教育王國

標題: 深水埗有冇好學校???? [打印本頁]

作者: 嵐嵐mimi    時間: 07-9-27 17:10     標題: 深水埗有冇好學校????

請問大家覺得深水埗有冇好小學??

我個女四歲, 依家開始睇下 d 小學先發現深水埗係冇乜好小學 (當然除左 d 私校啦, "聖方濟各英文小學"), 其實有冇 d 比較好既可以選擇呢?  請建議.......
作者: Odin    時間: 07-9-27 17:58

瑪利諾神父教會學校
- 直屬:瑪利諾神父教會學校(英中)

德雅小學
- 直屬:德雅中學(英中)
- 聯繫:聖母玫瑰書院(英中)

旅港開平商會學校
- 聯繫:旅港開平商會中學(英中)

[ 本文章最後由 Odin 於 07-9-27 18:03 編輯 ]
作者: 嵐嵐mimi    時間: 07-9-27 19:00

真係好煩, 睇極都唔岩, 我個女好活躍嫁, 如果傳統教學又驚佢唔鐘意返學, 但係活動教學又怕跟唔上, 而且只能擇一間津校面試, 都唔知擇邊間好 , 好頭痛0者
作者: Odin    時間: 07-9-27 20:42

既然你係同區冇間o岩,不如把心一橫搏跨區,衰左先再叩門。就好似例如有d家長住新界,但係就心儀九龍城一d名校,自行同統一都揀果間名校,抽唔到再叩門,叩門唔到出年再黎過考插班。你有誠意都可以打動一d名校架,成功例子都唔少添。

原文章由 嵐嵐mimi 於 2007/9/27 19:00 硐表
真係好煩, 睇極都唔岩, 我個女好活躍嫁, 如果傳統教學又驚佢唔鐘意返學, 但係活動教學又怕跟唔上, 而且只能擇一間津校面試, 都唔知擇邊間好 , 好頭痛0者 ...

作者: G-Ma    時間: 07-9-28 11:30

如果你打算試直資學校既話, 你可以試下"聖瑪加利男女英文中小學"

1) 初小係小班(28人)及活動教學
2) 中文用普通話教, 其他科目均是用英文教學
3) 英文是外籍老師教授, 英語環境不俗 (全校有10多位外籍老師)
4) 一條龍, 有中學
5) 小一開始可多學幾種外語, 有法文, 日文, 及西班牙文, 小四後選定一種專修
6) 校舍好新好大, 各項硬件不俗
7) 成績好既學生可享有學費減免
作者: Kittymummy    時間: 07-9-28 11:35

G-MA, 請問幾多$1個月? 連唔連雜費?
作者: G-Ma    時間: 07-9-28 11:53

明年小一應該係hk$2,800/月(共交10個月), 除左飯費, 校車費就無咩其他雜費.
作者: Odin    時間: 07-9-28 12:23

好似都幾好,不過我覺得樓想搵官津小學似多d。

原文章由 G-Ma 於 2007/9/28 11:53 硐表
明年小一應該係hk$2,800/月(共交10個月), 除左飯費, 校車費就無咩其他雜費.

作者: Kittymummy    時間: 07-9-28 12:30

聽落條件唔錯, 又唔係貴. 不過比我feeling係好international school. 怕唔怕會跟不上hk的主流學校(特別中文科)?

原文章由 G-Ma 於 07-9-28 11:53 硐表
明年小一應該係hk$2,800/月(共交10個月), 除左飯費, 校車費就無咩其他雜費.

作者: 嵐嵐mimi    時間: 07-9-29 11:08

其實我又真係想搵官津小學, 因為唔想再俾多六年學費丫嘛 .......
作者: Odin    時間: 07-9-29 21:26

圖相係咪你囡囡?佢好靚女好可愛!

原文章由 嵐嵐mimi 於 2007/9/29 11:08 硐表
其實我又真係想搵官津小學, 因為唔想再俾多六年學費丫嘛 .......

作者: NichoB    時間: 07-9-29 21:50     標題: SFA English Primary School - Happy School

My son told me he is very happy in school and he learns many news things he never learnt at school.
He makes a lot of friends who are very smart with special thinking.  He is the first time to say someone are smarter then him.  
Coz he always thinks that he is number one and want to be a clever student.
I am highly recomand it because the english is very good and he learns a lot in school.  Not waste the time.
Sometime, he thinks it is an ambition for him and the sys is quite interesting,
作者: Odin    時間: 07-10-1 18:00

SFA係私校喎,樓主想搵官津學校,唔要私立直資喎。

原文章由 NichoB 於 2007/9/29 21:50 硐表
My son told me he is very happy in school and he learns many news things he never learnt at school.
He makes a lot of friends who are very smart with special thinking.  He is the first time to say som ...

作者: G-Ma    時間: 07-10-1 21:26

Kittymummy,

感覺係好國際學校feel, 但亦有主流學校既原素, 例如學校好注重紀律及德育既培訓, 中文亦會加強課程, 亦會同普通官津校一樣會考小三, 小六既公開試.

原文章由 Kittymummy 於 07-9-28 12:30 硐表
聽落條件唔錯, 又唔係貴. 不過比我feeling係好international school. 怕唔怕會跟不上hk的主流學校(特別中文科)?

作者: rubymo928    時間: 07-10-1 21:41

St. Margaret's is quite a good choice if u think the school fee is ok.
作者: rubymo928    時間: 07-10-1 21:47

原文章由 嵐嵐mimi 於 07-9-29 11:08 硐表
其實我又真係想搵官津小學, 因為唔想再俾多六年學費丫嘛 .......


Hmmm....  As my girl will be in P1 next year and I'm at Net 40.   After searching and school visits.

1) LaiChiKok Chatholic  (I visited the school)
2) SKH St. Andrew's  (I visited the school)
3) SKH Kei Fook
4) SKH St. Clement's
5) St. Francois of Assisi's
3) MaryKnoll Father's (comments from baby-kingdom)
4) Hoi Ping Chamber o Commerice (comments from baby-kingdom)
5) HK Sze Yap Commerical & Ind. (comments from baby-kindom)

Hope this information is helpful for you.
作者: KOKOMAN    時間: 07-10-2 19:45

深水埗官津校應間間差不多,在此區最好是私校,如:
德雅、禮賢、聖方濟各、德貞、啟基等。
原文章由 Odin 於 07-10-1 18:00 硐表
SFA係私校喎,樓主想搵官津學校,唔要私立直資喎。

作者: KOKOMAN    時間: 07-10-2 19:45

還有英華(直資)
原文章由 KOKOMAN 於 07-10-2 19:45 硐表
深水埗官津校應間間差不多,在此區最好是私校,如:
德雅、禮賢、聖方濟各、德貞、啟基等。

作者: 嵐嵐mimi    時間: 07-10-2 20:03

原文章由 Odin 於 07-9-29 21:26 硐表
圖相係咪你囡囡?佢好靚女好可愛!


相裡面係我個女黎嫁, 不過好頑皮嫁, 又坐唔定......好難攪

我都覺得 40 區好既學校都係私校, 所以都會俾佢考多間私校做後備囉
作者: catcatmom    時間: 07-10-2 23:16

深水埗好既官津學校不多, 不過今年幼稚園校長說深水埗區可抽九龍塘web,已combined了.可去九龍塘web試吓,新移民會少d, 而加聽聞有d經濟環境好既大陸人,都無博大抽獎,要讀私小or直資, 佢地都怕遇到新移民,佢地更加明白d大陸人.
作者: 嵐嵐mimi    時間: 07-10-3 19:46

係咩!!!深水步區可以抽九龍塘區既小學, 咁咪好發!!!   我淨係知 38 & 40 combined 左咋喎...............
作者: WYmom    時間: 07-10-3 20:38

原文章由 catcatmom 於 07-10-2 23:16 硐表
深水埗好既官津學校不多, 不過今年幼稚園校長說深水埗區可抽九龍塘web,已combined了.可去九龍塘web試吓,新移民會少d, 而加聽聞有d經濟環境好既大陸人,都無博大抽獎,要讀私小or直資, 佢地都怕遇到新移民,佢地更加明白 ...


From EDB's web, Sham Shui Po (40) is not combined with Kln Tong (41).

http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505
作者: catcatmom    時間: 07-10-4 13:17

甘可能我係家長會聽錯了!因後來我問幼稚園老師係咪深水涉可抽九龍塘web,佢仲話"係"tim!可能佢都唔知,佢都好年青. 因我不打算大抽獎,所以無find out.

原文章由 WYmom 於 07-10-3 20:38 硐表


From EDB's web, Sham Shui Po (40) is not combined with Kln Tong (41).

http://www.edb.gov.hk/index.aspx?langno=2&nodeID=1505

作者: helenjoe    時間: 07-10-8 20:04

原文章由 KOKOMAN 於 07-10-2 19:45 硐表
深水埗官津校應間間差不多,在此區最好是私校,如:
德雅、禮賢、聖方濟各、德貞、啟基等。


請問崇真小學也是私校.....評語好嗎? thanks.
作者: helenjoe    時間: 07-10-8 20:05

原文章由 rubymo928 於 07-10-1 21:47 硐表


Hmmm....  As my girl will be in P1 next year and I'm at Net 40.   After searching and school visits.

1) LaiChiKok Chatholic  (I visited the school)
2) SKH St. Andrew's  (I visited the school)
3) SK ...



請問SKH St. Andrew's  有何評語, thanks.
作者: KOKOMAN    時間: 07-10-8 20:54

幾好.............

原文章由 helenjoe 於 07-10-8 20:04 硐表


請問崇真小學也是私校.....評語好嗎? thanks.

作者: sally.cc    時間: 07-10-9 19:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: connyccn    時間: 07-10-14 23:51     標題: 聖芳濟愛德小學又如何?

我們剛搬到荔枝角, 想幫仔仔下學期插班小二, 不知聖芳濟愛德小學怎樣?  請指教!
作者: 06yy    時間: 07-10-15 01:25

請問英華是不是男校?口碑好嗎?

原文章由 KOKOMAN 於 07-10-2 19:45 硐表
還有英華(直資)

[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-15 01:27 編輯 ]
作者: 鳳梨    時間: 07-10-15 03:24

英華係男校,今年轉左做直資
學校好好架,又係中學一條龍
不過都有成千幾人apply
competition 好大架

原文章由 06yy 於 07-10-15 01:25 硐表
請問英華是不是男校?口碑好嗎?

作者: 06yy    時間: 07-10-15 13:42

嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。

原文章由 鳳梨 於 07-10-15 03:24 硐表
英華係男校,今年轉左做直資
學校好好架,又係中學一條龍
不過都有成千幾人apply
competition 好大架

[ 本文章最後由 06yy 於 07-10-15 13:43 編輯 ]
作者: heiheibbchu    時間: 07-10-15 15:14

原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。


06yy,

請問您小朋友讀那間小學, 怎樣差呢? 因為我都考慮直資/私小.
如不方便, 可否pm告知.

謝謝!
作者: rubymo928    時間: 07-10-15 15:22

原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。


Which DSS your child study now ?  If you don't mind, pls PM me.  Tks !
作者: Kittymummy    時間: 07-10-15 17:19

06yy, 你個小朋友好似讀70區的dss, right ?


原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。

作者: dickielam    時間: 07-10-18 16:32

若你不怕做功課太多, 也是一間OK的學校. 因為常常要評估, 我覺得頗辛苦, 對我仔而言.

原文章由 helenjoe 於 07-10-8 20:05 硐表

請問SKH St. Andrew's  有何評語, thanks.

作者: KOKOMAN    時間: 07-10-19 21:25

可否告知那直資?
原文章由 06yy 於 07-10-15 13:42 硐表
嘩!成千几人申請都應該唔差得去边。

我小朋友都係讀直資,可惜學校越辨越差,我對學校無晒信心,近近地都想轉出美孚or深水埗那边。





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5