教育王國

標題: 有無住元朗/錦田,而小朋友返港島上學既媽咪? [打印本頁]

作者: christy-mama    時間: 07-10-5 14:30     標題: 有無住元朗/錦田,而小朋友返港島上學既媽咪?

請問有無呀? 你地d小朋友搭乜車ga? 可否分享一下?

我打算搬入元朗, 但小朋友向灣仔讀書, 隨搭村巴之外, 唔知有無保母車之類由錦田去灣仔區呢?
作者: 已刪除用戶    時間: 07-10-5 22:31

嘩, 好遠wor~~
我女女考到間私校, 我住銅鑼灣返中半山, 都要6:50am上車, 如果咁遠車程, 睇怕6am都唔知得唔得呀........(校巴要續個學生去兜, 唔可以用村巴時間去衡量呀)
有無計唸呀........
原文章由 christy-mama 於 07-10-5 02:30 PM 硐表
請問有無呀? 你地d小朋友搭乜車ga? 可否分享一下?

我打算搬入元朗, 但小朋友向灣仔讀書, 隨搭村巴之外, 唔知有無保母車之類由錦田去灣仔區呢?

作者: pak_sang    時間: 07-10-6 19:37

不可想像,你一定會心痛死。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5