教育王國

標題: 小朋友口吃如何可改善 ? [打印本頁]

作者: AQMum    時間: 07-10-9 13:19     標題: 小朋友口吃如何可改善 ?

我個小朋友8歲, 約6歲開始發現她有口吃問題, 已常常提醒她慢慢說及說話前要想清楚字句才說, 有時間亦有要她多出聲閱讀, 但情況未見改善, 請問有甚麼方法可改善 ? 需要看醫生嗎 ?
作者: PrinceWong    時間: 07-10-9 17:10

Dear AQMum,

是要看言語治療師,你可以選擇私家, 到時單對單, 收費都很昂貴, 但很有用, 父母都可以在旁一起玩這些訓練的遊戲, 然後在家中與子女玩, 改善子女的情況!

至於,小學應該有言語服務, 你可以向學校查詢, 不過效果沒有那麼明顯!

原文章由 AQMum 於 07-10-9 13:19 硐表
我個小朋友8歲, 約6歲開始發現她有口吃問題, 已常常提醒她慢慢說及說話前要想清楚字句才說, 有時間亦有要她多出聲閱讀, 但情況未見改善, 請問有甚麼方法可改善 ? 需要看醫生嗎 ? ...

作者: AQMum    時間: 07-10-10 13:16

原文章由 PrinceWong 於 07-10-9 17:10 硐表
Dear AQMum,

是要看言語治療師,你可以選擇私家, 到時單對單, 收費都很昂貴, 但很有用, 父母都可以在旁一起玩這些訓練的遊戲, 然後在家中與子女玩, 改善子女的情況!

至於,小學應該有言語服務, 你可以向學校查詢, 不 ...



多謝回應, 我一直以為慢慢會有改善, 所以一直無帶小朋友看醫生, 但發覺情況持續, 且對小朋友的學校生活亦有影響, 校際朗誦、合唱團等活動都沒份參加, 令小女很不開心。

請問言語治療師那裡可找到 ? 政府服務有嗎 ?
作者: wensi    時間: 07-10-10 14:54

原文章由 AQMum 於 07-10-10 13:16 硐表



多謝回應, 我一直以為慢慢會有改善, 所以一直無帶小朋友看醫生, 但發覺情況持續, 且對小朋友的學校生活亦有影響, 校際朗誦、合唱團等活動都沒份參加, 令小女很不開心。

請問言語治療師那裡可找到 ? 政府服務有嗎 ...


去健康院佢地會轉介你。

小學就同老師,社工講,再轉介你去政府。
作者: AQMum    時間: 07-10-10 22:55

謝謝兩位. 我會去試試, 希望盡快幫到囡囡.
作者: newmo    時間: 07-10-10 23:07

原文章由 AQMum 於 07-10-10 22:55 硐表
謝謝兩位. 我會去試試, 希望盡快幫到囡囡.


我個小朋友就無口吃,他今年5歲k3但係就懶音太多,好多時佢講野會LU出黎,好多話,但係太快同LU都唔知佢講咩野,我又估D,我已經叫佢慢慢講,佢都係咁,

我都想知有冇得改善




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5