsa的卷是不派回給學生,因為教育局要
睇,再作評核。
我個兒子今天去了學校的廣州遊學旅行,真的憂心,
因為那裏很凍,希望他懂得穿衣,我已經為他預備很
多禦寒衣物,我見很多同學帶很少野,真奇怪!
星期五,我個女去音樂農莊,一樣禁凍,都唔知帶
乜去食好?
作者: 808280 時間: 08-1-30 19:40
我會給她麪包,豆奶,及穿多多衣服.
作者: 808280 時間: 08-2-1 17:27
囡囡今日去了綠田園旅行,佢話係個度見到條蛇,同學
重推佢絡條蛇度,佢話有d驚.
我問佢有無話比老師知,
佢話無.好彩條蛇無咬佢.
作者: cliffalice 時間: 08-2-1 22:42
我個女今日去音樂農莊,她說好玩過綠田園。
個仔由廣州返香港,他好開心。
明早我們又要出發去布吉,真的可以避寒了。
作者: 808280 時間: 08-2-19 13:43
Hi! Cliffalice
:恭: :喜: :發: :財: !
布吉好玩嗎?又到下學期了,囡囡昨天居然
欠交圖畫,真比佢激死
,幅畫一早畫好,
又唔取回學校交.囡囡對自己d事一點都不
上心,做事又求其.依賴性又強.唔知有什麼
方法可以改善佢?
作者: 8331 時間: 08-2-19 14:12
各位新年快樂!
[ 本文章最後由 8331 於 08-2-19 14:18 編輯 ]
作者: cliffalice 時間: 08-2-19 14:16
原文章由 808280 於 08-2-19 13:43 發表 
Hi! Cliffalice
:恭: :喜: :發: :財: !
布吉好玩嗎?又到下學期了,囡囡昨天居然
欠交圖畫,真比佢激死
,幅畫一早畫好,
又唔取回學校交.囡囡對自己d事一點都不
上心,做事又求其.依賴性又強.唔知有什麼
方法可以改善 ...
今年去旅行好開心,好好玩,想快d再去。
我個女病了,所以第一天無返學。其實我
個女都成日吾記得帶齊野返學,老師都說她
粗心大意,我每天都提她要帶齊東西,但她
都會間中忘記帶齊野,你話是不是激死!
好彩我個仔這方面唔洗我擔心。
希望她們大d可以醒d
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |