教育王國
標題: 學校同校服商齊齊搵錢 [打印本頁]
作者: yvomak 時間: 07-9-24 11:43 標題: 學校同校服商齊齊搵錢
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架!
作者: macylovemama 時間: 07-9-24 12:16
有回佣

作者: babyhowie 時間: 07-9-24 12:21
係咁架啦,奸商!奸商!
我個仔讀幼稚園,要訂造校服,
佢地夠膽死造到岩岩好,大佬,
細路仔要活動架嘛,我個仔又肥,
套校服岩岩好,郁下都難,
為左唔想人地著多個學期就咁無良!
作者: iloveyoub4 時間: 07-9-24 13:27
唔會
學校訂又得,出去自己買又得
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表 
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...
作者: Joe媽媽 時間: 07-9-24 13:40
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表 
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...
因為有回佣. 到小學之書/ 午飯供應商之回佣更加多. 不過, 我盡可能選擇埋去看看學校網頁內之通告等. 我自已應為回佣太大/ 口碑又不好之午飯供應商學校到幫襯的話, 間學校之校長/ 管理層好極有限...

作者: YanYan0116 時間: 07-9-24 14:19
細女的幼稚園是一個package咁買, 校裙要買2套, 又有打底褲, 最無聊要買校帽.
大女的小學有2間供應商揀, 風褸, 線背心, 線長衫套頭衫都ok, 係任你自由買.
飯商由家長試味才決定那一間.
作者: 健朗媽咪 時間: 07-9-24 18:12
原文章由 yvomak 於 07-9-24 11:43 硐表 
你哋d學校既校服係咪要買曬所有既款, 我個仔嗰間好離普, 冷外套, 校褸, 另外又一件運動衫外套, 襪同頸巾都有學校logo, 你哋話幾搵錢, 我以前返學d校服邊有咁複雜架! ...
你嗰間係唔係私校嚟ga
津校好少會咁, 多數都會為家長荷包著想ga
我亞仔小學都無規定買校服ga數量, 總之啱替換就得
不過我覺得間校服商d質料好差, 第一日著條褲褲頭ga鈕就甩晒
我有向學校反映過, 不過我諗學校唔會轉第二間供應商
之前返幼稚園, 返私營幼稚園嗰間, 你唔買會比說話你聴, 又成日轉款, 等你無得接收人地唔啱著ga校服
後來轉咗一間非牟利ga幼稚園, k1-k2我都只係買過一套夏季校服, 其他全部都係人地比, 到k3亞仔大咗唔啱著先自己再買過, 亞仔畢業, 我將d校服比晒人, 邊個啱著邊個要, 幾環保, 又慳錢
作者: VIOLETBK 時間: 07-9-24 20:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: macylovemama 時間: 07-9-24 22:09
得一間咪即是無得揀!!!!
小女學校校長都歡迎家長如果不是很有錢,都可以到屋村的校服舖頭買.....所以我覺得間學校成日都無乜錢買新野......
[ 本文章最後由 macylovemama 於 07-9-24 22:37 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |