教育王國

標題: KWIK MATHS BAD OR GOOD [打印本頁]

作者: skyhcf    時間: 07-9-20 23:16     標題: KWIK MATHS BAD OR GOOD

KWIK MATHS GOOD OR NOT PIS GIVE ME OPION  IF OK I LIVE IN CHEUNG SHA WAN I WANT TO FIND WHERE MY SON CAN LEARN KWIK MATHS  THAT THE TEACHER IS THE BEST    BECAUSE THE TEACHER IS THE MOST IMPORTANT THANKS
作者: janet2007    時間: 07-9-21 10:12

原文章由 skyhcf 於 07-9-20 23:16 硐表
KWIK MATHS GOOD OR NOT PIS GIVE ME OPION  IF OK I LIVE IN CHEUNG SHA WAN I WANT TO FIND WHERE MY SON CAN LEARN KWIK MATHS  THAT THE TEACHER IS THE BEST    BECAUSE THE TEACHER IS THE MOST IMPORTANT THA ...



My daughter ( 7 years old ) has taken  12 lessons ( addition) before. I think this is not a good way to learn math. I feel a bit complicated that why's  I discontinued after 12 lessons. They have one trial lesson. You better go to attend  if this way is good for your child.

regards
Janet
作者: Hehemum    時間: 07-9-22 02:01

我個仔又ok wor, 佢5歲開始, 而家讀小一, 學校教的數是一下開始, 佢應付得卓卓有餘, 重好鍾意數學, 而且我們身邊的都很多朋友讀了, 學晒成個course都好good comment!  (有一個朋友個仔一樣是5歲學, 而家已是三年級, 次次數學都95-100分, 佢話數學無難度), 佢哋都是同一個導師, 個導師曾教了一位4歲幼稚園學生在比賽中得冠軍(加數及減數, 所以跟佢!
作者: Hehemum    時間: 07-9-29 11:00

各位已問我導師的資料已經pm了給你們, 但因她是荃灣區的導師, 有其他需要者請打www.kwikmaths.com
那裡應有不同地區的導師及上課地點!  因為真的不太清楚其他區的資料, 相信這較為直接, 希望幫到大家!
作者: angelmumy    時間: 07-9-29 14:11

我囡囡剛剛讀 p1, 學緊kwik maths 快半年,效果好好. 我自己覺得如果小朋友K3開始讀會比較好, 因為呢個時候的小朋友還沒有太多概念, 比較易上手, 同埋又比K2 的同學仔學得輕鬆, 收到好好的效果.
作者: rdc888    時間: 07-9-30 00:13     標題: KWIK MATHS BAD OR GOOD

My daughter started the course during summer holiday, only 12 lessons she can add for 3 digits to thousand.  For easier math like 8+9+6+5, with one min she can tell the answer.  I think it is a good course.  You can try.
作者: 200012    時間: 07-9-30 01:06

和kumon有何分別?幾$?
作者: Bone-Bone    時間: 07-9-30 08:40

原文章由 rdc888 於 07-9-30 00:13 硐表
My daughter started the course during summer holiday, only 12 lessons she can add for 3 digits to thousand.  For easier math like 8+9+6+5, with one min she can tell the answer.  I think it is a good c ...



rdc888:

how much the course $$$?
one lesson per week???

Tks!
作者: tinetinew    時間: 07-9-30 10:39

hi,

  around $1800 12 lessons!!

yuk hei mun



原文章由 Bone-Bone 於 07-9-30 08:40 硐表



rdc888:

how much the course $$$?
one lesson per week???

Tks!

作者: Mymaggie    時間: 07-10-3 23:25

唔好意思,我有小小意見或批評,想給你們作參考,但我絶對尊重各位讚好的家長,因為你們的孩子見效。
話說年多前,我都有意安排囡囡讀這課程,但因為太新,身邊沒有人讀過,於是便獨自上一堂給家長和有意學這套數學的成人/導師,結果只是覺得很商業化,因為該始創人及其推廣老總努力說服我給他們2萬多元用很短時間學這套數學,而且還不停說其他數的不是(很無品),我覺得太兒戲,沒有心去教孩子,其實他們最好賺是教導師(不是教孩子),話是合作伙伴,但根本只為謀利。 結果當然沒有給囡囡去學,或許令我囡囡少了一個學好數學的機會吧,無法,第一個印象太差了。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5