教育王國
標題: 便服日 [打印本頁]
作者: 小嬅咪 時間: 07-9-25 11:24 標題: 便服日
今天是學校的便服日, 學校沒有分派貼紙, 差點忘記了, 如果忘記了, 小朋友會好唔開心, 你們會怎樣安慰小朋友呢?
作者: lemonnazybaby 時間: 07-9-25 11:30
我會誠意向仔仔道歉, 是媽媽忘記了, 請他原諒!
然後稍為放蹤一點, 請他吃一杯他心愛的朱古力雪糕。
作者: rockyicream 時間: 07-9-25 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 銘銘媽 時間: 07-9-25 14:55
亞仔擒日本手冊都話有貼紙, 但係我又唔見喎, 唔知今日學校有無俾佢呢??
原文章由 小嬅咪 於 07-9-25 11:24 硐表 
今天是學校的便服日, 學校沒有分派貼紙, 差點忘記了, 如果忘記了, 小朋友會好唔開心, 你們會怎樣安慰小朋友呢?
作者: christina 時間: 07-9-25 17:23
我一早就貼在她的便服, 以免忘記.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |