教育王國
標題: 大圍東華三院冼次雲你地點睇 [打印本頁]
作者: rubytsang 時間: 07-9-25 00:42 標題: 大圍東華三院冼次雲你地點睇
不過校長轉左, 大打折扣! 你地點睇?
作者: ling0323 時間: 07-9-25 01:13
校長轉左去我女間學校..(上水)原文章由 rubytsang 於 07-9-25 00:42 硐表 
不過校長轉左, 大打折扣! 你地點睇?
作者: rubytsang 時間: 07-9-26 08:43
你就好啦!
原文章由 ling0323 於 07-9-25 01:13 硐表 
校長轉左去我女間學校..(上水)
作者: ukboy 時間: 07-9-30 21:04 標題: 請問冼次雲新校長好唔好? 我聽朋友說舊的校長很好
請問冼次雲小學的新校長好唔好?
聽朋友說佢沒有舊的校長甘nice
這小學的老師 對小朋友有沒有耐性和愛心?
幫朋友問.
thanks
作者: Zaku-II 時間: 07-10-1 07:44
冼次雲已經做得幾好,東華唔會求其調個人攪「喎」野既。
作者: passpass06 時間: 07-10-26 12:29 標題: 大圍東華三院冼次雲你地點睇
hi rubytsang
係呀.你說得對. 好多人對新校長印象大打折扣.很差.
舊校長就唔同.非常nice.
我同事個家姐係d間學校教緊.佢都講舊校長憑育意好好多.. 轉左新校長很差.. d 老師都同佢唔係好好關係.
個新校長成日轉野. 令到好多問題
好似都有d老師都想走. 因新校長處理事情和對老師的態度
很差.. 各人都只喜歡舊憑校長!.
憑校長很有愛心. 大部份學生的名.佢都記得曬.
又同各老師關係好好.
所以提下各姊妹. 幫小朋友選校真係要好小心.
真係唔講都唔知道. 原來學校內的問題甘多

作者: rubytsang 時間: 07-10-29 00:13
我曾真接致電給馮校長, 因知她轉左去北區一間小學做新校長, 所以找到她, 同佢傾談有關冼次雲的事, 當然佢很熟悉及了解, 心裡真係很可惜, 佢轉到別的學校, 不過傾完後, 算吧! 新校長都要一段時間給人接受, 如果佢無什麼大變動, 都應無問題, 而且都有幾個同班同學選, 所以自行分配學位就選冼次雲了, 但聽了你這麼說, 好擔心
!!
請問你的小朋友在這間學校讀嗎? 會轉校嗎?
作者: passpass06 時間: 07-10-29 23:10
我沒有小朋友在冼次雲小學讀. 不過聽我同事個家姐說係d間學校教緊. . 果日bbq. 去同事家. 一班父母同佢地小朋友.加上同事家姐是教師.所以有其他學校教師一齊. 聽佢地傾開香港教師.教學問題. 講起冼次雲舊校長很好.新校長和很多教師溝通非常麻麻.
學內問題多多. 令到有些老師也想明年轉工. 有父母下學期想將佢地小朋友轉校.
所以見到討論區傾開這話題.就想發表下自己聽到的
希望各位姊妹幫小朋友選校..
我都好相信香港學校的老師是很用心去教小朋友. 但如學校校長同老師關係麻麻.內部問題多多欠缺溝通.真係好影響老師教學和心情. 這就直接影響學生.
當然如個個校長像 憑肯意校長這樣好. 對各老師和學生都是
出就真心做每一件事. 這一定對老師及學生是一種福氣。
我記得小時候我的校長也是很好.對學生及老師都很關心.
所以我覺得香港教育真係變曬. 將來我有小朋友也會很小心
為小朋友選校.
:-|
作者: 靚靚教主 時間: 07-11-2 13:50 標題: hihihi
原文章由 rubytsang 於 07-10-29 00:13 硐表 
我曾真接致電給馮校長, 因知她轉左去北區一間小學做新校長, 所以找到她, 同佢傾談有關冼次雲的事, 當然佢很熟悉及了解, 心裡真係很可惜, 佢轉到別的學校, 不過傾完後, 算吧! 新校長都要一段時間給人接受, 如果佢無什 ...
hihi.你個小朋友今年係咪讀k3呀.大家可以分享下嗎.我個女都係k3.不過揀左美林小學.但估學校好多都揀左冼次雲.唔知點解呢.你小朋友讀邊間幼稚園呢...
作者: pattychiu 時間: 07-12-3 23:46 標題: 你擔心 什麼
我認識的朋友子女都在洗次雲小學讀二.四年級.沒有听說老師有問題發生,不知道你們扛擔心什麼???
作者: lamlamtsang 時間: 07-12-5 00:48
Hi!rubytsang
我的小朋友讀更K2,正諗更選冼次雲,不過看到你地咁講,你又點睇呢?
作者: lovely_ee 時間: 07-12-5 21:43 標題: 我的小朋友讀洗次雲p.4
我 的兒子今年到洗次雲讀p.4,我又覺得鄭校長o.k.早上她在門口同家長傾計,都幾nice.
我小兒因為有書寫困難,在民生沒有調適,讀得好辛苦,所以轉校.Interview 見校長,覺得佢好有愛心,都好關心小朋友,唔覺佢呢差。
於 07-12-5 00:48 發表 
Hi!rubytsang
我的小朋友讀更K2,正諗更選冼次雲,不過看到你地咁講,你又點睇呢?
[/quote]
作者: 譚兆舊生 時間: 07-12-6 19:43
HI 大家好
當我看見此段有關前東華三院譚兆小學校長鄭偉鳳女士的不公平言論,令我有些錯愕,現自我介紹我是畢業於譚兆小學的舊生,現於一間在沙田區有名氣之中學就讀中二,而我絕不相信鄭校長是這樣的人,大家還記我得韓劇「大長今」嗎?當時全校同學還戲稱她為我們的鄭上宮呢!她也很樂意成為我們的鄭上宮,在此試問一位這樣nice的校長又怎會是你們所說的模樣。我相信寫這篇言論的家長,他/她的氣度,也真未能及我們這班小朋友。
如各位朋友因這篇言論而對冼次雲小學卻步,我希望各位可直接到冼次雲,由自己雙眼作出評價。不要相信這些無聊之仕。
在此我為我們的「鄭上宮」打氣。
作者: sizrachel 時間: 07-12-7 11:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: conniepoon 時間: 07-12-7 13:54 標題: 回覆 #14 sizrachel 的文章
我個小朋友讀六年班,由小二開始都有你這樣的經歷,但日久後,才發現他不怕英文,還變得有興趣,老師會協助改善文法,老師先要令小朋友喜歡後,才進分調節,這是我的分享,下次再談。
作者: 898998 時間: 07-12-7 15:55
good experience / info. for us.............................................
作者: pattychiu 時間: 07-12-9 14:03 標題: 明明白白你的心
我都經歷過為自己的小朋友找小學而煩惱.最好的方法是親自到心儀的小學門口.看學生早上返校,午膳及放學時,是否有禮貌,有秩序.以免道听途說而誤了自己.
作者: lamlamtsang 時間: 07-12-10 11:16 標題: 開心走一會
Hi!pattychiu和譚兆舊生:loveliness:
我很同意你們的看法,因為我曾到冼次雲觀察數天,正如你們說不要道聽途說,早上上學看見校長和另一位老師在學校門口很nice,跟同學和家長打招呼say早晨,有家長走去同校長傾談,見到她們有說有笑,站在校外的家長,對學校轉了校長也很滿意,不似上述說得咁差,放學時校長亦有出來,幫手照顧學生,見到佢和老師同樣有傾有講好融洽,給我很安心,因此出年我都會揀這間學校,各位家長若對自己選擇的學校想更了解,不厭煩花時間走去睇下,好過聽人講話、、、、這是我的意見。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |