教育王國
標題: 有冇香港東區16網大約的小學排位 [打印本頁]
作者: lingchuling 時間: 07-9-23 00:11 標題: 有冇香港東區16網大約的小學排位
如那間是band 1頭,band 1中或band 1 尾,band 2頭,band 2中或band 2尾
例如
1柴灣聖米
2明德
3祟真
4慈幼
5丘左榮
6新基灣
7舊基灣
8筲箕灣官小
9梁李秀如
10培橋
11信愛
12東華三院李志雄
13救世軍上下午校
14愛秩序官立
15聖馬可
大家一齊研究下, 估計如下:
band 1頭: 新基灣 舊基灣 柴灣聖米
band 1中:丘左榮 救世軍上 明德
band 1尾:慈幼
band 2頭: 救世軍下 梁李秀如 培橋
band 2中:祟真 愛秩序官立 聖馬可
band 2尾:東華三院李志雄 筲箕灣官小
如有錯,請大家一齊修正或討論一下, 我想這樣可以幫大家研究下怎樣選一間較適合自己小孩讀的學校
作者: Odin 時間: 07-9-23 00:18
我幾鍾意呢個topic,公平起見,我list out晒所有16校網o既小學,總共有19間。
中華基督教會基灣小學
中華基督教會基灣小學(愛蝶灣)
勵志會梁李秀娛紀念小學(上午)
勵志會梁李秀娛紀念小學(下午)
培僑小學
天主教明德學校
慈幼學校
救世軍韋理夫人紀念學校(上午)
救世軍韋理夫人紀念學校(下午)
東華三院李志雄紀念小學
東華龍岡馮耀卿夫人紀念小學
柴灣信愛學校
柴灣天主教海星小學
筲箕灣官立小學
筲箕灣崇真學校
聖馬可小學
香港中國婦女會丘佐榮學校
愛秩序灣官立小學
聖公會柴灣聖米迦勒小學
原文章由 lingchuling 於 2007/9/23 00:11 硐表 
如那間是band 1頭,band 1中或band 1 尾,band 2頭,band 2中或band 2尾
例如
1柴灣聖米
2明德
3祟真
4慈幼
5丘左榮
6新基灣
7舊基灣
8筲箕灣官小
9梁李秀如
10培橋
11信愛
12東華三院李志雄
13救世軍上下午校
14愛秩序官立
...
作者: rachel 時間: 07-9-24 19:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Odin 時間: 07-9-24 20:43
咁你囝囝有幾多分呢?有冇信教?
原文章由 rachel 於 2007/9/24 19:08 硐表 
我5係太熟東區小學的 banding, 但係我囝囝會係08年入讀小一, 已經同c6商量好會選丘佐榮, 大熱如新基灣 & 柴米or 誇區滬江我無把握可以入讀, 所以退一步選丘佐榮希望競爭無禁大, 其他媽咪有無意見
...
作者: wing_miu 時間: 07-9-24 20:44
丘佐榮好似比較多要抄寫的功課, 你小朋友是否專心做功課?? 因功課量多.
以上情況是聽其他家長說的, 你最向在讀的小朋友及家長問清楚詳情.
作者: PowerpuffGirls 時間: 07-9-25 11:23
大家點睇丘佐榮?
丘佐榮學校無宗教, 聽朋友講, 第一輪收到的機會都大, 因為無宗教分, d 分競爭唔大!
以我所知, 每級有5班, 所以第一輪收生都好多位!
仲有無多 d 其他資料?
作者: sandylaw 時間: 07-9-25 14:04
只知道丘佐榮近年改左書,課程加深了,谷得好厲害。
作者: babygarden 時間: 07-9-25 14:18
其實以上的排位,實際上沒有多大的幫助,因為參考以往的派位記錄,Band 1 的新舊基灣、聖米迦勒和所謂Band 2 頭的救世軍韋理夫人紀念學校(下午)所派入英中的數量相差不是太大,而本人的小兒是救世軍韋理夫人紀念學校(下午)的畢業生,派入了張祝珊。
本人覺得在東區16網內缺乏的是有直屬中學關係的名氣小學!
作者: PowerpuffGirls 時間: 07-9-25 16:51
仲有無丘佐榮的家長可以分享下?
Thanks.
作者: rachel 時間: 07-9-26 16:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: szeszes 時間: 07-9-26 19:34
雖然我仔而家先係迦南讀 N1, 不過唔知大家會點揀?
我係14區"北角循道"舊生, 即係亞仔有家長果10分, 不過誇區無左同區5分, 你地係我, 會揀 "北角循道" 定係 "16區內的其他好學校"?
作者: Odin 時間: 07-9-26 21:01
嘩!哈哈!我都係北循舊生喎,你係邊屆畢業呀?上晝定下晝班呀?
順便post埋net 14 d小學:
北角官立小學
北角官立小學(雲景道)
北角循道學校(上午)
北角循道學校(下午)
北角街坊會陳維周夫人紀念學校
北角衛理小學(上午)
北角衛理小學(下午)
太古小學
滬江小學
聖公會聖米迦勒小學
香港嘉諾撒學校
佛教中華康山學校
原文章由 szeszes 於 2007/9/26 19:34 硐表 
雖然我仔而家先係迦南讀 N1, 不過唔知大家會點揀?
我係14區"北角循道"舊生, 即係亞仔有家長果10分, 不過誇區無左同區5分, 你地係我, 會揀 "北角循道" 定係 "16區內的其他好學校"? ...
作者: sandylaw 時間: 07-9-26 23:19
原文章由 szeszes 於 07-9-26 19:34 硐表 
雖然我仔而家先係迦南讀 N1, 不過唔知大家會點揀?
我係14區"北角循道"舊生, 即係亞仔有家長果10分, 不過誇區無左同區5分, 你地係我, 會揀 "北角循道" 定係 "16區內的其他好學校"? ...
誇區無左同區5分
在第一輪自行分配係唔受地區限制的,亦都冇"誇區無左同區5分"呢樣野的。
其實你有舊生果10分都未必一定入到北循,因為北循有宗教分,所以你有廿分都未必入梗的。
作者: Odin 時間: 07-9-27 14:04
來自選校指南資料:
有5班,獲派機會大
校舍舊,但空間叫ok
傳統教學,校規幾嚴
2測3考,唔會輕鬆
無聯繫中學,一般升筲官、聖馬可、中國婦女會等中學
原文章由 rachel 於 2007/9/26 16:39 硐表 
Odin,
阿囝只得15分, 冇信教, 妳點睇
作者: rachel 時間: 07-9-27 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Odin 時間: 07-9-27 17:20
rachel,
You are welcome.
我覺得既然你與先生已深思熟慮過,如你對這學校已很滿意,你又已經十分了解遊戲規則,如果只局限官津小學,你的策略並無不妥。
不過,有些家長卻會多做一些,例如叩門(今年開始越來越難)、誇區、插班等,務求子女非入讀心儀學校不可。
每個家長都會就自己不同的理念、子女的需要及自身的環境而作出不同的部署。
祝你一家生活愉快!
奧丁
原文章由 rachel 於 2007/9/27 15:04 硐表 
thx, Odin 我沒有信敎, 所以才選丘佐榮為第一志願, 避開d有宗教信仰的學校, 我這想法是否不恰當
作者: mickeyeva 時間: 07-9-27 17:35
聽聞丘佐榮想貼近基灣, 所以都好多功課做, 我個人認為校舍太舊, 不過如想中學想讀中國婦女會就讀丘佐榮, 因好都學生都派去此校, 但坊間傳聞間學校口碑麻麻地, 我都無中敎信仰, 所以選滬江, 明天去交表, 心情巳有些緊張, 放榜我想心也跳了出來, 哈哈!
原文章由 rachel 於 07-9-27 15:04 硐表 
thx, Odin 我沒有信敎, 所以才選丘佐榮為第一志願, 避開d有宗教信仰的學校, 我這想法是否不恰當
作者: sandylaw 時間: 07-9-27 18:05
原文章由 mickeyeva 於 07-9-27 17:35 硐表 
聽聞丘佐榮想貼近基灣, 所以都好多功課做, 我個人認為校舍太舊, 不過如想中學想讀中國婦女會就讀丘佐榮, 因好都學生都派去此校, 但坊間傳聞間學校口碑麻麻地, 我都無中敎信仰, 所以選滬江, 明天去交表, 心情巳有些緊 ...
丘佐榮比舊基灣更多功課,一年級平均都有7樣,中秋節假期仲有九樣功課添
作者: szeszes 時間: 07-9-27 22:22
我係上午校既, 86年畢業
哈哈!! 其實我仔仔仲細, 不過怕佢入唔到16網既好學校, 所以試試北循
我知北循係傳統教學 及 校風好, 同埋都好多功課做, 但係 at this moment, 我仔仔都明顯係喜歡讀書及寫字既, 因為佢而家只係 N1, 天天回家都主動叫我地同佢一齊溫2次書 及 拉佢手寫半小時字
我 d 舊同事就叫我, 當然揀北循啦!! 我就唔太清楚? 因為始終都唔知揀什麼學校好? NET 16 既好學校又多人爭
原文章由 Odin 於 07-9-26 21:01 硐表 
嘩!哈哈!我都係北循舊生喎,你係邊屆畢業呀?上晝定下晝班呀?
順便post埋net 14 d小學:
北角官立小學
北角官立小學(雲景道)
北角循道學校(上午)
北角循道學校(下午)
北角街坊會陳維周夫人紀念學校
北角衛理小學(上午)
北角衛理小學(下 ...
[ 本文章最後由 szeszes 於 07-9-27 22:27 編輯 ]
作者: Odin 時間: 07-9-27 23:57
噢~我係下午校,早你幾屆,好似話遲d下午校會搬落山腳,兩校轉全日制。
我自已就唔鍾意北循啦,我畀囝囝考過聖雅各同軒官,兩間都收左,不過我就反而畀佢過海讀,雖然遠d,但係讀到心儀o既學校乜都值返晒。原文章由 szeszes 於 2007/9/27 22:22 硐表 
我係上午校既, 86年畢業
哈哈!! 其實我仔仔仲細, 不過怕佢入唔到16網既好學校, 所以試試北循
我知北循係傳統教學 及 校風好, 同埋都好多功課做, 但係 at this moment, 我仔仔都明顯係喜歡讀書及寫字既, 因為佢而家 ...
作者: rachel 時間: 07-9-28 20:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: anna_gigi 時間: 07-9-28 21:52
原文章由 szeszes 於 07-9-26 19:34 硐表 
雖然我仔而家先係迦南讀 N1, 不過唔知大家會點揀?
我係14區"北角循道"舊生, 即係亞仔有家長果10分, 不過誇區無左同區5分, 你地係我, 會揀 "北角循道" 定係 "16區內的其他好學校"? ...
szeszes
你有10分已經可以收,我個囡讀緊循道,當年都係10分入到,因為哥哥都係離校生,而且又係誇區
作者: Odin 時間: 07-9-29 00:13
叩門越來越難o既原因都有好多,我試下講幾種:
1)名校或好學校的學額減少,有d轉活教學(減每班人數),有d上下午校合拼(會減班),加上教育局今年宣佈每班人數減2個;
2)好多家長因為已經熟悉派位制度,好多會以宗教分達致20至25分獲派,15分機會已大不如前,自行階段如果被用盡30%學額,相對統一派位時就少d位,最後係冇晒叩門位
3)個個家長都一早畀小朋友學習很多才藝,競爭自然大
大致係咁,如果講得唔o岩,請多多包涵,同埋幫我補充下。
原文章由 rachel 於 2007/9/28 20:12 硐表 
thx, Odin
多謝妳的意見, 妳說叩門會越來越難, why??
作者: Odin 時間: 07-9-29 00:36
anna_gigi,
我諗你意思係"多左"10分,即係總共20分是嗎?
szeszes,
當年我同你o既年代可以會多人爭住讀北循,但我覺得近年被北官同衛理名聲淹蓋,因為母親係畢業生,所以你你以20分入北循機會應該唔細。
仲有,自行收生階段係冇分區,跨區唔會叩分。
原文章由 anna_gigi 於 2007/9/28 21:52 硐表 
szeszes
你有10分已經可以收,我個囡讀緊循道,當年都係10分入到,因為哥哥都係離校生,而且又係誇區
作者: sarah1223 時間: 07-9-29 12:08
原文章由 Odin 於 07-9-27 23:57 硐表 
噢~我係下午校,早你幾屆,好似話遲d下午校會搬落山腳,兩校轉全日制。
我自已就唔鍾意北循啦,我畀囝囝考過聖雅各同軒官,兩間都收左,不過我就反而畀佢過海讀,雖然遠d,但係讀到心儀o既學校乜都值返晒。 ...
可否分享你唔鍾意北循原因, 同埋砲台山聖米迦勒又如何, 謝謝!
[ 本文章最後由 sarah1223 於 07-9-29 12:10 編輯 ]
作者: mimi1102 時間: 07-9-29 12:16
babygarden,
勁呀 ! 請問你之前同你個仔做左d 咩野準備呀 ?
原文章由 babygarden 於 07-9-25 14:18 硐表 
其實以上的排位,實際上沒有多大的幫助,因為參考以往的派位記錄,Band 1 的新舊基灣、聖米迦勒和所謂Band 2 頭的救世軍韋理夫人紀念學校(下午)所派入英中的數量相差不是太大,而本人的小兒是救世軍韋理夫人紀念學校(下午)的畢業 ...
作者: rachel 時間: 07-9-29 20:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PowerpuffGirls 時間: 07-10-2 18:02
請問, 16區點排??
丘佐榮, 舊基灣, 梁李秀娛, 筲箕灣官小, 聖馬可
可否講講以上學校點?? 功課量呢?
謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |