教育王國
標題: 油塘小學家長站 - part 34 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:15 標題: 油塘小學家長站 - part 34

作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:16

作者: katiekma 時間: 07-9-27 17:16

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:15 硐表 
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:16
我得左啦亞媽

作者: katiekma 時間: 07-9-27 17:18
love,
你終於第一la
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表 
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:18
咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???
yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:19
:tongue: :tongue: :tongue:
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:19
hahahahahahahaha..........多謝雪文
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:18 硐表 
love,
你終於第一la
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:20
恭喜恭喜:)
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表 
我得左啦亞媽
作者: katiekma 時間: 07-9-27 17:21
你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:18 硐表 
咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???
yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:21

原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:19 硐表 
:tongue: :tongue: :tongue:
作者: hoganmama 時間: 07-9-27 17:21
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表 
我得左啦亞媽
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:23
我女都係.
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表 
我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:23
多謝多謝
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:20 硐表 
恭喜恭喜:)
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:24
唔識架都係要附助輪架
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表 
你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:25

原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:21 硐表 
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-27 17:25
咁快就開新part既
去洗提子食, 閃一陣先
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:28
等收工
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表 
咁快就開新part既
去洗提子食, 閃一陣先
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:29
JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表 
咁快就開新part既
去洗提子食, 閃一陣先
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:29
我要放工啦
我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:30
ME TOO!!:time:
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:28 硐表 
等收工
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:31
今晚才上來温書, 88啦
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:29 硐表 
我要放工啦
我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:32
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:29 硐表 
我要放工啦
我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:33
88
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:31 硐表 
今晚才上來温書, 88啦
作者: come爸嘩 時間: 07-9-27 17:34
88888888888888888888
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:31 硐表 
今晚才上來温書, 88啦
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:36
無得走呀
唉......我囡要廷長
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:34 硐表 
88888888888888888888
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:39
why
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:36 硐表 
無得走呀
唉......我囡要廷長
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:42
閃遲咗囉, 打單的同事走咗, 我老細要我代佢打, 個客話明天9點入貨倉攞貨
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:39 硐表 
why
作者: 雪文 時間: 07-9-27 17:44
OKOK, 咁10點半.
Love,我哋二個約幾點MTR等呀 ??
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表 
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-27 17:44
你地對我真好太好啦
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:29 硐表 
JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:47
下次閃快d:tongue:
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:42 硐表 
閃遲咗囉, 打單的同事走咗, 我老細要我代佢打, 個客話明天9點入貨倉攞貨
作者: hoganmama 時間: 07-9-27 17:48
由朝早等到而家都未收得
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:28 硐表 
等收工
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:48
10:15分應該ok呱我地2個站就到
但我地洗唔洗買豬扒
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:44 硐表 
OKOK, 咁10點半.
Love,我哋二個約幾點MTR等呀 ??
[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:51 編輯 ]
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:50
me too
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:48 硐表 
由朝早等到而家都未收得
作者: katiekma 時間: 07-9-27 17:53
有冇野要幫手買????
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表 
10:15分應該ok呱我地2個站就到
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:54
準備閃人啦
886
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-27 17:54
聽日再夾:loveliness: :loveliness: 我都想知
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:53 硐表 
有冇野要幫手買????
作者: katiekma 時間: 07-9-27 17:56
888888888888666666666666
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:54 硐表 
準備閃人啦
886
作者: hoganmama 時間: 07-9-27 18:02
唔駛la, 我買埋咪得lor原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表 
10:15分應該ok呱我地2個站就到
但我地洗唔洗買豬扒
作者: hoganmama 時間: 07-9-27 18:05
Katiema 淨番我同你相依為命
我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽
作者: katiekma 時間: 07-9-27 18:08
我叫亞女簽。
原文章由 hoganmama 於 07-9-27 18:05 硐表 
Katiema 淨番我同你相依為命
我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽
作者: hoganmama 時間: 07-9-27 18:16
咁我都叫亞仔簽la原文章由 katiekma 於 07-9-27 18:08 硐表 
我叫亞女簽。
作者: HIN_bb 時間: 07-9-27 21:14
各位你地玩得開心d啦!
因我星期日同仔仔d同學仔都bbq,所以1/10我唔來啦,下次有機會再聚一聚!
原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表 
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
作者: funbabyhk 時間: 07-9-27 21:43
我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.
作者: funbabyhk 時間: 07-9-27 22:01
katiekma >>> 我剛才抽到一個 Thanks 特別版.
作者: hermanpapa 時間: 07-9-27 22:15
Minnie,
Please check PM. Duly answer your question.
作者: novemberwm 時間: 07-9-28 08:32
原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 21:43 硐表 
我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.
Moring.......
你地果然好快手ar
......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 TIM.....
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 08:42
morning

作者: katiekma 時間: 07-9-28 09:05
Morning,
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表 
morning
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:05
morning

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表 
morning
作者: katiekma 時間: 07-9-28 09:06
:) :) :)
原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 22:01 硐表 
katiekma >>> 我剛才抽到一個 Thanks 特別版.
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:07
咁早呀2位靚太
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:09
你都唔弱ar, 唔知come book唔book到爐呢原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:07 硐表 
咁早呀2位靚太
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:11
MORNING!!!
各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無?????????????
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:20
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:21
comecome,唔該曬你呀
,咁我地今日安排買D咩先
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:11 硐表 
MORNING!!!
各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無????????????? ...
作者: katiekma 時間: 07-9-28 09:22
的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕
原文章由 novemberwm 於 07-9-28 08:32 硐表 
Moring.......
你地果然好快手ar
......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 ...
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:22
我屋企無呢D野
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表 
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:22
有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?
起爐呢家野要問love
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:27
放心, nds我都唔諗住攞落去.
bbq場隔離都叫有個小公園, 果度應該無乜人上去玩(
), 踢波就未必夠位.
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 
有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?
起爐呢家野要問love
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:28
係呀講到庆起
要立即行動啦
都係架10月又話考試,11、12月又話考試
到時無人有心情架啦
原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:22 硐表 
的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-28 09:31
morning

作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:31
起爐咪先整好個形圍好個圈之後放D炭精落去燒一陣,又加報紙燒,D炭燒到有小小著果時咪用野’勃’火囉
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 
起爐呢家野要問love
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:31
我都鍾意即慶, 等幾個禮拜無左個種mood原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:28 硐表 
係呀講到庆起
要立即行動啦
都係架10月又話考試,11、12月又話考試
到時無人有心情架啦
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:32
我囡不嬲唔會帶遊戲機出街
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表 
另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:33
炭, 燒烤叉, 蜜糖, 飲品就係華潤買.
我前一晚買定茄子, 金菇, 椰菜(係咪要?) 仲有乜野? 我1/10朝早洗定取落去.
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-28 09:34
紙碟我屋企都有1包
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表 
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:35
起爐有KATIEMA老公幫手喎!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:31 硐表 
起爐咪先整好個形圍好個圈之後放D炭精落去燒一陣,又加報紙燒,D炭燒到有小小著果時咪用野’勃’火囉
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-28 09:36
你地話唔帶, 咁唔帶囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:32 硐表 
我囡不嬲唔會帶遊戲機出街
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:37
咁你攞埋黎啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:34 硐表 
紙碟我屋企都有1包
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:38
ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:31 硐表 
我都鍾意即慶, 等幾個禮拜無左個種mood
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 09:39
THANKS呀,我覺得樣樣小小就夠,咁早唔食得幾多野
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:33 硐表 
炭, 燒烤叉, 蜜糖, 飲品就係華潤買.
我前一晚買定茄子, 金菇, 椰菜(係咪要?) 仲有乜野? 我1/10朝早洗定取落去.
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:45
係啦, 好怕剩低埋D食物.
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:39 硐表 
THANKS呀,我覺得樣樣小小就夠,咁早唔食得幾多野
作者: funbabyhk 時間: 07-9-28 09:51
咁我仔果部就.......(話俾佢聽唔準帶)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:36 硐表 
你地話唔帶, 咁唔帶囉
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:54
再confirm多次人數:
come x 1大1小
minnie x 1大2小
love x 2大2小
hoganma x 1大1小
katiema x 1大1小
jerryma x 2大1小(b唔計)
funfun x 2大1小 (b唔計)
共10大9小...有無漏???????
作者: katiekma 時間: 07-9-28 09:55
希望佢惦, 次次好多男人爭住做。c6吾鐘意同人爭, 跟住就退到最後,縮理一角,不過佢自己話識
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:35 硐表 
起爐有KATIEMA老公幫手喎!!!
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:55
係ar, 每樣買小小夠la原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表 
係啦, 好怕剩低埋D食物.
作者: katiekma 時間: 07-9-28 09:57
放心, 我冇遊戲机的。
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:32 硐表 
我囡不嬲唔會帶遊戲機出街
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 09:58
fun: 收倒pm未????
原文章由 funbabyhk 於 07-9-28 09:51 硐表 
咁我仔果部就.......(話俾佢聽唔準帶)
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 09:59
一個帶就個個都爭住玩gar la原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:57 硐表 
放心, 我冇遊戲机的。
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 10:00
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
作者: novemberwm 時間: 07-9-28 10:01
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:38 硐表 
ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲
即興有 mood D ar...... 諗到就做..........坐言起行, 好!!!
作者: katiekma 時間: 07-9-28 10:02
踢波, 打羽毛球郁下重好 la 。
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:59 硐表 
一個帶就個個都爭住玩gar la
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:03
係啦D小朋友有得玩就唔洗點食架啦
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表 
係啦, 好怕剩低埋D食物.
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 10:13
hoganma: 我唔食牛扒, 比2塊豬扒我丫唔該!
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表 
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:13
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎
牛扒可以小D
咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表 
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 10:21
40隻雞翼, ok
我唔食豬gei, 要1塊牛
come唔食牛, 要2塊豬
有無人唔食牛豬?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表 
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎
牛扒可以小D
咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎
...
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 10:21
我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
廚師腸.
茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表 
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎
牛扒可以小D
咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎
...
作者: funbabyhk 時間: 07-9-28 10:23
雞翼要買多少少,好嗎? (豬扒每人一塊, 牛可以少 d)
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表 
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎
牛扒可以小D
ops:" />
ops:" />
咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎
...
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:24
我咩都食架
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表 
40隻雞翼, ok
我唔食豬gei, 要1塊牛
come唔食牛, 要2塊豬
有無人唔食牛豬?
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:25
食
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:21 硐表 
我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
廚師腸.
茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯
作者: funbabyhk 時間: 07-9-28 10:25
收到了, 屆時至電給你.
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:58 硐表 
fun: 收倒pm未????
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-28 10:25
肉唔好買咁多, 尤其是d扒, 我驚大家嫌麻煩, 反而d腸仔 & 丸就要多d, d細路就最like..
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表 
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
作者: come爸嘩 時間: 07-9-28 10:28
咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???
另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:24 硐表 
我咩都食架
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:29
呢樣我一定無...因為我係無飯的
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表 
另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-28 10:44
HOGNAMA & KATIEMA
10月-中尾你地有無興趣做考試示範
出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 10:44
4包
邊隻腸ar
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表 
咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???
另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???
作者: hoganmama 時間: 07-9-28 10:45
mm… 點出ar原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表 
HOGNAMA & KATIEMA
10月-中尾你地有無興趣做考試示範
出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試
作者: Jerry豬媽咪 時間: 07-9-28 10:49
我唔食牛豬扒, 工人都唔食豬..
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表 
有無人唔食牛豬?
作者: 龍舌蘭 時間: 07-9-28 10:49
早晨~~
講起買野食野, D師奶精神出晒黎 .
唔阻妳地啦~~~閃~~~~
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |