教育王國
標題:
想買飯壺
[打印本頁]
作者:
小丑魚
時間:
07-9-24 13:48
標題:
想買飯壺
我想幫亞仔買個飯壺,我心目中有2款,請給我意見。 Tiger 1 x 3 (方型、有3格) $299
Tiger 1 x 3 (圓筒型 有3格) $259
象印 1 x 3 (方型、有3格) $289
象印 1x3 (圓筒型 有3格) $239
作者:
ffhhmama
時間:
07-9-24 14:55
請問你個小朋友幾大呀??
我仔仔用更Tiger呢個牌子三層ga, 朝早整比佢到食飯時都夠熱ga(大約都有5-6hr)
作者:
PinPin
時間:
07-9-24 15:24
我對寶貝用緊象印~開學前買227~
幾易開~岩晒P1小朋友用~
作者:
小丑魚
時間:
07-9-24 15:29
我個仔P1, 我諗住叫工人帶過去, D飯菜放入壺等開蓋頭尾都有90分鐘。其實自己都有帶飯, 個飯壺都係用緊象印, 畢果就2層, 我見E+3層個隻都幾靚, 上面小盒仲加多左個蓋TIM。另又見到Tiger又幾好, 所以就問問大家的意見。
原文章由
ffhhmama
於 07-9-24 14:55 硐表
請問你個小朋友幾大呀??
我仔仔用更Tiger呢個牌子三層ga, 朝早整比佢到食飯時都夠熱ga(大約都有5-6hr)
作者:
ffhhmama
時間:
07-9-24 15:45
我個仔都係一年級我今年買左一個兩層比佢都o.k. 如果你只係90分鐘應該無問題啦!
因為我大仔都係用更佢ga, 佢就用三層果隻, 如果唔放湯我哋就會放熱開水比佢等佢keep 住個溫度.
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5