教育王國

標題: 請問九龍邊間津校係英文小學 [打印本頁]

作者: modele    時間: 07-10-4 12:59     標題: 請問九龍邊間津校係英文小學

請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!
作者: cclbaby    時間: 07-10-4 13:47

您指邊個校網呀?

如41網
拔萃小學
瑪利諾修院學校(小學部)

其實已好少有英文津小的。

原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!

作者: catcatmom    時間: 07-10-4 14:06

直資有
1 陳守仁
2 聖瑪加利

以上兩間所以科目(當然除了中文堂外)係英文書,用英語授課.
因班裡有唔同國籍既小朋友.






原文章由 cclbaby 於 07-10-4 13:47 硐表
您指邊個校網呀?

如41網
拔萃小學
瑪利諾修院學校(小學部)

其實已好少有英文津小的。

作者: modele    時間: 07-10-4 14:18

原文章由 catcatmom 於 07-10-4 14:06 硐表
直資有
1 陳守仁
2 聖瑪加利

以上兩間所以科目(當然除了中文堂外)係英文書,用英語授課.
因班裡有唔同國籍既小朋友.


cclbaby,catcatmom,
唔該晒兩位先!
sorry,可能我表達得唔好,我係想問,有冇邊間英文津校(not直資or私小)係響九龍區,只要係kln side,邊個網都ok!我都知應該好小,因為都唔係好覺,所以先上黎問下。
作者: kitbebe    時間: 07-10-4 14:27

St Mary or Maryknoll.



原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!

作者: littlesister    時間: 07-10-4 15:19

St Mary 唔係英小黎架, 不過英文程度應該幾好既

原文章由 kitbebe 於 07-10-4 14:27 硐表
St Mary or Maryknoll.

[ 本文章最後由 littlesister 於 07-10-4 15:20 編輯 ]
作者: singlemum    時間: 07-10-4 17:03

Li Cheng Uk Government Primary School
http://psp.proj.hkedcity.net/2007/chi/detail_sch_basic.php?sch_id=457
原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!

作者: catcatmom    時間: 07-10-4 17:08

sorry!
睇漏了個"津"字,其官津好少英小, 英小真係連體育,美術都係英文,st mary一定唔係,佢math都係中文,有兩間,不過你都唔會去,李鄭屋官立小學&油蔴地街坊會學校.




原文章由 modele 於 07-10-4 14:18 硐表


cclbaby,catcatmom,
唔該晒兩位先!
sorry,可能我表達得唔好,我係想問,有冇邊間英文津校(not直資or私小)係響九龍區,只要係kln side,邊個網都ok!我都知應該好小,因為都唔係好覺,所以先上黎問下。 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5