教育王國
標題: 小學生emotion問題 [打印本頁]
作者: DDD663 時間: 07-10-8 15:03 標題: 小學生emotion問題
想請教各位家長和專业人事,小兒今年七歲,就讀三年級,班內屬於「細仔」,其舉動仍像小一生般:
例一,在回答數學題時因題目指「女生比男生多.....」便覺生氣,無心情作答以後題目。
例二,是非題時因「非」題過多而影响心情作答答以後題目。
例三,温習時完全回避一些教訓孩子,特別是他自己常反的問題的課程,考試時更避而不答這些題目。
成績當然大打折扣,請問應怎應付!
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-8 16:08
如果係咁,應該唔係因為佢細過其他人既問題喎,
平時日常生活佢點架呢?係咪家中獨子?
而當佢遇著一D 唔順佢心意既人與事,
佢既反應如何?而家人又會作出咩野反應呢?
作者: DDD663 時間: 07-10-8 16:35
原文章由 麟媽媽 於 07-10-8 16:08 硐表 
如果係咁,應該唔係因為佢細過其他人既問題喎,
平時日常生活佢點架呢?係咪家中獨子?
而當佢遇著一D 唔順佢心意既人與事,
佢既反應如何?而家人又會作出咩野反應呢? ...
Thank you. Yes, he's the only child we have.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |