教育王國

標題: 住在西貢西沙附近的村屋小學生家長入來傾下??? [打印本頁]

作者: B-Li-Bra-La    時間: 07-9-29 23:35     標題: 住在西貢西沙附近的村屋小學生家長入來傾下???

我們想搬去西貢西沙附近的村屋或大埔林村的村屋住, 但女兒是在九龍塘讀小學, 請問有冇人可以比意見哪個地方夠近呢, 最好是不用太早上保母車, 保母車不要停好多站先返學校
作者: apparel    時間: 07-10-11 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cherrylemon    時間: 07-10-11 23:12

我都係住西沙,個女返九龍城呀.hihi!
如搭校車,要6:30上車,所以佢只坐放學.
自己送返學可以遲多1個鐘出門口.

[ 本文章最後由 cherrylemon 於 07-10-11 23:14 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5