教育王國
標題: 請問這是哪一所學校? [打印本頁]
作者: Odin 時間: 07-9-23 00:34 標題: 請問這是哪一所學校?

之前有網友問過,但沒有得到回答,現在重新發問,聽聞此照片在將軍澳攝得,有人認得這校徽嗎?
作者: Odin 時間: 07-10-5 07:45
有人知道嗎?
作者: fishmum 時間: 07-10-5 08:33
點解咁問嘅
原文章由 Odin 於 07-10-5 07:45 硐表 
有人知道嗎?
作者: NeoMom 時間: 07-10-5 09:22
原文章由 Odin 於 07-9-23 00:34 硐表 
http://hk.geocities.com/home_for_stray_animals/fed.jpg
之前有網友問過,但沒有得到回答,現在重新發問,聽聞此照片在將軍澳攝得,有人認得這校徽嗎?
I know, but I want to know what's your concern about this school first.
作者: Odin 時間: 07-10-5 12:28
曾經有網友問過此問題,我想她覺得這學校有自己的書包,必是頗有系統及規模的學校,所以想為她子女打聽。
我看到校章覺得很熟,但又想不起是哪所學校,因此就請教各位。
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-5 12:36
呢間學校唔係將軍澳既,
係灣仔華仁小學,
只是書包商既Offer 罷,
好多仔都唔用既,唔係compulsory 既。
原文章由 Odin 於 07-10-5 12:28 硐表 
曾經有網友問過此問題,我想她覺得這學校有自己的書包,必是頗有系統及規模的學校,所以想為她子女打聽。
我看到校章覺得很熟,但又想不起是哪所學校,因此就請教各位。 ...
作者: 丁丁* 時間: 07-10-5 12:38
全部小學生用同一書包返學咪好怪
原文章由 Odin 於 07-10-5 12:28 硐表 
曾經有網友問過此問題,我想她覺得這學校有自己的書包,必是頗有系統及規模的學校,所以想為她子女打聽。
作者: 丁丁* 時間: 07-10-5 12:39
好彩唔係 compulsory 一家要用
個個書包一樣好怪啫 ~~
原文章由 麟媽媽 於 07-10-5 12:36 硐表 
呢間學校唔係將軍澳既,
係灣仔華仁小學,
只是書包商既Offer 罷,
好多仔都唔用既,唔係compulsory 既。
作者: Odin 時間: 07-10-5 12:42
噢~噢~唔該晒!睇黎SPI都做唔少生意。
原文章由 麟媽媽 於 2007/10/5 12:36 硐表 
呢間學校唔係將軍澳既,
係灣仔華仁小學,
只是書包商既Offer 罷,
好多仔都唔用既,唔係compulsory 既。
作者: christf 時間: 07-10-5 13:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeoMom 時間: 07-10-5 13:35
原文章由 麟媽媽 於 07-10-5 12:36 硐表 
呢間學校唔係將軍澳既,
係灣仔華仁小學,
只是書包商既Offer 罷,
好多仔都唔用既,唔係compulsory 既。
個校章似係將軍澳天主教小學喎
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-5 13:52
係?我見套校服,同埋書包款式,
同華仁既都一樣,校章都好似,
而且華仁今年係選左呢款書包,
是但啦,邊間都好,SPI 做生意手法啫。
<br />
作者: Odin 時間: 07-10-5 13:54
下面是兩所學校的校徽。


番禺會所華仁小學
作者: 麟媽媽 時間: 07-10-6 12:17
係咪將中對面紅色外牆校舍那間?
佢地校服著藍色褲唔係灰色,
所以相中似乎唔係將軍澳天主教小學既校服。
原文章由 NeoMom 於 07-10-5 13:35 硐表 
個校章似係將軍澳天主教小學喎
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |