教育王國

標題: 各位教吓我 [打印本頁]

作者: mother07    時間: 07-9-29 10:05     標題: 各位教吓我

我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦!
作者: khmama    時間: 07-9-29 12:34

你不如幫佢報下作文班,唔使自己教得咁勞氣 .
作者: 軒Mother    時間: 07-9-29 22:34

你應鼓勵佢多看課外書,從中學習別人的寫作技巧。
作者: sausauma    時間: 07-9-30 09:43

原文章由 mother07 於 07-9-29 10:05 硐表
我囡囡今年小五,每星期作文都要我好勞氣 ,每次都差不多都係我幫佢作埋,佢係轉唔到腦,請問應該點先可以改善到佢作文呢?
唔該比比意見啦! ...



你可以鼓勵她寫日記,初初可以是週記,慢慢才增至日/双日記,還可以鼓勵她寫英文DIARY.小兒寫了一年,漸見成績,還要課餘多看課外書,看多了自然懂得怎樣寫,作文和語文是要慢慢來的,不要勞氣,會傷身!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5