教育王國

標題: 請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長 [打印本頁]

作者: QKMA    時間: 07-9-24 22:45     標題: 請問有冇小朋友讀順德聯宜會梁潔華家長

你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???
作者: swimming    時間: 07-9-25 18:49

原文章由 QKMA 於 07-9-24 22:45 硐表
你地覺得小朋友讀得開心嗎?
中文科係咪用普通話教呢?功課多唔多?課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢???





你地覺得小朋友讀得開心嗎 - 開心
中文科係咪用普通話教呢? -
功課多唔多? - 只貴子弟專心的話,絕對可以在1小時內完成
課程對比其他學校(如將天、王永樹)深唔深呢??? 沒比較,不知道,而且係要小朋友覺得深唔深,不是家長,我小朋友可以應付

愉快學習最要緊,如家長心儀學校很深,但小朋友未能跟得上,也很辛苦的




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5