教育王國
標題: 請問各位認為灣仔的'華仁小學'好d or '軒小'好d呢 ? [打印本頁]
作者: bkfans123 時間: 07-9-25 00:17 標題: 請問各位認為灣仔的'華仁小學'好d or '軒小'好d呢 ?
如果兩間都有機會入, 請問邊間d小朋友會讀得開心d呢 ? 華小係未好深的呢 ?
tks all.
作者: ONETHIRD 時間: 07-9-28 19:37 標題: 其實是取決於妳想他入讀那一間中學。
原文章由 bkfans123 於 07-9-25 00:17 硐表 
如果兩間都有機會入, 請問邊間d小朋友會讀得開心d呢 ? 華小係未好深的呢 ?
tks all.
如果妳選擇華仁小學,他只要在指定的直屬學額內爭取入讀華仁書院的機會。
如果妳選擇軒官(上/下),他要在指定的聯繫學額及灣仔網內的BAND ONE學額, 爭取入讀皇仁書院的機會。
結讑是妳想他入讀華仁或皇仁。
作者: byychan 時間: 07-10-3 14:29
咁請問軒小上午定下午成績好d?? 英文程度如何?
原文章由 ONETHIRD 於 07-9-28 19:37 硐表 
如果妳選擇華仁小學,他只要在指定的直屬學額內爭取入讀華仁書院的機會。
如果妳選擇軒官(上/下),他要在指定的聯繫學額及灣仔網內的BAND ONE學額, 爭取入讀皇仁書院的機會。
結讑是妳想他入讀華仁或皇仁。 ...
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-3 14:38
直屬額比率相對聯繫額為高,
即是爭取聯繫額競爭更大。
原文章由 ONETHIRD 於 07-9-28 19:37 硐表 
如果妳選擇華仁小學,他只要在指定的直屬學額內爭取入讀華仁書院的機會。
如果妳選擇軒官(上/下),他要在指定的聯繫學額及灣仔網內的BAND ONE學額, 爭取入讀皇仁書院的機會。
結讑是妳想他入讀華仁或皇仁。 ...
作者: ONETHIRD 時間: 07-10-4 13:37 標題: 其實都是妳想他入讀哪一間中學?
原文章由 麟媽媽 於 07-10-3 14:38 硐表 
直屬額比率相對聯繫額為高,
即是爭取聯繫額競爭更大。
其實都是妳想他入讀哪一間中學?(因小學只是踏腳石)
據我所知,軒小上/下 都有叻人(近幾年兩校都有十優狀元出產)
但要記住,如妳選了華仁小學,極限就是華仁書院(除非是全級第一)。
如妳選了軒小上/下 ,極限就是皇仁書院(不需全級第一,只要是本區 BAND 1)。
作者: Odin 時間: 07-10-5 07:16
如果兩所小學都可以入,我會較為喜歡華仁,首先撇除升中問題,單以小學比較,華仁是男校,軒小是男女校,另外,華仁在校園、師資、學術成績、名聲,似乎稍為優勝(純粹個人觀感,沒有實際數字比較,有錯請更正)。
如果考慮到升中,個人覺得皇仁和華仁都是名校,雖然皇仁有較多十優生,但我相信華仁可能成績較平均,在體藝方面或會較出色,而且華仁小學升華仁書院的機會,要比軒小升讀皇仁多一些。
我以前都有幫自己囝囝考過軒小,但係就冇考華仁,因為覺得機會不大,後來軒小收左,但係冇讀,早知應該都試下華仁。
P.S. 聽一個華仁畢業生講:「我地好鬼憎d皇仁仔,一味讀書勁,正一書蟲」(哈!唔知皇仁仔點諗d華仁仔呢?)
作者: 廉媽 時間: 07-10-5 13:16
奧丁:
想請教一o下,軒小同華仁乜唔係自行收生及大抽獎咩?點解有得考o既?
作者: Felicia726 時間: 07-10-5 13:56
Hi,
I also want to know how to 考 HK華仁. Not 自行收生及大抽獎?
Thanks.
作者: Odin 時間: 07-10-5 14:03
小一唔得啫,小二至小五考插班生都得架嘛。
原文章由 廉媽 於 2007/10/5 13:16 硐表 
奧丁:
想請教一o下,軒小同華仁乜唔係自行收生及大抽獎咩?點解有得考o既?
作者: bkfans123 時間: 07-10-5 14:34
原文章由 Odin 於 07-10-5 14:03 硐表 
小一唔得啫,小二至小五考插班生都得架嘛。
hi Odin and 各位
吾該晒你地的回應先
.
Odin....其實我都係prefer華仁多d, 不過我都係'駁'大抽獎抽到咋
, 如計分就肯定吾入了, 因阿仔係'03'仔 (沙士果年), 係出生率最低的一年, 未諗住駁下得吾我law.
係呢...介吾介意話我知你阿仔讀邊間嫁 ?
另外灣仔仲有間'聖雅閣小學', 聽講都幾好wor. 你對lee間有咩意見呀 ? 吾該再比d心得我啦.
thank you very very much.
作者: 廉媽 時間: 07-10-5 18:01
原文章由 Odin 於 07-10-5 14:03 硐表 
小一唔得啫,小二至小五考插班生都得架嘛。
係喎!我又唔諗過o添!
作者: Odin 時間: 07-10-12 19:26
我囝囝都有考過聖雅各,亦都收左,佢話張試卷好淺,比起軒官上午校仲淺(軒官下午校唔考筆試)。
我識一個家長,佢囝囝小一讀聖約瑟讀唔掂,考左入聖雅各插小二。
縱合各點,我覺得聖雅各屬於程度比較一般,唔係太谷學生,但係校風嚴同埋派位非常好(06年有28個入左皇仁,比起聯繫o既愛官仲多),大部份學生都升band 1中學,如果你唔介意校舍舊,其實聖雅各係一間好學校。
原文章由 bkfans123 於 2007/10/5 14:34 硐表 
hi Odin and 各位
吾該晒你地的回應先
.
Odin....其實我都係prefer華仁多d, 不過我都係'駁'大抽獎抽到咋
, 如計分就肯定吾入了, 因阿仔係'03'仔 (沙士果年), 係出生率最低的一年 ...
作者: bkfans123 時間: 07-10-12 23:24
原文章由 Odin 於 07-10-12 19:26 硐表 
我囝囝都有考過聖雅各,亦都收左,佢話張試卷好淺,比起軒官上午校仲淺(軒官下午校唔考筆試)。
我識一個家長,佢囝囝小一讀聖約瑟讀唔掂,考左入聖雅各插小二。
縱合各點,我覺得聖雅各屬於程度比較一般,唔係太谷學生,但係校風嚴同 ...
hi Odin
好多謝你的意見
:) .
我仲聽講聖雅閤會係08 or 09年會加建, 校舍會暫搬往causeway bay, 咁我就可以諗諗了.
thanks again.
作者: 曲曲 時間: 07-10-13 11:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KSY 時間: 07-10-13 12:19
係ah!聖雅閣已經confirm左會係出年12月搬去聖馬利亞堂中學臨時校舍.
原文章由 bkfans123 於 07-10-12 23:24 硐表 
hi Odin
好多謝你的意見
:) .
我仲聽講聖雅閤會係08 or 09年會加建, 校舍會暫搬往causeway bay, 咁我就可以諗諗了.
thanks again.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |