教育王國
標題: 各位教吓我 [打印本頁]
作者: mother07 時間: 07-9-29 10:05 標題: 各位教吓我
我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦!

作者: khmama 時間: 07-9-29 12:34
你不如幫佢報下作文班,唔使自己教得咁勞氣
.
作者: 軒Mother 時間: 07-9-29 22:34
你應鼓勵佢多看課外書,從中學習別人的寫作技巧。
作者: sausauma 時間: 07-9-30 09:43
原文章由 mother07 於 07-9-29 10:05 硐表 
我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦!
...
你可以鼓勵她寫日記,初初可以是週記,慢慢才增至日/双日記,還可以鼓勵她寫英文DIARY.小兒寫了一年,漸見成績,還要課餘多看課外書,看多了自然懂得怎樣寫,作文和語文是要慢慢來的,不要勞氣,會傷身!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |