教育王國
標題: 通常小息, 你地比乜野小食比小朋友食架. [打印本頁]
作者: christina 時間: 07-10-9 17:05 標題: 通常小息, 你地比乜野小食比小朋友食架.
來來去去都是麵包/棉花糖/小型芝士條/朱古力餅乾等, 吃得多驚熱氣, 有沒有好提議
作者: YongXin 時間: 07-10-9 17:31
麵包, 蛋糕, 水.
其他野食好熱氣, 食食埋埋病就麻煩.
麵包都有好多變化既: 唔同款既麵包啦, 搽牛油/菓酱/朱古力酱/沙拉酱/沙糖/夾火腿/芝士/蛋. 有時我媽就咁整隻熟蛋比阿女帶返學.
原文章由 christina 於 07-10-9 17:05 硐表 
來來去去都是麵包/棉花糖/小型芝士條/朱古力餅乾等, 吃得多驚熱氣, 有沒有好提議
作者: candyocean 時間: 07-10-9 18:08
原文章由 YongXin 於 07-10-9 17:31 硐表 
麵包, 蛋糕, 水.
其他野食好熱氣, 食食埋埋病就麻煩.
麵包都有好多變化既: 唔同款既麵包啦, 搽牛油/菓酱/朱古力酱/沙拉酱/沙糖/夾火腿/芝士/蛋. 有時我媽就咁整隻熟蛋比阿女帶返學.
...
仔仔讀小一, 小息時, 我會讓他蔕水果, 如, 香蕉, 提子, 哈密瓜, 蕃茄仔等方便的食物.
作者: judywan 時間: 07-10-9 20:55
小息冇野食。。。。。

作者: claudi-mama 時間: 07-10-9 22:52
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔
) ,節令食品 - 自家制公仔月餅
,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。
至於薯片類則兩星期有一次,每星期有一日可以在小食部買。另外每星期最少有一次愛心小食 - 媽咪親手做的全部食清,小朋友好開心同祈待的
作者: 小木偶媽咪 時間: 07-10-9 23:16
我女茶點都係 熟蛋 ,朱古力酱or花生酱麵包
夾火腿/芝士麵包.好小會比餅乾,零食更加冇,
claudi-mama個餐單好好~
用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味
等我偷下師先
謝謝分享!!
原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表 
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔
) ,節令食品 - 自家制公仔月餅
,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。
至於薯片類則兩星期有一 ...
作者: 晴B媽 時間: 07-10-9 23:44
我囡間小學有樣好, 就係唔准學生帶薯片.糖果做茶點
我覺得最好的茶點是生果。餅乾.蛋糕仔.三文冶太飽肚,影響lunch的胃口,所以只係間中帶下。生果易消化, 唔怕影響下一餐。
主要都係帶水果。我係用個密實盒裝住切粒的生果/已清洗的原粒生果, 俾亞囡拎番學校食。
作者: quoquo 時間: 07-10-10 17:04
蛋糕、麵包、數十款不同種類的餅乾、提子乾....
但係有一日,老師同佢講:只可以帶梳打餅!
點解?
作者: YanYan0116 時間: 07-10-10 17:50
吉之島$10店, 獨立包裝威化, 曲奇.
旦糕仔, 魚仔餅, jelly仔, 一串4至5袋的餅仔/蝦條(一日一袋), 小果汁.
亞女話有同學帶燒賣, 香腸, 食完仲點食lunch.

作者: lovelovebb 時間: 07-10-11 08:27
我都想帶水果, 但又怕放得太耐會變色及怕出水, 請問你多數帶什麼水果?
原文章由 晴B媽 於 07-10-9 23:44 硐表 
我囡間小學有樣好, 就係唔准學生帶薯片.糖果做茶點
我覺得最好的茶點是生果。餅乾.蛋糕仔.三文冶太飽肚,影響lunch的胃口,所以只係間中帶下。生果易消化, 唔怕影響下一餐。
主要都係帶水果。我係用個密實 ...
作者: froggybb74 時間: 07-10-11 09:22
我初初都有帶蛋糕和餅,但發覺阿囡有D圓潤就只提供水,其實同lunch相差唔耐,我寧願佢lunch食多D。至於水果我會準備橙,士多啤梨,提子等。
作者: ii-3 時間: 07-10-11 09:43
我個女唔肯帶有益o食.
她會帶餅乾(有好多唔同種類), 豬肉乾, 果仁, 糖, 百力支, 粟米棒, 薯片....全部都係熱氣野.
我想唔比她帶,又經她會胃痛(她上小一時,唔知要帶小食, 試過幾次胃痛), 又驚她胃食其他同學D野食.
聽她平時傾計,她會說某同學唔帶小食, 不過會食其他同學帶果D, 又某同學時時都帶一個面包, 個同學唔鍾意食, 成日叫其他同學請她食O食, 長期以來, 我個女只有一個同學可以堅守倒只吃水果, 乾果之類的有益O食. 同埋一齊食小食都係聯誼活動. 可能我女玩開果班都愛帶小食. 
作者: 小木偶媽咪 時間: 07-10-11 09:52
我尋日接個女放學,然後一齊去買曲奇模,
今日就用用曲奇模將方包up出,搽左藍莓醬
我個女不知幾開心,多謝你呀claudi-mama
作者: heidi.li 時間: 07-10-11 22:58
原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表 
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔
) ,節令食品 - 自家制公仔月餅
,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。
至於薯片類則兩星期有一 ...
剩下來的方包點解決

作者: 大豬既老婆 時間: 07-10-12 04:14
原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 硐表 
剩下來的方包點解決
做 麵 包 布 丁。 。 。 。
作者: YanYan0116 時間: 07-10-12 10:03
原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 硐表 
剩下來的方包點解決
我估都係做亞媽嘅食埋la.
作者: cwaisum 時間: 07-10-12 10:26
所以亞媽永遠都是「肥師奶」.
原文章由 YanYan0116 於 07-10-12 10:03 硐表 
我估都係做亞媽嘅食埋la.
作者: YongXin 時間: 07-10-12 10:46
阿女食剩既,我真係食埋架播。一/两粒蛋糕仔,一小角三文治,晚晚同阿女请食物盒,掉0左又好浪费,所以我又食埋。
原文章由 YanYan0116 於 07-10-12 10:03 硐表 
我估都係做亞媽嘅食埋la.
作者: wttcly 時間: 07-10-12 10:58
我想問下曲奇模去邊度買呀?
作者: 小木偶媽咪 時間: 07-10-12 11:29
我係日本城買 買左星形 花形 仲有一個男仔 女仔
塊包我up到多是剩麵包皮 唔會好浪費
最重要係個女勁開心 我都好開心呀
再一次多謝claudi-mama既教路 :loveliness: :loveliness:
原文章由 wttcly 於 07-10-12 10:58 硐表 
我想問下曲奇模去邊度買呀?
[ 本文章最後由 小木偶媽咪 於 07-10-12 11:31 編輯 ]
作者: claudi-mama 時間: 07-10-12 14:15
咪我lee個肥C9食埋囉
三文冶係迷你版,4件心型三文冶都無2片方包,主要等小朋友開心下又有少少野落肚
另外,最好唔好比Jelly仔小朋友食,時有發生意外,係學校邊食邊傾邊玩仲危險。
原文章由 heidi.li 於 07-10-11 22:58 發表 
剩下來的方包點解決
作者: JSCfamily 時間: 07-10-12 16:44
通常比佢地帶魚仔餅,芝士餅,蝦條,朱古力百力支, 橡皮糖, 薯片等食物, 好彩佢地兩個都是廋囝,食極都唔肥....所以便由得佢地食!
作者: heidi.li 時間: 07-10-13 12:01
原文章由 claudi-mama 於 07-10-12 14:15 硐表 
咪我lee個肥C9食埋囉
三文冶係迷你版,4件心型三文冶都無2片方包,主要等小朋友開心下又有少少野落肚
另外,最好唔好比Jelly仔小朋友食,時有發生意外,係學校邊食邊傾邊玩仲危險。
...
我囡囡一向唔鍾意食嘢,就算最喜歡的零食都只係食少少,近一個星期對帶小食開始無興趣,可能小息只係掛住玩

作者: warmummy 時間: 07-10-14 23:47
claudi-mama既方法好有心機, 真係想做佢既仔女
我通常都係餅乾or紫菜同維他奶, 有時就車厘茄
糖就間中, 個女鐘意甜野, 但係唔咁俾咁多佢食
薯片就好少
原文章由 claudi-mama 於 07-10-9 22:52 硐表 
蛋糕仔,愛心驚喜三文冶(用曲奇模將方包up出塗上果醬,每次都唔同款唔同味,囡囡都好喜歡和好祈望下次係咩公仔
) ,節令食品 - 自家制公仔月餅
,自制曲奇餅, 餅乾仔,紫菜,腸仔,牛/豬肉干。
至於薯片類則兩星期有一 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |