教育王國
標題: 請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長 [打印本頁]
作者: QKMA 時間: 07-9-24 22:45 標題: 請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長
你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???

作者: swimming 時間: 07-9-25 18:49
原文章由 QKMA 於 07-9-24 22:45 硐表 
你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???
你
你地覺得小朋友讀得開心嗎 - 開心
中文科係咪用普通話教呢? - 是
功課多唔多? - 只貴子弟專心的話,絕對可以在1小時內完成
課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢??? 沒比較,不知道,而且係要小朋友覺得深唔深,不是家長,我小朋友可以應付
愉快學習最要緊,如家長心儀學校很深,但小朋友未能跟得上,也很辛苦的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |