教育王國
標題: 請問小一功課多與少 [打印本頁]
作者: clementbaby 時間: 07-9-28 02:17 標題: 請問小一功課多與少
我個仔e+已經有成5至6樣功課(平均計)
我覺得佢好吃力and好辛苦
都唔知道e+係咪要有咁多功課做先叫做學到野
其實係咪一定要有咁多功課做先係好呢?
還有一星期有2次默書
e+ D教育制度真係……
如果有$$$真係想送佢去外國讀好過
人地外國真係活動教學黎加嗎!
上堂就上堂
邊到黎咁多功課做ar
我隔離屋個小朋友就係係外國度讀書
仲要大個我個仔添到e+都冇功課做
唉……幾時先會冇咁多功課做ar

作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 08:57
其實e+好多小學都係咁架啦,唔同我地讀書果時咁淺的了
我囡果間情況都係一樣啦,但我又唔覺得佢好吃力and好辛苦,
5至6樣功課大約做1.5小時已經可以完成曬的了,放左學之後做好功課都仲有好多時間溫書默書練琴睇電視等等,大部份小學都係一個星期默2次書架啦
我係在職媽咪來既只要時間安排得好就無咩問題,大家努力啦
原文章由 clementbaby 於 07-9-28 02:17 硐表 
我個仔e+已經有成5至6樣功課(平均計)
我覺得佢好吃力and好辛苦
都唔知道e+係咪要有咁多功課做先叫做學到野
其實係咪一定要有咁多功課做先係好呢?
還有一星期有2次默書
e+ D教育制度真係… ...
作者: Lion_King 時間: 07-9-28 09:00
原文章由 clementbaby 於 07-9-28 02:17 硐表 
我個仔e+已經有成5至6樣功課(平均計)
我覺得佢好吃力and好辛苦
都唔知道e+係咪要有咁多功課做先叫做學到野
其實係咪一定要有咁多功課做先係好呢?
還有一星期有2次默書
e+ D教育制度真係… ...
我個仔也是平均5-6樣功課,假期前會8-9樣,但我唔覺得特別多,(可能抄寫並不十分多),也可以輕鬆應付。我聽人講Maryknoll每逢星期二、四、五要默書。
作者: 丁丁* 時間: 07-9-28 09:35
我個女好d, 平時3-4 樣. 假期前先多少少
我個女讀果間現在仲未開始默書, 不過 10月開始. 同妳個仔一樣, 一星期有2次默書
個女又唔係好自覺, 我自己又要返工, 到時都唔知點算 
作者: chuyuk 時間: 07-9-28 09:58
各位
我個女今年升小2,起初我都唔鐘意學校比多功課佢做,
因為大家都辛苦,但時間耐了,大家都習慣了,我又覺得做功課既過程學到好多野,識做功課,其實考試不用太多時間溫習.
另外,黙書真係有需要的,唔黙書根本好多字(包括中英文都錯得很利害),到時考試咪又圈哂扣分,係遲早問題而已.
作者: navigator 時間: 07-9-28 20:54
原文章由 clementbaby 於 07-9-28 02:17 硐表 
我個仔e+已經有成5至6樣功課(平均計)
我覺得佢好吃力and好辛苦
都唔知道e+係咪要有咁多功課做先叫做學到野
其實係咪一定要有咁多功課做先係好呢?
還有一星期有2次默書
e+ D教育制度真係… ...
其實學校是藉此辦法逼小朋友把所教的東西快速學會而已。假如你是老師,你又有甚麼其他辦法可以逼小朋友把所教的東西快速學會呢?
:
作者: clementbaby 時間: 07-9-29 00:53
咁每個小朋友學野速度都唔同
如果真係要咁做
就唔好叫學校搞咩傳統教學/活動教學la
全部用傳統教學咪得羅
我仔間學校唔係d咩名校
我只係想佢係學校開開心心返學學習
並唔係要佢抄抄寫寫
原文章由 navigator 於 07-9-28 20:54 硐表 
其實學校是藉此辦法逼小朋友把所教的東西快速學會而已。假如你是老師,你又有甚麼其他辦法可以逼小朋友把所教的東西快速學會呢?
:
作者: mandee2621 時間: 07-9-29 05:15
我個女間學校班班的功課都唔一樣 , 有d班好多(8-10)樣 , 有d班少d(5-7) , 我覺得5-6樣都ok 啦 !
你小朋友在讀幼稚園時是否沒功課做 ? 可能係唔習慣做功課所以先唔開心 , 你都要同佢一起接受香港的官津小學都係咁架啦 !
p.s. 唔好
啦 !要開心d !
作者: littlesister 時間: 07-9-29 12:19
老實講, 我唔覺得要俾好多功課當溫習, 突別係抄寫既, 應可免則免, 唔係個個抄完就識晒:-|
我都認同黙書有必要, 不過範圍唔應該太大, 而且定期小測都可以另小朋友溫習多些, 家長老師都知小朋友既進度
原文章由 navigator 於 07-9-28 20:54 硐表 
其實學校是藉此辦法逼小朋友把所教的東西快速學會而已。假如你是老師,你又有甚麼其他辦法可以逼小朋友把所教的東西快速學會呢?
:
作者: kitbebe 時間: 07-9-29 17:40
以前我個女間學校都係個個星期有默書, 今年改左隔個星期先默. 至於功課, 十月開始多架啦
作者: YuYuMother 時間: 07-9-29 21:42
原文章由 kitbebe 於 07-9-29 17:40 硐表 
以前我個女間學校都係個個星期有默書, 今年改左隔個星期先默. 至於功課, 十月開始多架啦
我囡囡今年小一, 平均每日至少都有5-6樣, 中英數一定每科兩樣 (抄寫 + 作業, 有時連改正每科3樣). 但我又覺得ok喎~~~~ 如果無做錯, 其實等於得2樣, 因為無錯就唔駛改......
至於默書都keep住每星期2次 (中/英), 範圍又唔算太多, 之前都係詞語/句子, 下星期開始默全課 (其實得8句左右).
我覺得係香港讀書就要接受教育制度係咁, 除非你選擇國際學校比小朋友啦, otherwise 都要適應囉......
作者: clementbaby 時間: 07-9-30 01:00
我個仔仔以前讀個間幼稚園係係港島區
咁生左第二個之後就搬左去油塘住
(之前係同6299、二伯&細叔住,跟本就唔夠地方)
佢個間幼稚園都有功課做,都係抄寫、造句同埋有默書都有
(幼稚園d老師就係話都係近貼小一課程咁話)
但我個人就覺得抄抄寫寫呢D野
係比小朋友係細細個既時候掌握揸筆手勢
其實我同個仔都好努力咁係度適應緊小一既生活
原文章由 mandee2621 於 07-9-29 05:15 硐表 
我個女間學校班班的功課都唔一樣 , 有d班好多(8-10)樣 , 有d班少d(5-7) , 我覺得5-6樣都ok 啦 !
你小朋友在讀幼稚園時是否沒功課做 ? 可能係唔習慣做功課所以先唔開心 , 你都要同佢一起接受香港的官津小學都係咁架 ...
作者: clementbaby 時間: 07-9-30 01:07
我都好認同你講既野
因為我覺得係咪一定要比咁多抄寫先係識呢?
我地大人都會有唔記得既時候啦(執筆忘字)
默書當然要有啦!但最好唔好太多羅
原文章由 littlesister 於 07-9-29 12:19 硐表 
老實講, 我唔覺得要俾好多功課當溫習, 突別係抄寫既, 應可免則免, 唔係個個抄完就識晒:-|
我都認同黙書有必要, 不過範圍唔應該太大, 而且定期小測都可以另小朋友溫習多些, 家長老師都知小朋友既進度
...
作者: clementbaby 時間: 07-9-30 01:24
今日家長日,個班主任就話每教完一課先會有默書
所以大概都係隔個星期就會默書
但係FRIDAY個日睇家課冊9/10要默兩課書
咁姐係一樣,一個星期就一課
隔個星期就要兩課
原文章由 kitbebe 於 07-9-29 17:40 硐表 
以前我個女間學校都係個個星期有默書, 今年改左隔個星期先默. 至於功課, 十月開始多架啦
作者: clementbaby 時間: 07-9-30 01:33
我個仔都好似你個女女咁呀
踢一踢先很去做功課
所以先唔返工睇住佢
原文章由 丁丁* 於 07-9-28 09:35 硐表 
我個女好d, 平時3-4 樣. 假期前先多少少
我個女讀果間現在仲未開始默書, 不過 10月開始. 同妳個仔一樣, 一星期有2次默書
個女又唔係好自覺, 我自己又要返工, 到時都唔知點算
...
作者: chuyuk 時間: 07-9-30 10:19
我個女既功課都係每科2-3樣,但差不多90%都"不是抄寫",
記得我個女既校長講過,
學習有分高階同低階,
高階係引發思考,舉一反三,
低階係背誦+死記.
所以,個女需然功課多,
但全部都係思考型,
例如,個日如教"公園",
就要佢地返屋企諗下,
公園既類型,主題公園,普遍公園.....
仲有係公園既設施等等.
又例如,英文堂教"housework",
就要列寫,除了書本教之外既housework.
所以,我覺得佢做完功課後,
就等於溫咗書,
百分之九十既野已入腦.
但始終認字方面就一定要靠黙書了.
作者: 叮鈴 時間: 07-9-30 12:32
我個小朋友每次寫完生字後,都唔知自己剛寫左乜,個手係度寫,個腦諗緊其它野,或一片空白,寫完問佢剛寫乜字都話唔知
每個家長定義功課多少都不一樣,大人和細路的感覺亦不一樣。
以前幼稚園有個阿嫲話佢好鍾意學校俾好多功課個孫,愈多愈好,有咁多俾咁多最好﹗
其實,
每個小朋友學習能力都唔同,有些人望幾眼個字都永記入心,或寫兩次便熟都爛,卻仍要跟其它人一樣要抄抄抄一大堆,又真係好浪費時間。我個仔最憎的功課係抄寫,佢覺得自己都識晒d字都仲要抄寫,佢就會發大忟。但無法,一班小朋友一起學習係咁。:-|
作者: Share 時間: 07-9-30 17:43
我個仔的功課10﹣15分鐘就做完了。
嘻,他大把時間玩。
不過我的朋友都話我太種個仔。
我又唔介意,
因為我細個都係無什麼功課,
我都很快樂,
也想他快樂。
作者: clementbaby 時間: 07-9-30 22:25
我都覺得小朋友思考係好過抄寫果d
我仔仔一到抄寫既時候都唔係好願寫
但並唔係好多學校都係咁做
如果學校能夠做到咁樣就好la
[quote]原文章由 chuyuk 於 07-9-30 10:19 硐表 
我個女既功課都係每科2-3樣,但差不多90%都"不是抄寫",
記得我個女既校長講過,
學習有分高階同低階,
高階係引發思考,舉一反三,
低階係背誦+死記.
作者: clementbaby 時間: 07-10-3 02:30
我仔今日有成9樣功課ar
真係做到佢cc下
真係淒涼ar
作者: IRON 時間: 07-10-3 13:13
睇下呢度, 就覺自己好得閒(sorry, 唔係風涼話), 9樣功課要做幾耐呀??
返左小一1個月, 我同仔仔都開始適應(應該大部份係我自己適應)
見佢大部份都係學校做晒功課, 返黎多數係要剪圖搵資料, 另一樣花較多時間既係預習課文(國語), 先聽cd, 我再指正, 每日一篇都幾緊張, 有時讀好多次都唔記得發音, 講真, 大人都未記得啦.
試默試測仔仔都唔驚, 因佢都唔知係乜, 幼稚園時都無試過, 返黎又ok喎, 所以都係日日同佢溫返下.
佢每日都仲有一個鐘玩/睇disney channel, 星期一至五有4日都有學野, 星期六去打棒球, 圖書館, 星期日就同爹地去郊外, 我期望既小朋友生活都係如此.
:
:
作者: AhLing 時間: 07-10-3 13:44
My son is now in P2.
When he was in P1, he spent 1-1.5hrs on his H/W everyday.
The school has started for just a month.
I noticed that he has to spend 2-3 hrs on his H/W now.
The workload may have increased.
But he could have spent less time if he was more focused.
I encourage him to work faster by allowing him
to watch his favourite TV programme.
It worked so well last week.
I hoped he can keep it up! 
作者: clementbaby 時間: 07-10-4 00:25
今日個仔有進步la
用左個半鐘做完d功課
再用10min做網上功課
叻左,希望往後都係咁就好lu

作者: ivyko 時間: 07-10-4 15:42
原文章由 clementbaby 於 07-9-30 22:25 硐表 
我都覺得小朋友思考係好過抄寫果d
我仔仔一到抄寫既時候都唔係好願寫
但並唔係好多學校都係咁做
如果學校能夠做到咁樣就好la
[quote]原文章由 chuyuk 於 07-9-30 10:19 硐表 http://forum.baby-k ...
我個仔間學校都係咁,隔幾日先有抄寫,仲要個量好少,一次得5個生字 or 詞語,每個寫3-4個.
dict今個星期先開始(Eng.),中默11月先有.
我無諗過e間學校會咁少 dict. 開頭有 d 擔心,但老公話學校 e 6年都能 keep 住有70%入band 1 ,即係 e 套方法行得通,(好似有 d 道理
)其實我老公好 buy 外國嘅活動學,可惜經濟唔許可
.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |