教育王國
標題: 屯門區邊間小學好,有無人知屯門小學排位 [打印本頁]
作者: sitobb 時間: 07-10-4 15:44 標題: 屯門區邊間小學好,有無人知屯門小學排位
有無人知屯門既小學排位
作者: cwaisum 時間: 07-10-4 17:16
排位我就不知, 至於邊間小學好, 就要看你想找那類型的小學, 活動vs傳統, 升中派位成績vs發展孩童的多元智能, 大班vs小班教學.
如果單以升中派位來說, 以下的學校值得參考
1. 何日東小學
2. 胡少渠小學
3. 鄭任安夫人千禧小學
4. 保良局所有小學
5. 蒙恩小學
6. 拔臣小學
作者: sitobb 時間: 07-10-4 23:12
hi cwaisum,
thx a lot ar....咁想問下你所講既,活動vs傳統, 升中派位成績vs發展孩童的多元智能, 大班vs小班教學,咁你所提及既小學當中,怎樣分類呀..
其實我都不太明白,我的小朋友其實現在是要找幼稚園,但是我聽人講,找幼稚園應該要從你想他入那間小學來選,所以我才問這個問題,咁請問你又可否比些屯門區選幼稚園既資料我呀...thx
sitobb
作者: cwaisum 時間: 07-10-5 11:22
嘩, 你咁快就找小學, 不用太心急吧! 我所列舉的小學, 大都是傳統教學, 功課多壓力大, 不過成績又真是很好.
至於幼稚園, 三間聖彼得堂幼稚園都不錯, 我女就是讀兆麟苑聖彼得, 安定的佳寶, 大興的啟思都不錯. 如果要選全日幼兒園, 則三聖村的救世軍幼兒園是一個不錯的選擇.
我認為小孩子的學習, 最重要是快快樂樂, 但我又明白今時今日香港的教育制度又真是夠「騎呢」, 只是看成績、入不入到名校為標準, 真是可悲.
放心啦, 小孩子還小, 還有時間去選擇. 好好享受現在和他的親子時間吧. 今日的難處今天當就是了.
作者: whywhywhy 時間: 07-10-5 16:28
原文章由 cwaisum 於 07-10-5 11:22 硐表 
嘩, 你咁快就找小學, 不用太心急吧! 我所列舉的小學, 大都是傳統教學, 功課多壓力大, 不過成績又真是很好.
至於幼稚園, 三間聖彼得堂幼稚園都不錯, 我女就是讀兆麟苑聖彼得, 安定的佳寶, 大興的啟思都不錯. 如果要選 ...
大興的啟思我同事個女上年係呢間畢業,佢讀k3果年一年轉左3-4個班主任,小朋友又唔適應,老師又轉得太快冇時間了解d小肎友,總之就好亂,希望只係個別事件啦
作者: sophyma 時間: 07-10-20 23:39
原文章由 whywhywhy 於 07-10-5 16:28 硐表 
大興的啟思我同事個女上年係呢間畢業,佢讀k3果年一年轉左3-4個班主任,小朋友又唔適應,老師又轉得太快冇時間了解d小肎友,總之就好亂,希望只係個別事件啦 ...
我都聽到同屋苑的mammy說, 呢2年大興的啟思係走了很多老師.
[ 本文章最後由 sophyma 於 07-10-21 00:57 編輯 ]
作者: 虫虫媽媽 時間: 07-10-23 13:40
sorry, 小學排位我不知道,但我據聞保良局梁周順琴小學(下午校),有d老師冇愛心, 操守唔係咁好, 說話時有d似恐嚇.
見個小朋友返學都唔開心.
作者: elsa2005 時間: 07-10-25 01:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虫虫媽媽 時間: 07-10-26 16:36 標題: 梁周下Talk 一Talk
是也.
因看見現今的小朋友情緖易受影響,希望多些人關心身邊的人和事.不要作未經證實的指責,影響小朋友的情緖.
作者: elsa2005 時間: 07-10-26 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-10-26 21:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elsa2005 時間: 07-10-26 21:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ki33221100 時間: 07-10-28 00:21
原文章由 elsa2005 於 07-10-26 21:02 硐表 
屯門區的小學中,若以學業成績、升中派位結果作為選校目標,那麼首選一定是以下兩個辦學團體的屬校:
1.保良局的小學---其中梁周順琴上、下午校最佳,方王錦全和志豪其次,莊啟程上、下午校退步中。
2.順德聯誼總會的小學--- ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |