教育王國
標題: 小學雜談內的舊意見討論 [打印本頁]
作者: 睡公主 時間: 06-3-1 22:03 標題: 小學雜談內的舊意見討論
各位友好,
舊標題 "番禺會所華仁小學" 已遷址:
請到討論區主頁:
小學討論 --- 灣仔區--- 番禺會所華仁小學 --- 番禺會所華仁小學
作者: man-man媽咪 時間: 06-3-2 07:35 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣:
唔好意思!聖母無玷聖心學校是在沙田區,但topic放在黃大仙區,煩請更正,謝謝幫忙!!
作者: Xanthe 時間: 06-3-2 18:23 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
VERY GOOD!
作者: elaineho73 時間: 06-3-2 20:02 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
但係唔係間間學校都齊woo~
作者: gh121137 時間: 06-3-3 09:05 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
真的做得很好。
期望將各區討論的學校都可成立獨立的討論版方便大家搜尋。 :wink:
作者: JarJarBin 時間: 06-3-3 10:15 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Cannot find St Paul boys and 蘇浙 woh!! Thank you
作者: janetc 時間: 06-3-3 12:45 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Dear 大臣,
可否在EDUCATION開個"小學討論",方便搜尋.
另外,請在屯門區加上"保良局香港道教聯合會圓玄小學".
謝謝!
作者: williamwong88 時間: 06-3-4 01:40 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Very good,真的做得好好.
作者: SARIDON 時間: 06-3-5 21:26 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
成日去唔到, 都唔work
作者: honeybeemom 時間: 06-3-7 22:19 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣:
唔好意思!聖母無玷聖心學校是在沙田區,但topic放在黃大仙區,還改了名為聖母小學.此兩間小學是完完全全不相同的.煩請更正,謝謝幫忙!!
作者: williamwong88 時間: 06-3-8 00:09 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
honeybeemom 寫道:
大臣:
唔好意思!聖母無玷聖心學校是在沙田區,但topic放在黃大仙區,還改了名為聖母小學.此兩間小學是完完全全不相同的.煩請更正,謝謝幫忙!!
topic 冇錯woo,聖母小學真係在黃大仙區,冇改到名。
聖母小學----九龍黃大仙沙田坳道116號 ﹝黃大仙區﹞
網址 :http://www.olps.edu.hk/
聖母無玷聖心學校----新界沙田文禮路35-37號 ﹝沙田區﹞
網址 :http://ihs.hkcampus.net
作者: honeybeemom 時間: 06-3-8 12:13 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
williamwong88
我知聖母小學真係在黃大仙區.但是當你click入九龍黃大仙----聖母小學,而個topic則是聖母無玷聖心學校.即是放錯位置呀.
作者: Valerie 時間: 06-3-9 14:57 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Dear 大臣
雖然係方便左, 但我覺得反而D Topic 會引唔起其他家長注意, 有機會仲少左其他家長回應喎 ! 故可否兩邊都keep (both 舊的 "小學雜談" & 新的 "教育討論" ) ????
因為不是時時都特登去搜查某某學校, 反而有時會係 "小學雜談" 版面見到家長勁講既某 D Topic, 先會收到風 or remind 到自己, 好似本人以前都係咁, 先至知/醒起某小學開始派表 !
作者: honeybeemom 時間: 06-3-9 16:35 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
很認同Valerie的說法!
作者: 大臣 時間: 06-3-9 20:52 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
謝謝你們的意見, 我們參考各位的意見, 盡力作出安排.
大臣
作者: ChiChiPaPa 時間: 06-3-10 20:23 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
http://www.baby-kingdom.com/education/
以上的討論區一覽表,遺漏了九龍塘宣道小學。
作者: LEON 時間: 06-3-17 09:25 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
板主:
九龍城區還遺漏了:九龍塘官立小學及中華基督教會基華小學(九龍塘)!
作者: sonma 時間: 06-3-17 16:56 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣,
請在東區加入"港大同學會小學"
謝謝!
作者: S.O.S 時間: 06-3-25 10:05 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣,
點解我成日都 click 唔番入去我間學校 ga
作者: CanniseLai 時間: 06-4-6 20:36 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣
可否加入蘇浙小學, thanks
cannise
作者: sonma 時間: 06-4-10 21:02 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
之前搵到間學校"優才", 但唔知係唔係因為冇人回應, 宜家又搵唔到
作者: dabbycheung 時間: 06-4-17 21:19 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Valerie 寫道:
Dear 大臣
雖然係方便左, 但我覺得反而D Topic 會引唔起其他家長注意, 有機會仲少左其他家長回應喎 ! 故可否兩邊都keep (both 舊的 "小學雜談" & 新的 "教育討論" ) ????
因為不是時時都特登去搜查某某學校, 反而有時會係 "小學雜談" 版面見到家長勁講既某 D Topic, 先會收到風 or remind 到自己, 好似本人以前都係咁, 先至知/醒起某小學開始派表 !
同意!依家既“小學雜談”講嚟講去都係果幾間,勁悶!!
由其係果間“x法加油站”D家長只係響度傾計,仲要時時都響頂。好鬼悶!
作者: LEON 時間: 06-4-21 15:54 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣似乎冇理彩我地既要求喎?
作者: 東京mewmew 時間: 06-5-30 20:34 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
點解今日我想去嘉諾撒聖心學校度睇下, 唔見左個topic既
(成80幾版架喎?)
作者: CDMa 時間: 06-6-8 13:18 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Hi,
It seems the new arrangement is not yet getting familiar with the BK users. Not many new topics and no repsonse too.... :cry:
CDMa
作者: manheiC 時間: 06-6-8 13:20 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
我已收到e-mail啦,唔該晒
作者: 匿名 時間: 06-6-9 00:01 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kitli89 時間: 06-6-9 13:02 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
唔該、唔該,我是新國民,我好想揾番''元朗真光小學''既topic,唔知點解會唔見咗架,我揾了好耐都揾唔到呀??
有冇人可以話比我聽點解,我點做好、、、、.....??
作者: rexmarco 時間: 06-6-13 23:54 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
好多家長的topic都重複咗,希望留意吓
搞到找不到原先的topic,又去到好後及好難找
作者: bb1 時間: 06-6-14 16:44 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
點解"王國教育討論區"內的學校唔齊,但又冇得自己加想查詢之學校名?(定係我唔識用??)
其實只我係想查詢觀塘區以下呢幾間的資料,意見及評語.有冇人可以幫幫我?
1)觀塘官立小學(上午)
2)藍田循道衛理小學--------(呢間討論內區有)
3)聖公會基顯小學
4)聖公會基樂小學
5)聖公會李兆強小學--------(呢間討論區內有)
6)聖公會聖約翰小學
7)聖若翰天主教小學
麻煩晒大家!
bb1
作者: Mrs.Law 時間: 06-6-15 00:08 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
我也遇到同樣問題呀!我也想於"王國教育討論區"加入東涌區的學校,但是我又係add唔到.(可能我唔識add啦)
其實我只想於東涌區加入以下學校:
1.寶安商會溫浩根小學
2.東涌天主教學校
如有以上兩間學校之意見, 請多多發表.謝謝!
p.s.還是15/16,心大心細,唔知選邊間比個女tim
作者: mandy_lee 時間: 06-7-3 10:31 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
點解係小學雜談唔見咗播道書院呢個topic
作者: patgan 時間: 06-7-6 16:40 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
可否加入"瑪利諾神父小學". 謝謝.
作者: anniecheung 時間: 06-7-14 14:34 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
可不可於灣仔區內加上「嘉諾撒聖方濟各學校」呢?
作者: ningningpig 時間: 06-7-14 15:48 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
作者: 562005 時間: 06-7-27 11:58 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
請在葵青區內加上「聖公會仁立紀念小學」,謝謝
作者: jessc 時間: 06-8-6 02:22 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
不如將現有小學版中開了thread而有過百reply的學校文章都入落去,咁亦可以減少些正版的文章數目,朋友又可以有自己的傾談的地方。
作者: lkong2005 時間: 06-8-10 00:42 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣,
There is the school "保良局陸慶濤小學" but no results display after searching. Would you please fix the issue ?
作者: delfin 時間: 06-8-17 09:16 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Also, Holy Family Canossian School (Kowloon City), but here only have Kowloon Tong.
作者: pangpuiyee 時間: 06-8-21 03:05 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
有沒有聖士提反? 謝謝
作者: Marcus媽 時間: 06-8-28 00:15 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
作者: shchh 時間: 06-9-5 20:15 標題: 瞞騙家長事件
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 健朗媽咪 時間: 06-9-11 10:09 標題: Re: 瞞騙家長事件
我覺係小學雜談呢個版面, 應該好似王國媽媽會個版面咁, 有仔細的分區, 咁大家就唔駛咁煩, 成日都要搵自己嗰區D小學的討論
作者: 亞薛 時間: 06-9-19 14:36 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
真係唔係好齊,好似葵青區,得四間,之前得3 間,我試過開topic 聖公會青衣村何澤芸小學,但成日搵唔番,搜尋又唔見,可否大臣幫我加入 :
1.聖公會青衣村何澤芸小學
最唔好係開左topic 自己又唔可以加入,長年累月都係top 小學,其它2 、3線小學永遠搵唔番
作者: 亞薛 時間: 06-9-23 22:31 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
點解無人回覆
都好多日啦﹐又無人幫我加入學校名

亞薛 寫道:
真係唔係好齊,好似葵青區,得四間,之前得3 間,我試過開topic 聖公會青衣村何澤芸小學,但成日搵唔番,搜尋又唔見,可否大臣幫我加入 :
1.聖公會青衣村何澤芸小學
最唔好係開左topic 自己又唔可以加入,長年累月都係top 小學,其它2 、3線小學永遠搵唔番
作者: 加菲貓 時間: 06-9-26 14:13 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣:
有D學校已經立左獨立架討論版, 但點解每次開小學雜談, 都成日見到某幾間學校架topic係頭版, 而且已經有好多回應, 點解唔立個獨立討論版呢? 好似比人有個錯覺, 只有這幾間學校多人有興趣討論咁! 請大臣跟進!
大臣 寫道:
各位家長請注意:
為方便各位能更有效的使用這個教育討論區, 我們已把部份較多人討論的學校立了一個獨立的討論版, 各位可以更自由的在該校的討論版主分享, 以前在這裡有關的Topic會慢慢按分類移到合適的討論版, 各位家長可以按討論區或王國教育討論區中搜尋.
謝謝各位的支持, 如有任何意見, 歡迎隨時與我們聯絡.
大臣
作者: Kei-Kei 時間: 06-10-15 09:39 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣,
煩請在九龍城區加上"九龍塘官立小學", 謝。
kei kei
作者: lucy 時間: 06-10-26 00:04 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣,
唔該係葵青區加上"聖公會仁立紀念小學". 唔晒我地班家長時時係個底到"抄"個topic出來.
thank u.
lucy
作者: v94656181 時間: 06-11-7 02:20 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Fanling don' t have the "
entecostal Yu Leung Fat Primiry School"
please add it
作者: v94656181 時間: 06-11-7 02:24 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Add this one
中文名稱:粉嶺
五旨節于良發小學
作者: hklawrence 時間: 06-11-15 00:45 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
test
作者: kw250 時間: 06-11-23 15:57 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Hi!唔知有冇家長可以提供培道小學討論區在那裡找到?
心急媽咪!
作者: balloon2006 時間: 06-11-29 16:27 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
anniecheung 寫道:
可不可於灣仔區內加上「嘉諾撒聖方濟各學校」呢?
支持!!!
真係得st francis 無
作者: CuteCuteMa 時間: 06-11-29 16:43 標題: 可不可於灣仔區內加上「嘉諾撒聖方濟各學校」呢?
十分讚成,快D行動!!!!
作者: bon06bon 時間: 06-11-30 02:45 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
大臣:
有D學校已經立左獨立架討論版, 但點解每次開小學雜談, 都成日見到某幾間學校架topic係頭版, 而且已經有好多回應, 點解唔立個獨立討論版呢? 好似比人有個錯覺, 只有這幾間學校多人有興趣討論咁! 請大臣跟進!
second! How about KTS?
作者: mtqueenie 時間: 06-12-5 15:57 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
点解北區一間都無?
作者: snowbb 時間: 06-12-8 02:19 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
贊成呀, 麻煩加上去吖.
作者: 匿名 時間: 07-1-1 00:52 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DMa 時間: 07-1-11 15:17 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Dear 大臣,
可不可於深水埗區內加上「天主教善導小學」呢?
Doris
大臣 寫道:
各位家長請注意:
為方便各位能更有效的使用這個教育討論區, 我們已把部份較多人討論的學校立了一個獨立的討論版, 各位可以更自由的在該校的討論版主分享, 以前在這裡有關的Topic會慢慢按分類移到合適的討論版, 各位家長可以按討論區或王國教育討論區中搜尋.
謝謝各位的支持, 如有任何意見, 歡迎隨時與我們聯絡.
大臣
作者: MIHOLO 時間: 07-1-11 22:19 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
Dear 大臣,
請問你有辦法找到每區之形勢嗎? 像今次我是07年小一家長很想知本區共有多少人攪珠才故到機會.
政府只說今年有大約2萬多學生未派到學校, 但每區人數不同,我也不知本區是否多人.
作者: LittleK 時間: 07-1-18 11:58 標題: 赤柱聖士提反書院附屬小學
Dear 大臣
可否在南區加入赤柱聖士提反書院附屬小學?
謝謝!
LittleK
作者: lam.mammy 時間: 07-2-11 02:12 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
同意
v94656181 寫道:
Add this one
中文名稱:粉嶺
五旨節于良發小學
作者: 小蜜蜂818 時間: 07-2-14 00:52 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
我都贊成! 北區除o左于良發外, 還有嘉福榮真.
作者: LEEIRIS 時間: 07-2-21 19:03 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
我都認為加上去比較方便尋找 message 。
作者: Win0501 時間: 07-3-21 17:54 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
DEAR 大臣,
我想找沙田區的培僑 topic , 我在"小學雜談"的"王國教育討論區", 找到沙田區-培僑書院, 但沒法入到?該如何做?請指教. help help !!!!!
作者: BigMomMom 時間: 07-4-26 23:00 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
上水榮真
小蜜蜂818 寫道:
我都贊成! 北區除o左于良發外, 還有嘉福榮真.
作者: MARGLAM 時間: 07-6-11 16:16 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
可否加上九龍城區-獻主會小學, thanks~
作者: bryan-媽媽 時間: 07-6-19 21:04 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
可否加上九龍城區-華德學校 ( 上午 ). thanks
作者: 子晴83 時間: 07-6-20 18:40 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
可否加上 葵青區 - 慈幼葉漢千禧小學
thx
作者: Crysta媽咪 時間: 07-6-29 11:59 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
煩請在黃大仙區加上"可立小學", 謝。
作者: 綠光 時間: 07-6-29 12:56 標題: Re: 各位家長尋找Topic請注意
煩請在黃大仙區加上"彩雲聖若瑟上午小學", 謝。
作者: mayc 時間: 07-7-4 08:17
大臣:
請問以前的"王國教育討論區"去了那裡?
我是深水土步區----英華小學的家長,不知怎樣返回以前的討論!
原文章由 lkong2005 於 06-8-10 00:42 發表 
大臣,
There is the school "保良局陸慶濤小學" but no results display after searching. Would you please fix the issue ?
作者: hamburghkg 時間: 07-7-5 09:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thwong 時間: 07-7-5 11:35 標題: 褓姆車專欄 - URGENT
Dear 大臣,
本人找不到"褓姆車專欄"的以往資料.
煩請告知現時有關資料的存放位置.
謝謝!
thwong
作者: cfmama 時間: 07-7-5 14:33
是呀, 以往的資料好像全都沒有了, 但至少框架應該仍在呀, 那些分區域的小學群應該怎樣找到呢?
作者: beckhamtam 時間: 07-7-5 18:18
大臣:請問點解有些文章只可以看部份,不能看全文?甚至看不到?請幫忙!
作者: zoeskf312 時間: 07-7-5 23:33 標題: 各位家長尋找Topic請注意
大臣
我也找不到聖家小學九龍城

作者: kingkima 時間: 07-7-14 22:43
親愛的大臣,
可否真的幫忙加入九龍塘官立小學呢

作者: Joanna媽媽 時間: 07-7-16 12:23
請問大坑道真光小學的討論區可以在那兒才到 ????
請幫手.....
Joanna Ma Ma
作者: kingkima 時間: 07-7-16 23:09
大臣呀,大臣
,
你在那裏呢?怎麼没回覆我們的問題,是否你出了國
作者: ysl 時間: 07-7-17 14:52 標題: 如何找尋學校?
以前版本有一欄專供大家找尋學校的地方, 但現在不見了. 請問如何使用新版本?
作者: 大臣 時間: 07-7-19 12:46
抱歉, 最新版面還未完成, 請到以下連結尋學校:
http://discuz.baby-kingdom.com/
大臣
作者: hehefamily 時間: 07-8-25 15:58
大臣:
煩請於油尖旺區加上聖公會基榮小學,唔該!
原文章由 大臣 於 07-7-19 12:46 硐表 
抱歉, 最新版面還未完成, 請到以下連結尋學校:
http://discuz.baby-kingdom.com/
大臣
作者: 愛港士 時間: 07-8-26 22:29
請問怎樣才可以有校本的家長天地?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |