教育王國
標題: 赤柱聖士提反 [打印本頁]
作者: Annmelody 時間: 07-10-2 17:20 標題: 赤柱聖士提反
各位前輩媽咪, 我個女報了你們間學校, 我好鐘意. 可否話我知現在易唔易入和學校鐘意收什么學生? 會注重家庭背景定係面試表現多點? 多謝大家.
[ 本文章最後由 Annmelody 於 07-10-2 17:22 編輯 ]
作者: 奶粉妹 時間: 07-10-2 20:14
我都想知.
作者: Annmelody 時間: 07-10-2 20:39
原文章由 奶粉妹 於 07-10-2 20:14 硐表 
我都想知.
我13日面試, 你呢?
作者: che 時間: 07-10-2 23:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小嬅咪 時間: 07-10-3 12:12
我覺得學校喜歡d多說話的小朋友.
好似唔係點睇家庭背景. 我地家庭背景一般,
都收.
這點我最鍾意.
原文章由 Annmelody 於 07-10-2 17:20 硐表 
各位前輩媽咪, 我個女報了你們間學校, 我好鐘意. 可否話我知現在易唔易入和學校鐘意收什么學生? 會注重家庭背景定係面試表現多點? 多謝大家.
作者: Annmelody 時間: 07-10-3 17:25
原文章由 小嬅咪 於 07-10-3 12:12 硐表 
我覺得學校喜歡d多說話的小朋友.
好似唔係點睇家庭背景. 我地家庭背景一般,
都收.
這點我最鍾意.
多謝意見, 請問你多唔多人報同考些什么.
作者: Tatama123 時間: 07-10-3 17:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Annmelody 時間: 07-10-3 17:54
原文章由 Tatama123 於 07-10-3 17:34 硐表 
學校好好, 不過學費好貴, 係咪咁直? English 是否外籍teacher教授?學生係語言方面是否好掂?
我去過學校看, 學生感覺好乖. 三文兩語應該唔錯. 學費同維多利亞差唔多,不過維記比我的感覺更牟利, 報名費都要五佰, 留位費幾千.
作者: Tatama123 時間: 07-10-3 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Annmelody 時間: 07-10-3 18:10
原文章由 Tatama123 於 07-10-3 18:03 硐表 
Annmelody ,
唔係嗎?維記報名費都要五佰,搵鬼讀, 正一謀人寺!,我都覺維記牟利, 入左去讀唔使指意出得返出面讀! 當正自己係名校, 維記IB我冇信心!
IB都係好新, 現在政府公佈直資都唔可以用IB考, 要考返A-Leave
好似港大同學會都不可以考IB試.
作者: louise8702 時間: 07-10-3 22:55
我都係咁話!
小女今年P1,開學至今都好開心積極地適應,學校的規則獎罰都好有系统。
試想想,每日幾百個小朋友一齊在飯堂食lunch,每張枱都有P1-P6的學生,食完又話老師帶去沙灘呀咁,呢到至係學social skill的地方
:loveliness:
而家求學問知識真係唔難,EQ & AQ的培育就少D,因為最叻咪生嗰兩三個,点操呀!好多細路都唔"須"得、唔"瘀"得、又唔鬧得
:evil:
,真係要交比信得過的學校慢慢教
原文章由 小嬅咪 於 07-10-3 12:12 硐表 
我覺得學校喜歡d多說話的小朋友.
好似唔係點睇家庭背景. 我地家庭背景一般,
都收.
這點我最鍾意.
作者: Annmelody 時間: 07-10-3 23:15
原文章由 louise8702 於 07-10-3 22:55 硐表 
我都係咁話!
小女今年P1,開學至今都好開心積極地適應,學校的規則獎罰都好有系统。
試想想,每日幾百個小朋友一齊在飯堂食lunch,每張枱都有P1-P6的學生,食完又話老師帶去沙灘呀咁,呢到至係學social skill ...
可唔可以話我知舊年面試考什么? 我個女13日in,好緊張, 唔知今年易唔易入呢? thanks
作者: louise8702 時間: 07-10-3 23:33
阿女剩係話我知佢同幾個小朋友在課室聽老師講故事,然後問咗D問題。聽講學校喜歡主動和鍾意閱讀嗰類。Good luck
[quote]原文章由 Annmelody 於 07-10-3 23:15 硐表 
可唔可以話我知舊年面試考什么?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |