教育王國

標題: 小朋友相處問題 [打印本頁]

作者: chuyuk    時間: 07-10-5 09:36     標題: 小朋友相處問題

個女宜家6歲,小二,
性格很被動,慢熱,
又小出聲,
小一時,要半年先同同學混熟,
點知佢混熟咗個同學係好早熟個隻既,
時時利用"唔同你玩"來威脅佢,
我在場都聽過幾次,
最近一次,發生係昨天,
佢又話我個女,"你仲物小息時時跟著我?",
哎,我個心真的很酸,
個傻豬女仲同佢笑!

我真係頂唔順呢個小朋友,
佢知道我個女屋企有很多佢無既玩具就話要同佢玩,
來到,唔讓佢,
又話以後唔同我個女玩!

點算?
作者: bunnycatcat99    時間: 07-10-5 17:34

原文章由 chuyuk 於 07-10-5 09:36 硐表
個女宜家6歲,小二,
性格很被動,慢熱,
又小出聲,
小一時,要半年先同同學混熟,
點知佢混熟咗個同學係好早熟個隻既,
時時利用"唔同你玩"來威脅佢,
我在場都聽過幾次,
最近一次,發生係昨天,
佢又話我個女,"你仲物小息時 ...


其實想幫小朋友多d同人相處嘅經驗, 可以幫佢參加一d群體活動, 例如學校攪嘅音樂隊, 戲劇, 如果有團契也可帶佢番去, 因為呢d活動多元化, 可以藉著唔同形式令小朋友一齊玩, 或者一齊去做一件事.

好多細路好鍾意講 [唔同你玩], 唔好介意, 而佢黎你屋企霸住你囡囡d玩具, 可以咁, 下次佢再黎之前, 你同呢個小朋友講, 話黎你屋企都得, 但要同你囡囡一齊玩架, 你話佢知你地都喜歡同佢一齊玩所以請佢黎你屋企, 所以佢黎到你度, 都要守你家的規矩, 一齊玩至開心嘛!  

我相信呢個小朋友都係 [刁蠻] 些姐, 有時我地做父母, 難免都要教埋人地個小朋友, 畢竟佢地都係細個.
作者: khmama    時間: 07-10-5 21:23

原文章由 chuyuk 於 07-10-5 09:36 硐表
個女宜家6歲,小二,
性格很被動,慢熱,
又小出聲,
小一時,要半年先同同學混熟,
點知佢混熟咗個同學係好早熟個隻既,
時時利用"唔同你玩"來威脅佢,
我在場都聽過幾次,
最近一次,發生係昨天,
佢又話我個女,"你仲物小息時 ...


你又唔使咁担心,我個女一二年級時都係得一兩個朋友仔,依家六年級都唔知幾多朋友. 不過,你可以試下搞聚會,如生日會之類,請o的同學仔返黎玩熟去咪得o羅.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5