教育王國

標題: 我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表 [打印本頁]

作者: Joy    時間: 07-9-25 11:56     標題: 我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表

我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表, 我要提供什麼證明? 要老爺寫授權書嗎? 要證明我個仔同爺爺住嗎?
作者: 曉晴媽咪    時間: 07-9-25 13:57

原文章由 Joy 於 07-9-25 11:56 硐表
我用老爺個名做監護人, 但由我同老公交表, 我要提供什麼證明? 要老爺寫授權書嗎? 要證明我個仔同爺爺住嗎?


好似要去宣誓, 不如打電話問清楚要什麼文件.

我囡個同學仔用"契媽"(冇關係) 做監護人就要去宣誓.

[ 本文章最後由 曉晴媽咪 於 07-9-25 14:06 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5