教育王國
標題: 請問九龍邊間津校係英文小學 [打印本頁]
作者: modele 時間: 07-10-4 12:59 標題: 請問九龍邊間津校係英文小學
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!
作者: cclbaby 時間: 07-10-4 13:47
您指邊個校網呀?
如41網
拔萃小學
瑪利諾修院學校(小學部)
其實已好少有英文津小的。
原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表 
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!
作者: catcatmom 時間: 07-10-4 14:06
直資有
1 陳守仁
2 聖瑪加利
以上兩間所以科目(當然除了中文堂外)係英文書,用英語授課.
因班裡有唔同國籍既小朋友.
原文章由 cclbaby 於 07-10-4 13:47 硐表 
您指邊個校網呀?
如41網
拔萃小學
瑪利諾修院學校(小學部)
其實已好少有英文津小的。
作者: modele 時間: 07-10-4 14:18
原文章由 catcatmom 於 07-10-4 14:06 硐表 
直資有
1 陳守仁
2 聖瑪加利
以上兩間所以科目(當然除了中文堂外)係英文書,用英語授課.
因班裡有唔同國籍既小朋友.
cclbaby,catcatmom,
唔該晒兩位先!
sorry,可能我表達得唔好,我係想問,有冇邊間英文津校(not直資or私小)係響九龍區,只要係kln side,邊個網都ok!我都知應該好小,因為都唔係好覺,所以先上黎問下。
作者: kitbebe 時間: 07-10-4 14:27
St Mary or Maryknoll.
原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表 
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!
作者: littlesister 時間: 07-10-4 15:19
St Mary 唔係英小黎架, 不過英文程度應該幾好既
原文章由 kitbebe 於 07-10-4 14:27 硐表 
St Mary or Maryknoll.
[ 本文章最後由 littlesister 於 07-10-4 15:20 編輯 ]
作者: singlemum 時間: 07-10-4 17:03
Li Cheng Uk Government Primary School
http://psp.proj.hkedcity.net/2007/chi/detail_sch_basic.php?sch_id=457
原文章由 modele 於 07-10-4 12:59 硐表 
請問九龍邊間津校係英文小﹖或者英文程度高架﹖唔該唔該!
作者: catcatmom 時間: 07-10-4 17:08
sorry!
睇漏了個"津"字,其官津好少英小, 英小真係連體育,美術都係英文,st mary一定唔係,佢math都係中文,有兩間,不過你都唔會去,李鄭屋官立小學&油蔴地街坊會學校.
原文章由 modele 於 07-10-4 14:18 硐表 
cclbaby,catcatmom,
唔該晒兩位先!
sorry,可能我表達得唔好,我係想問,有冇邊間英文津校(not直資or私小)係響九龍區,只要係kln side,邊個網都ok!我都知應該好小,因為都唔係好覺,所以先上黎問下。 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |