教育王國

標題: 沙田官立小學好嗎 [打印本頁]

作者: yoyohappy07    時間: 07-10-7 14:59     標題: 沙田官立小學好嗎

想請問沙田官立小學好嗎?難唔難入架,教學方法如何?
作者: 肥嘟媽    時間: 07-10-7 23:03

囡囡現在讀小一,是全日制,活動教學

老師暫時都ok,功課平日四至六種,假日就多好多,中英文每星期都要默書,除常規每學期的測驗週及考試外,平時會有突擊測驗

難唔難入?
第一round,除非你有兄姊係度讀,否則應該無機會入
我都係第二round大抽獎時抽中,開心到飛起
作者: asinai    時間: 07-10-7 23:38

補充:

初小活動教學, 高小傳统教學, P.4 開始分精英班....競爭頗大.

1st round 5 可以話冇机會, 只是在88區比較熱門, 机會相對比較低而已.

[ 本文章最後由 asinai 於 07-10-7 23:44 編輯 ]
作者: 肥嘟媽    時間: 07-10-7 23:59

以去年為例
第一round已收突學生,所以第二round的名額已較預期少
作者: pizza888    時間: 07-10-8 15:08

原文章由 肥嘟媽 於 07-10-7 23:59 硐表
以去年為例
第一round已收突學生,所以第二round的名額已較預期少


我家姐個女都係讀呢間,佢話係就係深左d,但d老師總括都好有愛心同好好心機教,佢個女讀得好開心.有個別老師就比較嚴肅d, 但呢間沙小都好注重品德同學業架,因要好成績將來先可以入沙官,我家姐都想個女將來可入沙官.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5