教育王國
標題: 版主﹕可否將浸大王錦輝置於「小學一覽」沙田區內呢?? [打印本頁]
作者: kaka皇后 時間: 07-9-27 10:38 標題: 版主﹕可否將浸大王錦輝置於「小學一覽」沙田區內呢??
版主
我見有好多學校都巳置於小學一覽內,唯獨是呢間未有,有時想睇番資料要慢慢搵好耐先搵到~~
可否考慮下我的意見呢??
謝謝 
作者: whfok 時間: 07-9-27 10:58
I agree with kaka皇后 .
作者: Odin 時間: 07-9-27 22:32
謝謝提供意見,已著手開版,請留意未來數天,如在一星期後仍未見到該版,煩請再通知我們。
奧丁
原文章由 kaka皇后 於 2007/9/27 10:38 硐表 
版主
我見有好多學校都巳置於小學一覽內,唯獨是呢間未有,有時想睇番資料要慢慢搵好耐先搵到~~
可否考慮下我的意見呢??
謝謝
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |