教育王國
標題: 東華三院李賜豪小學--家長加油站 [打印本頁]
作者: winniebb30 時間: 07-9-27 10:19 標題: 東華三院李賜豪小學--家長加油站
囝囝剛剛入左呢間學校讀小一,我係呢間學校嘅新丁家長,有好多野唔明白,如果有仔女都係响呢間學校就讀嘅家長,請入黎大家交流吓,等我有個地方可以問吓野啦,多謝!
作者: winniebb30 時間: 07-9-27 14:38
冇人??????
作者: cherrymummu 時間: 07-9-27 17:08
不如你提問題, 睇下大家識唔識答, 知唔知道, 唔駛傷心喎, 我地支持你
原文章由 winniebb30 於 07-9-27 14:38 硐表 
冇人??????
作者: winniebb30 時間: 07-10-4 12:26
多謝你呀,cherrymummu,自從亞仔返左呢間學校之後,好鬼多野要做,又要做功課,又要背書,又要做閱讀報告.......
我只係想搵吓,有冇家長嘅仔女都係讀呢間學校啫,可以傾訴吓嘛:cry: ,佢個班主任又鬼咁忙,唔得閒招呼我地D家長。唉.........
原文章由 cherrymummu 於 07-9-27 17:08 硐表 
不如你提問題, 睇下大家識唔識答, 知唔知道, 唔駛傷心喎, 我地支持你
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |