教育王國
標題: 關於旅港開平小學 [打印本頁]
作者: kie 時間: 07-10-5 08:32 標題: 關於旅港開平小學
我住係長沙灣,女兒下年升小一,我想知邊間小學好d?聽鄰居講旅港開平小學唔錯,但我上黎這個網的小學一覽,又見唔到有旅港開平小學的討論版,我想知有無家長的仔女係入面讀書,或者可以講下d意見比我知!
作者: Kittymummy 時間: 07-10-5 09:42
click 呢條link參考下拉....
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1048609&extra=page%3D4
原文章由 kie 於 07-10-5 08:32 硐表 
我住係長沙灣,女兒下年升小一,我想知邊間小學好d?聽鄰居講旅港開平小學唔錯,但我上黎這個網的小學一覽,又見唔到有旅港開平小學的討論版,我想知有無家長的仔女係入面讀書,或者可以講下d意見比我知! ...
作者: kie 時間: 07-10-5 15:04
既然有咁多人留言,點解版主唔開個旅港開平小學討論版?
作者: kie 時間: 07-10-9 08:35
有冇人回應下???
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |