教育王國
標題: 馬灣基慧 - 校車一問 [打印本頁]
作者: Mikiwong 時間: 07-10-2 16:42 標題: 馬灣基慧 - 校車一問
請問有冇媽咪知道馬灣基慧NO. 7 校車,是否會駛入綠楊新村村內?
作者: Angel 時間: 07-10-2 21:24
Mikiwong,
你打電話問馬灣基慧校車負責人"蔡太", 她一定答到你
作者: 丸媽媽 時間: 07-10-2 23:16
原文章由 Mikiwong 於 07-10-2 16:42 硐表 
請問有冇媽咪知道馬灣基慧NO. 7 校車,是否會駛入綠楊新村村內?
應該在綠楊新邨C座對出有站,但我囝囝前年插班小四時話呢條線冇位,建議我搭2號線,當時我見反正都要落地鐵站上落車,於是直情不讓囝囝搭校車,在荃灣多層停車場外搭半小時開出一班的"金巴"仲化算
(上月剛由私人轉回由馬灣營運)
作者: Mikiwong 時間: 07-10-3 22:39
丸媽媽 :
唔該哂,咁車程要幾耐?是否能去到學校門口?不過將來小朋友都會選擇搭校車,我昨天交小一入學表格都係去荃灣碼頭搭船的,交了入學表格後心裡都有些唔舒服,感覺路途遙遠,有些少後悔。
作者: Chindor 時間: 07-10-5 20:41
原文章由 Angel 於 07-10-2 21:24 硐表 
Mikiwong,
你打電話問馬灣基慧校車負責人"蔡太", 她一定答到你
Please,pm me the tel no. of miss choi , because I want to ask her tomorroe is the tennis couse or not but no one
inform me.
urgent, please
作者: jk923 時間: 07-10-5 23:41
chindor:
check pm
tel 93606170
作者: 丸媽媽 時間: 07-10-6 00:47
原文章由 Mikiwong 於 07-10-3 22:39 硐表 
丸媽媽 :
唔該哂,咁車程要幾耐?是否能去到學校門口?不過將來小朋友都會選擇搭校車,我昨天交小一入學表格都係去荃灣碼頭搭船的,交了入學表格後心裡都有些唔舒服,感覺路途遙遠,有些少後悔。 ...
Mikiwong,
你住邊頭呀? 搭船就梗係轉折啦! 學校行去碼頭又遠,由碼頭過番地鐵又要轉程車,我通常入完馬灣唔想咁早返屋企先會咁搭咋!
仲有,馬灣環境比較"特別",視乎你用咩心情去睇,我就覺得環境好舒服好正,個仔初初入讀時我有衝動搬埋入去住添呀!
相反如果你唔慣呢d咁靜環境,可能感覺好似入左荒蕪之地,真係有去左無雷公咁遠既感覺都唔出奇o架! 
我自己就覺得冇咩唔方便,由荃灣入去15mins一站式來or回,比起其他學校校巴兜黎兜去仲快靚正,加上我囝囝自己搭車,真係幫我慳番好多,起碼長假期唔駛白交校車$$$$$
爭d唔記得答你既問題,搭荃灣車入馬灣唔係學校門口落,不過落左車行3-4mins就到學校,都算唔駛過馬路(其實要過條小馬路不過冇乜車) 
[ 本文章最後由 丸媽媽 於 07-10-6 01:01 編輯 ]
作者: Mikiwong 時間: 07-10-7 00:50
丸媽媽 :
多謝你解答我這麼多問題,我其實家住綠楊新村,今日打咗比校車蔡太,佢話校車會入村,我都放心D,不過佢話回程就要响K座落而唔係响C座對開落,對我黎講就遠咗少少,你講那架巴士都不錯噃,起碼唔駛搭船先,有後著,有後著!
最重要的,係我只得十五分,應該第一輪都入唔到呢間學校囉!但我巳問定校車問題,自覺都有些神經質!
恕我唐突,為何你囝囝會小四時走到去馬灣做插班生?因為我見你話住荃灣而唔係住柏麗灣。我諗這所學校應該會有很多住柏麗灣的小朋友做插班生的,對嗎?
作者: Chindor 時間: 07-10-9 12:44
原文章由 jk923 於 07-10-5 23:41 硐表 
chindor:
check pm
tel 93606170
Dear jk923, 多 謝晒,我找到蔡太啦.
因近日很忙才未有道謝,我的小兒讀1E.
Best Regards
作者: 丸媽媽 時間: 07-10-9 13:11
原文章由 Mikiwong 於 07-10-7 00:50 硐表 
丸媽媽 :
多謝你解答我這麼多問題,我其實家住綠楊新村,今日打咗比校車蔡太,佢話校車會入村,我都放心D,不過佢話回程就要响K座落而唔係响C座對開落,對我黎講就遠咗少少,你講那架巴士都不錯噃,起碼唔駛搭船先,有後著,有後著!
...
寧願放學行遠d都好過返學行得遠啦! 係咪?
就算第一輪唔得,只要第二輪大抽獎第一志願揀馬基,都好大機會中,祝你成功
我囝囝小四前出城讀私小,但因資質問題讀得太辛苦,咪轉返本區讀囉! 當時我上教統局學位分配組問,知道馬基有插班位,真係開心到彈起,不過都幾經波折先入到o架!
作者: jk923 時間: 07-10-9 22:05
原文章由 Chindor 於 07-10-9 12:44 硐表 
Dear jk923, 多 謝晒,我找到蔡太啦.
因近日很忙才未有道謝,我的小兒讀1E.
Best Regards
唔洗客氣!不如得閒過黎呢邊傾下丫
CLICK>>>'馬灣基慧學校'
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |