教育王國

標題: 聖方濟愛德小學-有60%多入英中,值得入讀嗎? [打印本頁]

作者: 幸福少奶奶    時間: 07-9-29 19:43     標題: 聖方濟愛德小學-有60%多入英中,值得入讀嗎?

聽聞那裏學生的英文很不錯,即使學生家庭背景只屬一般…
我沒有太多錢給予我仔仔入讀直資,想留多些錢,放在中學…
而且,名校競爭太大,資源都給人搶去,我想給仔仔有較愉快的童年,又有發揮的機會。有沒有家長給我其他意見?謝謝!
作者: singlemum    時間: 07-10-4 10:44

這兩年, 入英中不少, 有些入傳統名校, 第一志願都有90%.
英文是不錯, 但始終是中文小學; 當升上英中後, 也要慢慢的習慣.
但此校算是多功課, 愉快與否? 視否小朋友.

原文章由 幸福少奶奶 於 07-9-29 19:43 硐表
聽聞那裏學生的英文很不錯,即使學生家庭背景只屬一般…
我沒有太多錢給予我仔仔入讀直資,想留多些錢,放在中學…
而且,名校競爭太大,資源都給人搶去,我想給仔仔有較愉快的童年,又有發揮的機會。有沒有家長給我其他意見?謝謝!:c ...

作者: G-Ma    時間: 07-10-4 11:27

親戚的女兒在此校就讀, 功課壓力頗大, 校舍較舊, 但派位真係唔錯, 但係咪可以有個愉快童年就真係因人而議.
作者: dabbycheung    時間: 07-10-4 11:30

原文章由 singlemum 於 07-10-4 10:44 硐表
這兩年, 入英中不少, 有些入傳統名校, 第一志願都有90%.
英文是不錯, 但始終是中文小學; 當升上英中後, 也要慢慢的習慣.
但此校算是多功課, 愉快與否? 視否小朋友.

...


我朋友今年讀緊大學Year 1,之前聽佢講原來佢小學時係讀呢一間。佢話觀塘瑪莉諾中學每年會預留5個位比呢間小學既畢業生,所以如果考全級頭5名既男生,保証可以入到呢間中學。我朋友當年就係全級考第二,結果順利入到呢間中學。

所以如果係仔,我覺得呢間小學都可以考慮。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5