教育王國
標題: 有冇奉基5年級的學生家長呀,入嚟傾吓啦! [打印本頁]
作者: Olichris 時間: 07-9-27 11:15 標題: 有冇奉基5年級的學生家長呀,入嚟傾吓啦!
我個仔今日同明天都跟老師去「生命重塑」歷奇訓練營,我個仔不知幾興奮,他告知我,校長和主任是希望透過此活動,加强訓練他們專注力,歸屬感和使命感,希望趁開學初期,讓他們建立良好學習態度,盡責地做好每項事情,認真地對待每一次考驗,特別喺呈分試。我聽到都好開心呀!學校真喺好願意為培育學生而付出好大努力和心機,設計不同的活動給我們的仔女。奉基真的是一所不斷進步的好學校,你們又覺得今次的宿營怎樣呢,分享吓啦!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |