教育王國

標題: 油塘小學家長站 - part 34 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:15     標題: 油塘小學家長站 - part 34


作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:16


作者: katiekma    時間: 07-9-27 17:16

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:15 硐表

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:16

我得左啦亞媽
作者: katiekma    時間: 07-9-27 17:18

love,

你終於第一la

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:18

咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???


yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉
作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:19

:tongue: :tongue: :tongue:
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:19

hahahahahahahaha..........多謝雪文


原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:18 硐表
love,

你終於第一la

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:20

恭喜恭喜:)

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表
我得左啦亞媽

作者: katiekma    時間: 07-9-27 17:21

你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:18 硐表
咁你地踏到去邊? 碼頭仔果度???


yes呀,去碼頭仔之後又周圍去下咁囉

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:21





原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:19 硐表
:tongue: :tongue: :tongue:

作者: hoganmama    時間: 07-9-27 17:21

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:16 硐表
我得左啦亞媽

作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:23

我女都係.
原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表
我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:23

多謝多謝

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:20 硐表
恭喜恭喜:)

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:24

唔識架都係要附助輪架


原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:21 硐表
你地的小朋友識踏單車味?我女吾識, 要踏有附坐"look" 果隻

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:25




原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:21 硐表
:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:  

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-27 17:25

咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:28

等收工


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表
咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先

作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:29

JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-27 17:25 硐表
咁快就開新part既

去洗提子食, 閃一陣先

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:29

我要放工啦

我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.
作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:30

ME TOO!!:time:
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:28 硐表
等收工

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:31

今晚才上來温書, 88啦

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:29 硐表
我要放工啦

我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.

作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:32

我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:29 硐表
我要放工啦

我想問點解唔約 10點, 早D去有好多嘢要打點, 行去百佳再行返來唔使一個鐘咩.

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:33

88

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:31 硐表
今晚才上來温書, 88啦

作者: come爸嘩    時間: 07-9-27 17:34

88888888888888888888
原文章由 雪文 於 07-9-27 17:31 硐表
今晚才上來温書, 88啦

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:36

無得走呀

唉......我囡要廷長

原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:34 硐表
88888888888888888888

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:39

why

原文章由 雪文 於 07-9-27 17:36 硐表
無得走呀

唉......我囡要廷長

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:42

閃遲咗囉, 打單的同事走咗, 我老細要我代佢打, 個客話明天9點入貨倉攞貨

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:39 硐表
why

作者: 雪文    時間: 07-9-27 17:44

OKOK, 咁10點半.

Love,我哋二個約幾點MTR等呀 ??

原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-27 17:44

你地對我真好太好啦


原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:29 硐表
JERRY媽: 你果日約11點幾來到, 再打電話比我地啦!

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:47

下次閃快d:tongue:


原文章由 雪文 於 07-9-27 17:42 硐表
閃遲咗囉, 打單的同事走咗, 我老細要我代佢打, 個客話明天9點入貨倉攞貨

作者: hoganmama    時間: 07-9-27 17:48

由朝早等到而家都未收得
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:28 硐表
等收工

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:48

10:15分應該ok呱我地2個站就到
但我地洗唔洗買豬扒


原文章由 雪文 於 07-9-27 17:44 硐表
OKOK, 咁10點半.

Love,我哋二個約幾點MTR等呀 ??

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:51 編輯 ]
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:50

me too


原文章由 hoganmama 於 07-9-27 17:48 硐表
由朝早等到而家都未收得  

作者: katiekma    時間: 07-9-27 17:53

有冇野要幫手買????

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表
10:15分應該ok呱我地2個站就到

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:54

準備閃人啦 886
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-27 17:54

聽日再夾:loveliness: :loveliness: 我都想知


原文章由 katiekma 於 07-9-27 17:53 硐表
有冇野要幫手買????

作者: katiekma    時間: 07-9-27 17:56

888888888888666666666666


原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:54 硐表
準備閃人啦 886

作者: hoganmama    時間: 07-9-27 18:02

唔駛la, 我買埋咪得lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-27 17:48 硐表
10:15分應該ok呱我地2個站就到
但我地洗唔洗買豬扒

作者: hoganmama    時間: 07-9-27 18:05

Katiema 淨番我同你相依為命

我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽
作者: katiekma    時間: 07-9-27 18:08

我叫亞女簽。

原文章由 hoganmama 於 07-9-27 18:05 硐表
Katiema 淨番我同你相依為命

我想問下申請圖書證咪要簽名gei, 咁係我簽定亞仔簽

作者: hoganmama    時間: 07-9-27 18:16

咁我都叫亞仔簽la
原文章由 katiekma 於 07-9-27 18:08 硐表
我叫亞女簽。

作者: HIN_bb    時間: 07-9-27 21:14

各位你地玩得開心d啦!
因我星期日同仔仔d同學仔都bbq,所以1/10我唔來啦,下次有機會再聚一聚!

原文章由 come爸嘩 於 07-9-27 17:32 硐表
我唔想太早起身嘛~~~~:loveliness:
百佳係我隔離屋苑, 華潤再近D添, 係BBQ場隔離.

作者: funbabyhk    時間: 07-9-27 21:43

我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.
作者: funbabyhk    時間: 07-9-27 22:01

katiekma >>>  我剛才抽到一個 Thanks 特別版.
作者: hermanpapa    時間: 07-9-27 22:15

Minnie,
Please check PM. Duly answer your question.
作者: novemberwm    時間: 07-9-28 08:32

原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 21:43 硐表
我找到鍚紙了(1.5卷) 夠唔夠用呀? 會帶埋抹手紙.
時間方面, 我諗 me me mor mor 都要 10:30-11:00 才到.
請問邊個地點, 麻煩 pm 我.



Moring.......
你地果然好快手ar ......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 TIM.....
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 08:42

morning
作者: katiekma    時間: 07-9-28 09:05

Morning,



原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表
morning

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:05

morning
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 08:42 硐表
morning

作者: katiekma    時間: 07-9-28 09:06

:) :) :)

原文章由 funbabyhk 於 07-9-27 22:01 硐表
katiekma >>>  我剛才抽到一個 Thanks 特別版.

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:07

咁早呀2位靚太
作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:09

你都唔弱ar, 唔知come bookbook到爐呢
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:07 硐表
咁早呀2位靚太

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:11

MORNING!!!

各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無?????????????
作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:20

我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:21

comecome,唔該曬你呀 ,咁我地今日安排買D咩先

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:11 硐表
MORNING!!!

各位: 我尋晚去BOOK左場啦, 仲有枱仔同膠椅借, 都幾好喎!
咁我果日要唔要拎埋單車同羽毛球落去玩呀? 你地的仔女想玩乜野? 睇下我有無????????????? ...

作者: katiekma    時間: 07-9-28 09:22

的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕

原文章由 novemberwm 於 07-9-28 08:32 硐表



Moring.......
你地果然好快手ar ......... , 你地玩得開心d 啦, 下次有機會先一齊玩, 個都都ok, 我地之前試過係個都 BBQ, 係d位比較迫少少law...... 燒雞翼.......我好鐘意食.... 諗起好想食 ...

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:22

我屋企無呢D野


原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:22

有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?

起爐呢家野要問love
作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:27

放心, nds我都唔諗住攞落去.
bbq場隔離都叫有個小公園, 果度應該無乜人上去玩( ), 踢波就未必夠位.
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表
有無地方踢波? 羽毛球, 單車都夠la, 另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?

起爐呢家野要問love

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:28

係呀講到庆起 要立即行動啦
都係架10月又話考試,11、12月又話考試
到時無人有心情架啦

原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:22 硐表
的嘢一講就要做, 成日覺得10月打後大家都好忙, 好難就間,可能要去就聖誕

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-28 09:31

morning
作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:31

起爐咪先整好個形圍好個圈之後放D炭精落去燒一陣,又加報紙燒,D炭燒到有小小著果時咪用野’勃’火囉

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表


起爐呢家野要問love

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:31

我都鍾意即慶, 等幾個禮拜無左個種mood
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:28 硐表
係呀講到庆起 要立即行動啦
都係架10月又話考試,11、12月又話考試
到時無人有心情架啦

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:32

我囡不嬲唔會帶遊戲機出街

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:22 硐表

另請各位不要帶遊戲機, 可以嗎?

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:33

炭, 燒烤叉, 蜜糖, 飲品就係華潤買.

我前一晚買定茄子, 金菇, 椰菜(係咪要?) 仲有乜野? 我1/10朝早洗定取落去.
作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-28 09:34

紙碟我屋企都有1包

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:20 硐表
我屋企有: 燒烤網1個, 膠叉, 紙碟1包(要買多一包). 膠杯(應該夠用), 抹手紙(+埋FUNFUN果D, 唔駛再買), 報紙一份都夠呱(起爐用)???

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:35

起爐有KATIEMA老公幫手喎!!!

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:31 硐表
起爐咪先整好個形圍好個圈之後放D炭精落去燒一陣,又加報紙燒,D炭燒到有小小著果時咪用野’勃’火囉

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-28 09:36

你地話唔帶, 咁唔帶囉

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:32 硐表
我囡不嬲唔會帶遊戲機出街

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:37

咁你攞埋黎啦!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:34 硐表
紙碟我屋企都有1包

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:38

ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:31 硐表
我都鍾意即慶, 等幾個禮拜無左個種mood

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 09:39

THANKS呀,我覺得樣樣小小就夠,咁早唔食得幾多野

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:33 硐表
炭, 燒烤叉, 蜜糖, 飲品就係華潤買.

我前一晚買定茄子, 金菇, 椰菜(係咪要?) 仲有乜野? 我1/10朝早洗定取落去.

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:45

係啦, 好怕剩低埋D食物.

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:39 硐表
THANKS呀,我覺得樣樣小小就夠,咁早唔食得幾多野

作者: funbabyhk    時間: 07-9-28 09:51

咁我仔果部就.......(話俾佢聽唔準帶)
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-9-28 09:36 硐表
你地話唔帶, 咁唔帶囉

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:54

再confirm多次人數:
come x 1大1小
minnie x 1大2小
love x 2大2小
hoganma x 1大1小
katiema x 1大1小
jerryma x 2大1小(b唔計)
funfun x 2大1小 (b唔計)
共10大9小...有無漏???????
作者: katiekma    時間: 07-9-28 09:55

希望佢惦, 次次好多男人爭住做。c6吾鐘意同人爭, 跟住就退到最後,縮理一角,不過佢自己話識

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:35 硐表
起爐有KATIEMA老公幫手喎!!!

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:55

ar, 每樣買小小夠la
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表
係啦, 好怕剩低埋D食物.

作者: katiekma    時間: 07-9-28 09:57

放心, 我冇遊戲机的。

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:32 硐表
我囡不嬲唔會帶遊戲機出街

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 09:58

fun: 收倒pm未????
原文章由 funbabyhk 於 07-9-28 09:51 硐表
咁我仔果部就.......(話俾佢聽唔準帶)

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 09:59

一個帶就個個都爭住玩gar la
原文章由 katiekma 於 07-9-28 09:57 硐表
放心, 我冇遊戲机的。

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 10:00

10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?
作者: novemberwm    時間: 07-9-28 10:01

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 09:38 硐表
ME TOO,我試過即興同亞囡去左長洲


即興有 mood D ar...... 諗到就做..........坐言起行, 好!!!
作者: katiekma    時間: 07-9-28 10:02

踢波, 打羽毛球郁下重好 la 。

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 09:59 硐表
一個帶就個個都爭住玩gar la

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:03

係啦D小朋友有得玩就唔洗點食架啦

原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:45 硐表
係啦, 好怕剩低埋D食物.

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 10:13

hoganma: 我唔食牛扒, 比2塊豬扒我丫唔該!
原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:13

我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 10:21

40隻雞翼, ok

我唔食豬gei, 1塊牛

come唔食牛, 2塊豬

有無人唔食牛豬?
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 10:21

我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
        廚師腸.  
        茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小D


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

作者: funbabyhk    時間: 07-9-28 10:23

雞翼要買多少少,好嗎? (豬扒每人一塊, 牛可以少 d)
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:13 硐表
我覺得豬扒可以10塊,雞翼可以多D40隻左右(每人都係2隻)因為燒雞翼快嗎 牛扒可以小Dops:" /> ops:" />


咁我去買芝士腸,丸果D啦...好嗎

...

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:24

我咩都食架


原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表
40隻雞翼, ok

我唔食豬gei, 要1塊牛

come唔食牛, 要2塊豬

有無人唔食牛豬?

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:25




原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:21 硐表
我買: 1-2包獅子狗(有無人鐘意食?),
        廚師腸.  
        茄子, 金菇, 椰菜, 粟米, 蕃薯

作者: funbabyhk    時間: 07-9-28 10:25

收到了, 屆時至電給你.
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 09:58 硐表
fun: 收倒pm未????

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-28 10:25

肉唔好買咁多, 尤其是d扒, 我驚大家嫌麻煩, 反而d腸仔 & 丸就要多d, d細路就最like..

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:00 硐表
10個大人, 咁我買5塊豬x, 5塊牛x, 30隻雞翼?

作者: come爸嘩    時間: 07-9-28 10:28

咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:24 硐表
我咩都食架

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:29

呢樣我一定無...因為我係無飯的


原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-28 10:44

HOGNAMA & KATIEMA

10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試
作者: hoganmama    時間: 07-9-28 10:44

4 邊隻腸ar
原文章由 come爸嘩 於 07-9-28 10:28 硐表
咁我買幾多包廚師腸呀? 4包多唔多? 菜果d買幾多好呀???

另: 你地邊個有墊枱膠布? 取幾張黎呀???

作者: hoganmama    時間: 07-9-28 10:45

mm… 點出ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-9-28 10:44 硐表
HOGNAMA & KATIEMA

10月-中尾你地有無興趣做考試示範 出份題目比佢地一齊做,等佢地知道咩叫考試

作者: Jerry豬媽咪    時間: 07-9-28 10:49

我唔食牛豬扒, 工人都唔食豬..

原文章由 hoganmama 於 07-9-28 10:21 硐表

有無人唔食牛豬?

作者: 龍舌蘭    時間: 07-9-28 10:49

早晨~~

講起買野食野, D師奶精神出晒黎 .
唔阻妳地啦~~~閃~~~~





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5