教育王國
標題:
保良局馮晴小學一問
[打印本頁]
作者:
ShanShanMa
時間:
07-9-30 22:28
標題:
保良局馮晴小學一問
各位馮晴媽咪:
請問馮晴的老師是不是很嚴
功課係咪好深
小一的功課要做幾耐?
測默係咪好多?
因好多人要補習
較好動的小朋友係咪唔太適合呢?
請分享
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5