教育王國

標題: 亞女越 來越懶! [打印本頁]

作者: 808280    時間: 07-9-25 13:09     標題: 亞女越 來越懶!

9月開學以來,每日放學後,女女先食下午茶再做功課,
以前會好快做完,但近來就越做越慢.
還有女女寫數目字-"0"寫成"6","6"寫成"0","3"寫成"5"
"5"寫成"3","a"寫成"u".......等.
但佢不是書寫障礙,只是不專心.
以上問題由p.1講到p.3都不改.

前日佢問我是否有人是無缺點,我回答佢話:人人都有缺點,
但人有缺點會改過,但你不改呢!
亞女吾知幾時先會改!

[ 本文章最後由 808280 於 07-9-25 13:10 編輯 ]
作者: Odin    時間: 07-9-25 13:18

咁嘆?不如試下改為做完功課,做得好先有得食,做得唔好冇得食,雖然狠d,不過可能work,而且食咁多野,怕唔怕會超重?

想知道佢做功課o既環境係點呢?有冇人開住電視或者嘈住佢,你話佢唔專心,咁佢做功課時重有冇話搞其他野咁呀?

原文章由 808280 於 2007/9/25 13:09 硐表
9月開學以來,每日放學後,女女先食下午茶再做功課,
以前會好快做完,但近來就越做越慢.
還有女女寫數目字-"0"寫成"6","6"寫成"0","3"寫成"5"
"5"寫成"3","a"寫成"u".......等.
但佢不是書寫障礙,只是 ...

作者: 808280    時間: 07-9-25 14:00

原文章由 Odin 於 07-9-25 13:18 硐表
咁嘆?不如試下改為做完功課,做得好先有得食,做得唔好冇得食,雖然狠d,不過可能work,而且食咁多野,怕唔怕會超重?

想知道佢做功課o既環境係點呢?有冇人開住電視或者嘈住佢,你話佢唔專心,咁佢做功課時重有冇話搞其他野咁呀?

...


Hi! odin,

我亞女日日放學都好以餓鬼咁,要食完嘢至做功課,
好以在學校無食飯咁,問佢有無食晒份午餐,
佢一定答食晒.
做功課時無開電視,但佢會做做吓發呆,寫多
兩個字就話要"抖抖",一吾係就飲水,去"小便".
叫佢串字/讀書不到5分鐘就話口"倦".
作者: littlesister    時間: 07-9-25 14:38

咁佢既功課由幾多點做到幾多點  會唔會太多, 佢想途避唔想做
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-25 14:49

以我個人既愚見, 我覺得食咗茶點先做功課無咩問題, 最緊要佢肯做, 同會做哂功課, 有時俾佢鬆少少, 換黎係心情開朗咁做功課, 比起迫佢黎得好, 字會寫得好d, 有心機d做功課.
而就佢寫字唔專心, 呢個問題, 我有幾個問題想先問你.
1.  當你個女做完功課之後, 你有無要求佢自己檢查d 功課有無錯, 有無問題.
2.  當你發現佢既功課有問題(寫錯字之類), 你會直接話佢聽, 定係將要佢檢查既範圍收細d, 要佢再檢查.
3.  當功課有問題時, 你會要求佢一定要改, 定係你先問佢係咪想改, 然係先改.
當然, 好似 odin 咁講, 做功課既枱面, 環境, 都會影響到小朋友做功課啦, 我而家叫亞仔做功課, 張枱面除咗做緊既作業/簿, 用緊既筆, 之外, 唔俾佢有其他野, 就算係擦膠, 我都唔係好想佢放上枱, 因為佢地可以連擦膠都玩一餐.
原文章由 808280 於 07-9-25 13:09 硐表
9月開學以來,每日放學後,女女先食下午茶再做功課,
以前會好快做完,但近來就越做越慢.
還有女女寫數目字-"0"寫成"6","6"寫成"0","3"寫成"5"
"5"寫成"3","a"寫成"u".......等.
但佢不是書寫障礙,只是 ...

作者: khmama    時間: 07-9-25 22:00

原文章由 808280 於 07-9-25 14:00 硐表


Hi! odin,

我亞女日日放學都好以餓鬼咁,要食完嘢至做功課,
好以在學校無食飯咁,問佢有無食晒份午餐,
佢一定答食晒.
做功課時無開電視,但佢會做做吓發呆,寫多
兩個字就話要"抖抖",一吾係就飲水,去"小便".
叫佢串字 ...


其實食下茶點充下電先做功課冇壞o既.如果想佢做快o的,可以用獎勵方法,set個時間比佢,能完成咪獎個貼紙o羅,




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5