教育王國
標題: 牧愛下午校轉全日制 [打印本頁]
作者: ww1222 時間: 07-9-28 15:02 標題: 牧愛下午校轉全日制
34網牧愛下午校下年轉全日制,可以多個選擇。
[ 本文章最後由 ww1222 於 07-9-28 15:13 編輯 ]
作者: cherrymummu 時間: 07-9-28 16:17
不過可惜上午校留唔住,要結業。

作者: wensi 時間: 07-9-28 16:42
原文章由 cherrymummu 於 07-9-28 16:17 硐表 
不過可惜上午校留唔住,要結業。
上午校係私小,要俾錢我唔會選佢,硬件唔好。
作者: chrischeung 時間: 07-9-28 17:07
請問派位 好嗎?有几成BAND 1呢?原文章由 ww1222 於 07-9-28 15:02 硐表 
34網牧愛下午校下年轉全日制,可以多個選擇。
作者: ww1222 時間: 07-9-28 20:40
學校公佈約5成band1
作者: chrischeung 時間: 07-9-29 10:13
以前上午校有六成几BAND 1, 請問34校綱這間學校點解冇人選呢?個個都去官小同陳端祺呢??原文章由 ww1222 於 07-9-28 20:40 硐表 
學校公佈約5成band1
作者: 大文 時間: 07-10-2 17:33
點解冇人選?因為校舍比較細, 同埋個陣分上下午校, 還有發生過不偷快事件. 不過咁佢派位又真係幾好, 傳統教學, 功課好多, 叻個班人真係幾叻, 要好睇你仔女勤唔勤力, 唔勤力會追得好慘!!
作者: chrischeung 時間: 07-10-2 20:29
咁請問你知吾知有几多%入BAND 1同英中呢?謝謝原文章由 大文 於 07-10-2 17:33 硐表 
點解冇人選?因為校舍比較細, 同埋個陣分上下午校, 還有發生過不偷快事件. 不過咁佢派位又真係幾好, 傳統教學, 功課好多, 叻個班人真係幾叻, 要好睇你仔女勤唔勤力, 唔勤力會追得好慘!! ...
作者: 大文 時間: 07-10-3 18:22
學生表現
派位彪炳,超過一半學生獲派第一志願,並超越六成學生派往英中。
在各類型校際比賽、學界比賽及國際性評估中,屢獲獎項。歷屆校友出類拔萃,人材輩出,造福社群。
(折錄於該校網頁)
作者: pokting2003 時間: 07-10-10 21:06
牧愛上午校絕對係一間好學校 不要只看外表 老師有愛心 學生有禮貌 課程高一級 派位成績好好 學生開心 家長放心
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |