教育王國

標題: 馮晴or宣基 (將軍澳) 邊間好? 急!!! [打印本頁]

作者: ShanShanMa    時間: 07-9-28 07:48     標題: 馮晴or宣基 (將軍澳) 邊間好? 急!!!

我覺得好煩唔知點揀

馮晴重成績,我怕功課多,壓力大,
宣基品行好,我怕太淺學得不理想

可否比d意見我呢?
作者: mgsoso    時間: 07-10-1 18:29

問吓自己,想小朋友點成長,小朋友要d物:D  放鬆d
作者: adatsang    時間: 07-10-3 14:14

我之前都同你一樣咁煩, 卒之選左宣基, 希望佢可以讀書輕鬆D,開心D


原文章由 ShanShanMa 於 07-9-28 07:48 硐表
我覺得好煩唔知點揀

馮晴重成績,我怕功課多,壓力大,
宣基品行好,我怕太淺學得不理想

可否比d意見我呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5