教育王國

標題: 版主﹕可否將浸大王錦輝置於「小學一覽」沙田區內呢?? [打印本頁]

作者: kaka皇后    時間: 07-9-27 10:38     標題: 版主﹕可否將浸大王錦輝置於「小學一覽」沙田區內呢??

版主

我見有好多學校都巳置於小學一覽內,唯獨是呢間未有,有時想睇番資料要慢慢搵好耐先搵到~~

可否考慮下我的意見呢??

謝謝
作者: whfok    時間: 07-9-27 10:58

I agree with kaka皇后 .
作者: Odin    時間: 07-9-27 22:32

謝謝提供意見,已著手開版,請留意未來數天,如在一星期後仍未見到該版,煩請再通知我們。

奧丁

原文章由 kaka皇后 於 2007/9/27 10:38 硐表
版主

我見有好多學校都巳置於小學一覽內,唯獨是呢間未有,有時想睇番資料要慢慢搵好耐先搵到~~

可否考慮下我的意見呢??

謝謝





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5