教育王國

標題: 牧愛下午校轉全日制 [打印本頁]

作者: ww1222    時間: 07-9-28 15:02     標題: 牧愛下午校轉全日制

34網牧愛下午校下年轉全日制,可以多個選擇。

[ 本文章最後由 ww1222 於 07-9-28 15:13 編輯 ]
作者: cherrymummu    時間: 07-9-28 16:17

不過可惜上午校留唔住,要結業。
作者: wensi    時間: 07-9-28 16:42

原文章由 cherrymummu 於 07-9-28 16:17 硐表
不過可惜上午校留唔住,要結業。



上午校係私小,要俾錢我唔會選佢,硬件唔好。
作者: chrischeung    時間: 07-9-28 17:07

請問派位 好嗎?有几成BAND 1呢?
原文章由 ww1222 於 07-9-28 15:02 硐表
34網牧愛下午校下年轉全日制,可以多個選擇。

作者: ww1222    時間: 07-9-28 20:40

學校公佈約5成band1
作者: chrischeung    時間: 07-9-29 10:13

以前上午校有六成几BAND 1,  請問34校綱這間學校點解冇人選呢?個個都去官小同陳端祺呢??
原文章由 ww1222 於 07-9-28 20:40 硐表
學校公佈約5成band1

作者: 大文    時間: 07-10-2 17:33

點解冇人選?因為校舍比較細, 同埋個陣分上下午校, 還有發生過不偷快事件. 不過咁佢派位又真係幾好, 傳統教學, 功課好多, 叻個班人真係幾叻, 要好睇你仔女勤唔勤力, 唔勤力會追得好慘!!
作者: chrischeung    時間: 07-10-2 20:29

咁請問你知吾知有几多%入BAND 1同英中呢?謝謝
原文章由 大文 於 07-10-2 17:33 硐表
點解冇人選?因為校舍比較細, 同埋個陣分上下午校, 還有發生過不偷快事件. 不過咁佢派位又真係幾好, 傳統教學, 功課好多, 叻個班人真係幾叻, 要好睇你仔女勤唔勤力, 唔勤力會追得好慘!! ...

作者: 大文    時間: 07-10-3 18:22

學生表現
派位彪炳,超過一半學生獲派第一志願,並超越六成學生派往英中。
在各類型校際比賽、學界比賽及國際性評估中,屢獲獎項。歷屆校友出類拔萃,人材輩出,造福社群。

(折錄於該校網頁)
作者: pokting2003    時間: 07-10-10 21:06

牧愛上午校絕對係一間好學校  不要只看外表  老師有愛心  學生有禮貌   課程高一級    派位成績好好   學生開心   家長放心




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5