教育王國
標題: 神奇筆是甚麼?在書上一過、便能讀出英文來? [打印本頁]
作者: joefoon 時間: 07-9-22 23:34 標題: 神奇筆是甚麼?在書上一過、便能讀出英文來?
如題~~~~
是否現今小學的英文課本、
都用神奇筆呢?
作者: kae 時間: 07-9-23 09:20
你講緊是否i-pen??
我聽人講係有d小學會用,但好似在小三先有(如有錯請更正),不過佢地經學校買會平d,我自己就向出面書局巳經買左比佢,其實唔駛咁大先用,佢有d書唔係好深,向上年佢k2巳比佢自己用黎聽下睇下咁~~
原文章由 joefoon 於 07-9-22 23:34 硐表 
如題~~~~
是否現今小學的英文課本、
都用神奇筆呢?
作者: YKWT 時間: 07-9-23 10:27
原文章由 kae 於 07-9-23 09:20 硐表 
你講緊是否i-pen??
我聽人講係有d小學會用,但好似在小三先有(如有錯請更正),不過佢地經學校買會平d,我自己就向出面書局巳經買左比佢,其實唔駛咁大先用,佢有d書唔係好深,向上年佢k2巳比佢自己用黎聽下睇下咁~~
...
係呢 , 唔知道幾錢同係邊到買呢
作者: kae 時間: 07-9-23 10:33
只得大眾有得買,書同筆係分開買,但唔係好記得幾錢啦~~
原文章由 YKWT 於 07-9-23 10:27 硐表 
係呢 , 唔知道幾錢同係邊到買呢
作者: pinkyqqq 時間: 07-9-23 22:26
朗x出版社都有類似的product
作者: newmo 時間: 07-9-27 08:58
原文章由 YKWT 於 07-9-23 10:27 硐表 
係呢 , 唔知道幾錢同係邊到買呢
我見大眾書店有i-pen賣$180
但我個仔就k2已用apple tree,因我用個隻書仔係可以發英文同普通話既,可點出一段或單字,有9本書仲可以有埋以上2種語言加日文,
作者: 3loks 時間: 07-9-27 12:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |