教育王國
標題: 如何提升子女閱讀興趣 [打印本頁]
作者: pinkyqqq 時間: 07-9-23 22:09 標題: 如何提升子女閱讀興趣
我的女女讀小一,
她不是太喜歡閱讀,
我該如何做才能提升子女的閱讀興趣呢
謝謝
作者: babyhowie 時間: 07-9-23 22:25
原文章由 pinkyqqq 於 07-9-23 22:09 硐表 
我的女女讀小一,
她不是太喜歡閱讀,
我該如何做才能提升子女的閱讀興趣呢
謝謝
其實閱讀習慣應該從少培養,
不過遲到好過冇到,
依家襯小一快d同佢建立番呢個良好習慣啦!
你可以多d同佢去圖書館,同佢一齊揀書,
同佢一齊睇,最初未知佢鍾意邊類型o既書種,
就可以樣樣都接觸下,慢慢發掘到佢特別喜歡o既書種,
從而加強佢閱讀o既習慣。
我對仔女由細開始就有閱讀o既習慣,
尤其係個女,依家六年班喇,
終日書不離手(好彩冇近視),一有時間就睇課外書,
每晚臨訓前都會有一個小讀時間,
假期或者考完試問佢想去邊到玩?
佢永遠個答案都係:圖書館!
作者: goldenage 時間: 07-9-24 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mumdickson 時間: 07-9-25 08:05
我會每隔兩星期帶佢地去圖書館, 由佢地選擇自己喜歡讀的書
有時會帶佢地去書局, set個budget,如一百元, 由佢地自己選購喜歡的書, 不限制他們, 讓他們培養閱讀興趣。
作者: TYY 時間: 07-9-25 08:36
可看看這裡的意見
:
http://www.hkheadline.com/news/headline_news_detail.asp?id=29188
作者: blytheBB 時間: 07-9-25 14:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: khmama 時間: 07-9-25 22:30
原文章由 blytheBB 於 07-9-25 14:35 硐表 
BABYHowie,
我想問你對囝囡幾時開始睇書,
同幾時才真正開始愛上書亞?
o係咪大部份小朋友都o係多d接觸書,
就會愛上ga,
可能我較小帶個囡去圖書館la,
衣+都小五la,一d都唔鍾意書
...
小五都唔遲o既,我都係由阿女小五開始,每個星期日一食完早餐,就帶阿女去書局,任佢自己揀喜歡的書,然後買番屋企即刻睇.習以為常.我仲買咗個書架,話看完的書才可放上架,還要她做圖書館長(策略不錯吧!
) ,所以阿女埴滿個書架好開心.我還故意介紹阿女買一本套裝書,等佢睇完第一集,再追下一集,至今都睇咗好多套書了.當然,我自己一定要睇,同佢交流下劇情,咁佢先至有興趣架.
我覺得書一定要買,因為有Mood想睇書個陣,要有書隨時比佢揀.我有些朋友有條絕橋,就是趁小朋友便便時遞上故事書,居然很有效,不防試試.

作者: blytheBB 時間: 07-9-25 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: khmama 時間: 07-9-26 13:09
原文章由 blytheBB 於 07-9-25 23:05 硐表 
khmama,
好等我又試吓先,
椅,你個女依家幾大亞,
現在對閱讀興趣怎樣?
大女讀中二啦,功課多,活動多,時間唔多夠,但係興趣仍然維持到,要得閒先睇.細女之前都同家姐一齊睇,依家就鍾意作漫畫,唔多睇書啦
.反正阿女六年級了,又到作戰時候,遲o的先再算啦.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |