教育王國

標題: 保良局馮晴小學一問 [打印本頁]

作者: ShanShanMa    時間: 07-9-30 22:28     標題: 保良局馮晴小學一問

各位馮晴媽咪:

請問馮晴的老師是不是很嚴

功課係咪好深
小一的功課要做幾耐?
測默係咪好多?
因好多人要補習

較好動的小朋友係咪唔太適合呢?
請分享




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5