教育王國

標題: 小朋友剛升上小一既媽咪請入黎傾下! [打印本頁]

作者: GaryF    時間: 07-9-19 13:37     標題: 小朋友剛升上小一既媽咪請入黎傾下!

各位好呀!
我個仔剛升上小一, 但係我覺得佢仲好似返緊幼稚園咁, 有時上堂仲會玩下/惡作劇, 我好擔心比老師既印象會唔好?!:cry:  有時又唔記得拎餐具盒回家, 又唔見通告, 問佢野又唔係好知, 無理由成日打去問老師架嘛!  妳地會唔會有d咁既煩惱呢?  其實對於一個小一既小朋友來講是否正常現象呢?
作者: qqwong    時間: 07-9-19 14:11

原文章由 GaryF 於 07-9-19 13:37 硐表
各位好呀!
我個仔剛升上小一, 但係我覺得佢仲好似返緊幼稚園咁, 有時上堂仲會玩下/惡作劇, 我好擔心比老師既印象會唔好?!:cry:  有時又唔記得拎餐具盒回家, 又唔見通告, 問佢野又唔係好知, 無理由成日打 ...


我囡囡都係升上小一, 每次寫手冊總會寫漏野或寫錯字, 問她老師今天講過乜野, 佢乜都話唔知....試過打去問她的班主任, 班主任有點不耐煩咁款, 又話我地唔使咁緊張...我地要上班, 有好多事情唔知道, 當然都問清楚....又話要學校及家長多啲溝通, 只係得個[講]字...
作者: Shirley31    時間: 07-9-19 14:34

我個女今年都是剛升小一,佢比較好,手冊寫得很清楚,
可能幼稚園K3時已有寫手冊。但佢都是十問九不知,
每次問佢做功課佢都答唔知做邊本,又冇帶作業返屋
企,都唔知佢有冇上堂???

剛返學第一個星期,佢返屋企講比婆婆聽上堂唔小心
睡著咗!!!

現家第三個星期啦,佢好似都ok,沒有跟我講唔想返學。
我想佢都好快適應。
作者: October    時間: 07-9-19 15:10

我個女又是小一, 也說在堂上睡覺, 真激死人, 功課對我說做完, 但到我檢查的時候總是有漏, 但當我下班回到家的時候, 實在時間緊迫, 真激死.

每天也和時間徑賽.
作者: mandyman234    時間: 07-9-19 15:23

我的小朋友都係剛剛讀小一, 要同他一起識應小學生活, 返全日, 好似沒有什麼時間. 要check 功課, 溫書, 晚上10時要訓... 唏.. 要安排時間恰當. 否則我和小朋友都好辛苦.....anyway, 一起努力..
原文章由 October 於 07-9-19 15:10 硐表
我個女又是小一, 也說在堂上睡覺, 真激死人, 功課對我說做完, 但到我檢查的時候總是有漏, 但當我下班回到家的時候, 實在時間緊迫, 真激死.

每天也和時間徑賽. ...

作者: Yingmom    時間: 07-9-19 15:31

我囡囡又係升小一,佢話返學好開心,但我問佢學校教咗D咩呀,佢奉旨答我:都係個D、咪同平時差唔多、唔記得喇...等。 我真係覺得我好似係度同McMug傾緊計咁:tongue:
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-19 16:03

我個仔都係小一, 佢未適應哂既, 最唔適應咪做功課囉.
可能由於佢以前係讀幼兒園, 好多功課都係喺學校度做哂, 所以以前星期一至四唔洗做功課, 返到屋企可以玩, 而家升咗小一, 梗係唔得啦, 日日都有功課做, 佢擒日先第一次喺我放工之前做過吓d 功課, 之前日日都係等我返黎先做, 攪到我想同佢溫書都唔得, 佢成日話想玩, 不過當我返到去果陣, 見佢未做哂功課, 一定捉佢做埋d功課, 佢下星期開始默書, 我當然要佢溫書啦, 結果無夜咗瞓, 又無得玩囉, 希望佢自己知道要珍惜時間, 早早做哂功課為上策.
我個仔好在到而家都未試過漏野喺學校, 都叫做 ok.  只係遲過兩次到, 再遲多次就俾人圈手冊(好似小過果類).  而家佢知死啦, 唔會'mor'咁耐, 準時出門口.
作者: apple_lee    時間: 07-9-19 17:10

我囡又係今年小一, 我覺得佢都OK, 無話唔適應,我問佢鍾唔鍾意返學, 佢話鍾意, 不過就要好早起身返學好辛苦,到目前返咗三星期佢都祇係昨日抄手册時, 寫少咗兩個字(都算係咁架啦)。各位DADDY及MAMI我哋要比多D愛心佢哋, 齊齊陪小朋友渡過小一適應期啦, 加油呀

[ 本文章最後由 apple_lee 於 07-9-19 17:11 編輯 ]
作者: JODY媽咪    時間: 07-9-19 23:28

我呀女就都算ok啦, 我問佢習唔習慣, 佢都只係話d老師惡左d囉, 反而我唔習慣有好多野要幫佢跟進囉, 例如睇通告同學校派番黎既單張, 好鬼死多, 睇到眼都朦。

作者: 肥嘟媽    時間: 07-9-20 00:09

我個囡呢兩日終於寫齊手冊,謝天謝地,希望繼續寫齊
我同老公都返shift,囡囡放學就由老爺奶奶揍,欠缺主動是最大問題,要三催四請先肯做功課,不過星期一佢煲了很多個鐘電視,結果成九點半先做完功課,很累,唉,有時未必係小朋友問題,我地大人抽唔到時間陪佢係另一大問題
作者: GaryF    時間: 07-9-20 08:23

原來大家都有著相同既問題, 唔好話小朋友難適應呀, 我地大人第一次幫佢地跟咁多野都覺得好難適應呀!
最慘係有問題都唔知問邊個好, 問當事人又答妳唔到, 問老師又怕煩死人, 真係唔知點算好! 希望過多一兩個星期佢地會好d啦, 佢好即係我好!
作者: E2經理人    時間: 07-9-20 09:14

原文章由 qqwong 於 07-9-19 14:11 硐表


我囡囡都係升上小一, 每次寫手冊總會寫漏野或寫錯字, 問她老師今天講過乜野, 佢乜都話唔知....試過打去問她的班主任, 班主任有點不耐煩咁款, 又話我地唔使咁緊張...我地要上班, 有好多事情唔知道, 當然都問清楚... ...


因為我個女在校內比同學叫”死蠢”, 我都試過打去問我個女的班主任, 班主任都有點不耐煩咁款, 唔係好理我. 言談間仲暗示只係我個女問題, 最後我至電比副校長. 件事先似有人理下
作者: E2經理人    時間: 07-9-20 09:29

我個女回到家仲好唔開心, 同我哭訴. 話佢因覺得有一個A小朋友比B小朋友笑文具”核突”, 所以我個女把所有自己的文具同A交換, 等A不用比人笑. B就叫佢”死蠢”令佢唔開心. 最後, 我同佢回幼稚園, 幼稚園老師同佢傾完先至對自己”肯定”番, 而家做小一亞媽, 我覺得好辛酸… 好心痛佢的唔開心
作者: Karinachu    時間: 07-9-20 10:42

Hello各位,

我囡囡都是剛上小一, 可能幼稚園程度比較深, 現在我反而好輕鬆, 我暑假時都報名等佢去補習班做功課, 現在我睇她自己都ok, 反而補習班老師教錯功課, 我可能補多一個月唔補tim.


我個女回到家仲好唔開心, 同我哭訴. 話佢因覺得有一個A小朋友比B小朋友笑文具”核突”, 所以我個女把所有自己的文具同A交換, 等A不用比人笑. B就叫佢”死蠢”令佢唔開心. 最後, 我同佢回幼稚園, 幼稚園老師同佢傾完 ... [/quote]
作者: edea    時間: 07-9-20 12:08

E2經理人:

妳囡囡真係好乖, 我感動到眼濕濕, 一定係你地教得佢咁乖, 咁善良。
作者: bobo2001    時間: 07-9-20 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: maycheung1    時間: 07-9-20 12:57

原文章由 GaryF 於 07-9-20 08:23 硐表
原來大家都有著相同既問題, 唔好話小朋友難適應呀, 我地大人第一次幫佢地跟咁多野都覺得好難適應呀!
最慘係有問題都唔知問邊個好, 問當事人又答妳唔到, 問老師又怕煩死人, 真係唔知點算好! 希望過多一兩個星期 ...

Me too, I also have the same problem!
Fortunately, I let my son cope with difficulties on studying & social relationship with his peer group. I found that children have a great potiental to solve their problems if parents hand over and give a time to them.
Bless all P1 parents & kids.
作者: 嘉嘉mama    時間: 07-9-20 13:25

我囡囡都係小一學生.佢話返學都好開心,但有時都好烏龍,有時功課會做漏,而且有冊啲字又寫錯晒.剛剛同佢驗眼,原來有近視,1隻150度,1隻175度,醫生話咁細個有近視會加深得好快,慘!!

另外,因為囡囡返全日,成4點幾先返到屋企,又要做功課,又要學嘢,真係好忙,我而家要幫佢重新安排啲活動,唔想佢太辛苦.

係呢,唔知各位有冇好嘅eng centre (近太子道西明愛附近)/ private tutor可以介紹呢?
作者: lulupopo    時間: 07-9-20 14:44     標題: 大家學習放鬆

兒子被選為班長時,早期有一些同學仔針對時,常有惡作劇,但是學校家長會曾提及應放手給他們自己面對和解決,一星期後已老友鬼鬼,有時家長要教他們包容,盡量看輕一點,不要太執著,小孩子的世界有他們的一套方法.由K1開始我已教他每天都要溫習,好似擦牙一樣,當一件事養成習慣,他便自動自覺去做,最重要父母不要比太大壓力,令他們生厭.
(以上是本人少少意見,請各位見諒)
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-20 15:14

E2 經理人,
我反而覺得你個女好好就真係, 死蠢果個係佢同學, 有個咁好既同學, 都仲要笑佢, 結果損失果個一定係佢自己.
嘩~~~ 你個女果D 咩教師黎既!!!  :tongue: :tongue:

apple_lee,
你就好啦, 我個仔唔想做功課, 做到發皮四, 話唔想返學.
唉~~~

肥嘟媽,
我個仔都係咁, 亞嫲控制唔到佢, 日日放學返去,都係要睇電視, 結果等我放工返去佢先肯做, 咁我放工返到去都成7點啦, 又係食飯時間, 咁我地又要趕住由亞嫲果度返屋企, 我又唔想佢太夜瞓, D 時間咁少, 咪成日做到好晏, 佢想玩都無得玩囉. 唉!!
好在佢呢個星期都有D進步, 不過相對功課又多咗, 佢繼續做到發皮四.
作者: inna    時間: 07-9-20 18:26

我個仔到依家抄家課冊都重係鬼0今馬綠,日日係度玩估字遊戲,十問九唔知,返學三星期,除0左頭果星期之外,差不多隔日比miss罰,做好功課又唔交,一係就做功課做一半,問佢又話知miss話係0今做,上堂掛住傾"計",想幫佢佢又講唔到點做,最終又比miss寫手冊,問佢佢重話翻我轉頭,好似完全唔關佢事0今,真係比佢激死 ..........我就0黎死0架啦
作者: maggie_be    時間: 07-9-20 18:51

原文章由 GaryF 於 07-9-19 13:37 硐表
各位好呀!
我個仔剛升上小一, 但係我覺得佢仲好似返緊幼稚園咁, 有時上堂仲會玩下/惡作劇, 我好擔心比老師既印象會唔好?!:cry:  有時又唔記得拎餐具盒回家, 又唔見通告, 問佢野又唔係好知, 無理由成日打 ...


我個仔又係,上堂發牛豆,今日專程返學校攞返個飯盒,因聽日唔洗返學,幾日都臭晒啦,佢學校有個小一功課輔導班,都幾好,手冊睇唔到,可上佢學校的網頁睇返,都OK既,你哋D仔仔多唔多功課做呀~!
作者: GaryF    時間: 07-9-20 23:31

maggie_be,
我個仔果間都可上網睇手冊, 不過佢都算寫得整齊既, 係成日唔見通告啫!
依家平均每日有3-4樣功課, 不過都唔難做既, 到依家為止佢都enjoy返學, 好彩!
原文章由 maggie_be 於 07-9-20 18:51 硐表


我個仔又係,上堂發牛豆,今日專程返學校攞返個飯盒,因聽日唔洗返學,幾日都臭晒啦,佢學校有個小一功課輔導班,都幾好,手冊睇唔到,可上佢學校的網頁睇返,都OK既,你哋D仔仔多唔多功課做呀~! ...

作者: 小丑魚    時間: 07-9-21 13:16

我覺得每晚都係同時間鬥快, 食飯都要快手d, 之後check得功課黎又溫吾晒書, 下星期仲有2課默書。
原文章由 GaryF 於 07-9-20 23:31 硐表
maggie_be,
我個仔果間都可上網睇手冊, 不過佢都算寫得整齊既, 係成日唔見通告啫!
依家平均每日有3-4樣功課, 不過都唔難做既, 到依家為止佢都enjoy返學, 好彩!
...

作者: iloveyoub4    時間: 07-9-21 13:39

我囡都係岩岩升小一,ok無問題,完全唔會唔慣,開學一個星期已經識左好多同學仔 抄手冊無問題做功課無問題默書都無問題,係我呢個亞媽開頭果一個星期有d唔慣囉..通告,汁書包.
基本上每日放學返到屋企都4:30,約5點幾做好曬功課之後睇下書寫下字,到6點幾就食飯,7點至8點左右係溫下書默下書做下補充,之後練琴,沖涼,完成係9點左右,之後睇1.5小時卡通片跟住訓
作者: april0827    時間: 07-9-21 13:42

原文章由 小丑魚 於 07-9-21 13:16 硐表
我覺得每晚都係同時間鬥快, 食飯都要快手d, 之後check得功課黎又溫吾晒書, 下星期仲有2課默書。


我個女岩岩都默完書,仲成班最高分,不過前一晚同佢溫書佢都有發脾氣:tongue: 仲要攪到夜晚9:00,我覺得辛苦d都值得既
作者: chuiyeebird    時間: 07-9-21 22:45

9pm isn't late wor ... which is normal ... and your kid can get good result in dictation. Good!!!


原文章由 april0827 於 07-9-21 13:42 硐表


我個女岩岩都默完書,仲成班最高分,不過前一晚同佢溫書佢都有發脾氣:tongue: 仲要攪到夜晚9:00,我覺得辛苦d都值得既

作者: YongXin    時間: 07-9-22 00:00

幾好播,各樣適應都比我想像中好。

大小姐依家仲对学校小食部,同0的食物好有兴趣,想我比钱她買野食,成日形容0的食物比我聽。 我當然唔比啦,自己带麵包同水。
作者: yy02    時間: 07-9-22 00:27

原文章由 JODY媽咪 於 07-9-19 23:28 硐表
我呀女就都算ok啦, 我問佢習唔習慣, 佢都只係話d老師惡左d囉, 反而我唔習慣有好多野要幫佢跟進囉, 例如睇通告同學校派番黎既單張, 好鬼死多, 睇到眼都朦。
...


我個女都同我講佢返學返得好開心,但係做呀媽既反而未習慣,每日要同佢睇功課,手冊仲有一大堆通告
依o架好似放功返去就係同呀女讀書做功課,無晒自己d私人時間
作者: GaryF    時間: 07-9-22 08:36

yy02,
係呀 我都覺得依家放工回家似足打過另一份工呀!  

原文章由 yy02 於 07-9-22 00:27 硐表


我個女都同我講佢返學返得好開心,但係做呀媽既反而未習慣,每日要同佢睇功課,手冊仲有一大堆通告
依o架好似放功返去就係同呀女讀書做功課,無晒自己d私人時間 ...

作者: kellybaby    時間: 07-9-22 12:57

me 2 返而我還努力適應中,以前k3食物又唔駛我準備,返學又遲d,夜晚又唔駛咁早訓,而家 又要早好多起身準備各樣,又要晚飯早d開飯,又要早d訓,功課温習又忙左,通告又一大堆........都幾大壓力
原文章由 yy02 於 07-9-22 00:27 硐表


我個女都同我講佢返學返得好開心,但係做呀媽既反而未習慣,每日要同佢睇功課,手冊仲有一大堆通告
依o架好似放功返去就係同呀女讀書做功課,無晒自己d私人時間 ...

作者: October    時間: 07-9-24 17:34

完全同意, 每個週末也要留小小時間和她溫習.
作者: 00adafan    時間: 07-9-24 18:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yy02    時間: 07-9-24 22:45

原文章由 00adafan 於 07-9-24 18:34 硐表
如果唔比的話咁又唔好,佢會覺得你專制。
你可以一星期一次,或者默書高分就可以,這樣重好。


係呢,你o地小朋友開始默書未呀?我o地頭3次可計分,但來緊既就要計分了
作者: 小晴媽    時間: 07-9-24 23:09

:-| 我囡囡今年升小一,佢同我講返學好開心: ,冇話咩唔習慣,
但係老師就同我講佢上當唔係咁留心 ,成日同隔離位同學傾計:evil: :evil: ,所以我成日都同佢講上堂要專心,有咩留番小息先傾啦…
而9/17開始返全日,係學校度食飯,佢話食得好開心…
不過 今日老師今日打電話比我:idea: ,佢話佢打人 ,原因係佢個同學要同佢一齊去厠所而佢唔想,佢話老師唔可以比人見到條"underwear",所以拒絶咗佢,而過程中有碰撞,另外佢又用鉛筆劃花咗人哋條裙,我問咗囡囡,佢話人哋劃佢張椅,同埋佢有擦子膠又成日用人哋嗰舊, 好煩呀…,有時會玩到失控…
聽到真係火到離 ,但想深一層駡佢又有何用? 咪耐心解釋佢知,有事發生係唔可以用自己方法去解決 lor…希望佢明白啦…
而且係家係小一,許多規則佢都唔知,做父母唯有耐心d,平心靜氣聽佢講,希望佢可以明白小一係唔同幼稚園,老師唔一定係身旁,每日同佢講吓,等佢有警愓,同埋同佢講有事話多事都要去想想會否傷害到別人和自己,也希望她能從中學會…
作者: GaryF    時間: 07-9-25 00:10

yy02,
我個仔聽日第一次英文默書呀!  我同佢背同串左幾日佢都100分, 希望聽日唔好失準啦!

小晴媽,
唉...佢地好多時都以為仲係幼稚園時代, 可以上堂玩下傾下計, 完全都唔知在小學係唔可以做的, 真係比佢地激死!  我覺得唔單止係個人問題, 好多時都比附近的同學仔影響, 近墨者黑, 所以真係要求神拜佛希望佢近住個乖既至好呀!

[ 本文章最後由 GaryF 於 07-9-25 00:22 編輯 ]
作者: 小丑魚    時間: 07-9-25 00:15

亞仔今一出事啦!!  姐姐中午送飯到學校, 見到老師同亞仔與另一個同學仔訓話, 好似話打人(仍未聯絡到老師, 所以不清楚), 下班回到家同佢check功課溫默書, 沒有問佢發生嘜野事, 我只同佢講有嘜吾開心就同我講喇!!  因為就算我點問佢, 佢都吾話比我知, 最多只會講多一句, 呢個係秘密, 我吾話比你知。
作者: olkan    時間: 07-9-25 07:24

我個囝返學, 寫手冊真係一個問題, 成日抄漏, 但因為學校有網上家課冊, 都可以對下, 不過有時我自已睇完都唔知老師寫嘜, 如:預工等...  學校要小朋友帶一個透明袋放功課, 但係個仔冇拿出來交, 這三個星期就欠了三次功課. 學校守則寫:一個term欠20次就記缺點. 就係好容易儲倒的.

個囝上堂有時都唔專心, 不過我同佢温習時, 大部份都識, 同k3的差不多.
作者: GaryF    時間: 07-9-25 08:26

唔講比妳知?  咁妳真係會乜都唔知喎!  有一次因為我個仔諗住同個同學玩下, 用鉛筆挑佢頭髮, 點知佢同學又同佢玩, 搶佢支筆劃佢隻手, 結果整損左!  於是果日班主任就打比我解釋返件事情既經過!  當日我同阿仔講, 班主任打比我話你...喎, 佢以後會你一百厭就打比我架啦, 我會知道你既野架!  於是以後佢成日問我班主任有無打比我, 自己主動報案先, 因為佢覺得一定會有人報串嘛! 一係妳試下同老師了解左事情既經過先, 就好似我咁, 睇下佢以後會唔會自首!:loveliness:

原文章由 小丑魚 於 07-9-25 00:15 硐表
亞仔今一出事啦!!  姐姐中午送飯到學校, 見到老師同亞仔與另一個同學仔訓話, 好似話打人(仍未聯絡到老師, 所以不清楚), 下班回到家同佢check功課溫默書, 沒有問佢發生嘜野事, 我只同佢講有嘜吾開心就同我講喇!!  因 ...

作者: GaryF    時間: 07-9-25 08:32

唉...我地就成日擔心呢樣擔心果樣, 反而當事人就闊佬懶理, 死未?!
我會將個功課袋放在書包內既最前, 佢一打開書包就會見到個袋!如果妳個仔真係成日唔忘記, 不如妳將個筆盒放在功課袋內, 等佢要用筆時一定要拎個功課袋出黎, 咁唔會唔記得啦掛!
我個仔既手冊都係用代號架, e.g. 工 (=工作紙)
我見個手冊後有一張代號紙寫明所有代號既正式名稱, 妳搵下有無!



原文章由 olkan 於 07-9-25 07:24 硐表
我個囝返學, 寫手冊真係一個問題, 成日抄漏, 但因為學校有網上家課冊, 都可以對下, 不過有時我自已睇完都唔知老師寫嘜, 如:預工等...  學校要小朋友帶一個透明袋放功課, 但係個仔冇拿出來交, 這三個星期就欠了三次功 ...

作者: ChuMom    時間: 07-9-25 10:28

我囡囡都係剛剛升小一,佢都OK,因為佢性格好主動, 但我就好大壓力,因星期二默英文,星期四默中文. 英文每次默12個生字, 中文就默7,8個生字加一段中文課文. 每天放工就跟佢D功課, 然後開始次默中英生字我覺得佢記中文快過記英文, 英文成日將D 字母混淆, 其實剛剛升小一, 真係要比D時間佢, 但我又唔想佢默書太低分,所以真係要好用心跟佢D功課.

我們作為一個working mom, 真係有苦自己知, 老公放工有睇住個囡,咪就係睇住我同個囡做功課,又唔幫手,有咩就得把口.
作者: 小丑魚    時間: 07-9-25 10:59

係呀, 老公真係得把口。 閙佢叫佢幫下手, 佢會諸多籍口, 我冇你跟得敢好/我又吾知你教到去邊, 費事攪亂檔啦!!
原文章由 ChuMom 於 07-9-25 10:28 硐表
我囡囡都係剛剛升小一,佢都OK,因為佢性格好主動, 但我就好大壓力,因星期二默英文,星期四默中文. 英文每次默12個生字, 中文就默7,8個生字加一段中文課文. 每天放工就跟佢D功課, 然後開始次默中英生字… 我覺得佢記中文快 ...

作者: helenhhh    時間: 07-9-25 15:31

唉,很有同感呀. 最激氣外婆(即是我阿媽)還時常話我"冇人好似你那麼紧張,是龍是鳳已注定..."
還有,以前幼稚園時時可以同老師傾,又有相片等,都知道他在幼稚園的情況.但現唔同,什麼也不清楚. 唔知同班同學?老師的樣?班上的情形?大息時呢?
作者: 虫虫主人    時間: 07-9-26 21:25

原文章由 小丑魚 於 07-9-25 10:59 硐表
係呀, 老公真係得把口。 閙佢叫佢幫下手, 佢會諸多籍口, 我冇你跟得敢好/我又吾知你教到去邊, 費事攪亂檔啦!!   


好彩我老公都肯教個女做功課同溫書
作者: 小晴媽    時間: 07-9-26 22:09

原文章由 小丑魚 於 07-9-25 10:59 硐表
係呀, 老公真係得把口。 閙佢叫佢幫下手, 佢會諸多籍口, 我冇你跟得敢好/我又吾知你教到去邊, 費事攪亂檔啦!!   


你哋都好呀…有個老公係度…我一個人咋…唉…
作者: 虫虫主人    時間: 07-9-26 22:55

原文章由 小晴媽 於 07-9-26 22:09 硐表


你哋都好呀…有個老公係度…我一個人咋…唉…



小晴媽,

加油~~~~
作者: jk923    時間: 07-9-26 23:06

今日先留意到呢度,我仔仔都上小一,佢好鐘意返學,重話d飯好好味,手冊都算抄得ok,除左有時少咁d筆劃外,功課都算係咁,有時會係導修時做晒,做唔晒都完成7、80%。返到屋企4點半度,沖埋涼食d野就check功課同備課,我同佢而家都算習慣,所以都無特別上網同佢check功課。下星期先開始默書,所以未知成積係點? 佢係學校都試過比個女同學搣佢本書,重次次都係中文堂先搣,阿仔第3次終於話比老師知,重有用顏色畫佢件衫! 最後老師幫阿仔調埋位!而家終於聽到佢講幾個同學既名啦。
作者: GaryF    時間: 07-9-27 08:46

小晴媽,
有老公都未必幫到手架!  早幾日我老公教個仔做功課, 好彩我有檢查咋, 教到錯晒, 激死我!
大家努力啦!

原文章由 小晴媽 於 07-9-26 22:09 硐表


你哋都好呀…有個老公係度…我一個人咋…唉…

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-27 10:25

小丑魚,
你個仔都好呀, 會話你知係秘密, 如果我個仔發生咗d 唔好既事, 佢會直頭話無野, 當我傻既咁呃.

Olkan,
~~ 亞仔果間學校, 我仲未上入到佢學校個內聯網, 都唔知幾時先可以上網同佢睇吓有咩功課做, 日日要我放咗工, 返到屋企先可以睇到佢有咩功課做.
亞仔間學校, 會要家長買埋個袋功課既 file, 每日第一課, 所以小朋友都會拎返呢個file d 野出黎交, 所以一定唔會漏交.
我知呢個學期學既野, 好多都係舊年 k3 既野, 呢個學期, 只係重溫, 同埋俾佢地適應既咋.

Garyf
我仔個間學校都係用代號既, 頭果幾日睇, 真係唔知佢字咩, 問亞仔, 亞仔又話唔知, 我唯有估啦.

Chumom,
你個女果間係名校黎既, 咁深既, 我個仔都未默英文, 只係星期一默咗次英文, 就好似填充題咁, 唔算太深.

Helenhhh,
我都覺而家好似同學校隔絶咗咁, 咩都唔知, 又唔想好似為咗d 小事, 打去問佢班主任咁, 好似好緊張咁, 但實際上自己又好擔心喎, ~~ 咩家校合作呀, 咪又係家有家做, 學校有學校做.

小晴媽,
我同你一樣, 當我老公放工返到屋企, 我自己都攪掂哂.
作者: 召藥師    時間: 07-9-27 11:05

我個仔都係小一學生,依幾個星期真係日日都好似打仗咁。
一早要起身整早餐,叫醒佢食,又要同佢check多次書包,預備水、毛巾盒、小食、紙巾同手巾仔,有時佢食得慢又要不時叫佢食快d。

午餐又要整飯盒俾佢,日日都食淨,只係試過整韭菜煎蛋個日先食哂。

放學就成日唔記得清櫃筒,要我係學校門口即時check佢書包見冇帶齊功課再入番去攞。剛剛星期二佢daddy接放學,daddy問佢帶齊野未佢仲好快應執好哂,番到屋企先黎冇,daddy話唔理佢要佢自己受教訓等佢下次記得喎!

返到屋企佢做功課又唔專心,對住個窗發呆,唔係一對一睇住佢做就會神遊。人地做個零鐘頭功課,佢就要做2個幾3個鐘(寫字勁慢),搞到冇哂時間玩同溫習,跟住又眼訓喇......

學校生活方面,佢俾人攞過八達通黎doo野飲,又唔同我講(學校一早提左家長要教小朋友,我一早多次吩咐佢唔好,都次次都話記得),等件事過左成個星期到我check卡時先發現洗左至少30蚊先知,人地要求阿仔請飲野就攞黎doo,doo左兩包就有時俾一包佢飲,死唔死,而家唯有用哂d錢等佢淨係用黎點名

跟住又有同學係學校長不文歌'see my fly 個羅柚跌落街......'同埋有d死死聲ge唸口黃,返到6299度仲懶醒唱俾阿叔聽,當然俾我訓話一輪,仲要教佢唔好學唔好聽。

最激心就係,俾d新文具佢用,俾同學惡意整爛,仲死口唔認。個位男同學自己都有新ge就係都要攞阿仔個d黎用,新擦膠筆擦斷左就俾塊舊擦膠,點知又俾佢整爛。全新ge doraemon間尺就俾同學係櫃筒度敲到凹哂花哂!問阿仔點解俾人地咁整,佢話自己冇俾人做不過就係唔出聲(omg!!),我興到寫手冊同老師講,個位同學就梗係唔認架!老師問多幾次,阿仔仲驚俾先生鬧竟然認借俾同學時已經係爛左!!好在有另一位同學目擊依件事阿仔同我先至唔會俾老師誤會我地屈人。
作者: ChuMom    時間: 07-9-27 11:56

銘銘媽

我囡囡不是讀什麼名校, 佢現讀 Delia (ManKiu) English Primary School 小一,我自己都覺得幾! 因為我囡囡比其他同學細,她現在 5.7years, 但其他同學仔已經係 6 , 7years...她之所以讀  Delia,係因為其他 local school  唔收細過 under 5.8 years 既小朋友,所以佢係考入去的,好在囡囡性格主動,所以都好快適應到.其實我既心態都只係想佢讀得開心,所以每天都係讀少少默書既內容…. 希望唔好 push 得佢太緊要. 你呀仔功課OK, 得閒可以大家分享下.



原文章由 銘銘媽 於 07-9-27 10:25 硐表
小丑魚,
你個仔都好呀, 會話你知係秘密, 如果我個仔發生咗d 唔好既事, 佢會直頭話無野, 當我傻既咁呃.

Olkan,
唉~~ 亞仔果間學校, 我仲未上入到佢學校個內聯網, 都唔知幾時先可以上網同佢睇吓有咩功課做, 日日要我 ...

作者: YanYan0116    時間: 07-9-27 12:25

原文章由 召藥師 於 07-9-27 11:05 硐表
我個仔都係小一學生,依幾個星期真係日日都好似打仗咁。
一早要起身整早餐,叫醒佢食,又要同佢check多次書包,預備水、毛巾盒、小食、紙巾同手巾仔,有時佢食得慢又要不時叫佢食快d。

午餐又要整飯盒俾佢,日日都食淨,只係試過 ...


你個囝有無因為呢d嘢而唔開心呀, 你唔好比有$的八達通佢帶返學啦, 會令小朋友更加無$的概念架.

[ 本文章最後由 YanYan0116 於 07-9-27 12:32 編輯 ]
作者: GaryF    時間: 07-9-27 13:33

召藥師,
睇到都登妳煩!
不如叫班主任調位啦, 唔係就真係仲有排煩呀!

原文章由 召藥師 於 07-9-27 11:05 硐表
我個仔都係小一學生,依幾個星期真係日日都好似打仗咁。
一早要起身整早餐,叫醒佢食,又要同佢check多次書包,預備水、毛巾盒、小食、紙巾同手巾仔,有時佢食得慢又要不時叫佢食快d。

午餐又要整飯盒俾佢,日日都食淨,只係試過 ...

作者: 召藥師    時間: 07-9-27 14:01

原文章由 YanYan0116 於 07-9-27 12:25 PM 硐表


你個囝有無因為呢d嘢而唔開心呀, 你唔好比有$的八達通佢帶返學啦, 會令小朋友更加無$的概念架.


佢冇因依件事唔開心,好快仲忘記左,不過佢同daddy講返學唔係咁開心,覺得上堂好悶(d野一早係高班時識哂),而且又對住d自私ge同學,平時樂於同人分享快樂ge阿仔覺得人地好冷漠而冇咁活躍。開學初番到屋企好開心同我地講同邊個同學玩乜野,而家就日日都返黎同我地講邊個教邊個唱不文歌,邊個搞邊個d文具,邊個上堂周圍走,邊個成日同人鬧交
作者: 召藥師    時間: 07-9-27 14:08

原文章由 GaryF 於 07-9-27 01:33 PM 硐表
召藥師,
睇到都登妳煩!
不如叫班主任調位啦, 唔係就真係仲有排煩呀!



班主任打左電俾我問件事ge始末,班主任話班裡面有幾個un皮學生,佢都打算再調位,希望阿仔唔會再俾人恰啦!
作者: jk923    時間: 07-9-27 15:10

原文章由 召藥師 於 07-9-27 14:08 硐表


班主任打左電俾我問件事ge始末,班主任話班裡面有幾個un皮學生,佢都打算再調位,希望阿仔唔會再俾人恰啦!


我個仔既情況雖然未至於好似你個仔咁,我都好明白你既擔心,但我更要明白去到邊度都會有乖同唔乖既學生,只係希望個仔知道唔岩既野唔好學,其實倒返轉頭你個仔唔同人爭執已經好好,起碼佢無做錯過,唯有當學習之一啦!
作者: 召藥師    時間: 07-9-27 19:14

原文章由 jk923 於 07-9-27 03:10 PM 硐表


我個仔既情況雖然未至於好似你個仔咁,我都好明白你既擔心,但我更要明白去到邊度都會有乖同唔乖既學生,只係希望個仔知道唔岩既野唔好學,其實倒返轉頭你個仔唔同人爭執已經好好,起碼佢無做錯過,唯有當學習之一啦! ...


我擔心都冇用,處處都有咁ge學生,避無可避,只好教佢要保護自己,有咩事一定要即刻同老師及父母講,遲左就幫佢唔到。

而家當係等佢學精d啦!不過依一代真係多左好多自私ge父母教出自私ge細路。
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-27 22:29

召藥師,
唔好咁激氣啦, 我個仔同你個仔不無多樣, 只係佢無俾同學仔 du 八達通, 而變咗係唔見咗八達通, 由於我個仔間學校係用八達通返學點名既, 所以一定要帶.
可能因為佢係男仔, 對用既野無咩要求, 我知佢又唔係好識錫住d文具黎用, 所以我無買過新文具俾佢開學, 如果唔係一定發生你仔既事情. 筆又唔見, 擦膠又用爛, 如果係新既我一定把幾火.
大家一齊努力啦.
原文章由 召藥師 於 07-9-27 11:05 硐表
我個仔都係小一學生,依幾個星期真係日日都好似打仗咁。
一早要起身整早餐,叫醒佢食,又要同佢check多次書包,預備水、毛巾盒、小食、紙巾同手巾仔,有時佢食得慢又要不時叫佢食快d。

午餐又要整飯盒俾佢,日日都食淨,只係試過 ...

作者: 召藥師    時間: 07-9-27 23:33

原文章由 銘銘媽 於 07-9-27 10:29 PM 硐表
召藥師,
唔好咁激氣啦, 我個仔同你個仔不無多樣, 只係佢無俾同學仔 du 八達通, 而變咗係唔見咗八達通, 由於我個仔間學校係用八達通返學點名既, 所以一定要帶.
可能因為佢係男仔, 對用既野無咩要求, 我知佢又唔係好 ...


我阿仔都係要用八達通點名先至俾佢帶咋,否則我唔到要搭車都唔過佢手,而家要開多張卡俾佢用。

今日阿仔又俾個位同學蝦佢,個男仔用間尺拍阿仔跟住講'對唔住lo!',妳話死唔死。

希望大家都能放鬆d去面對啦~

[ 本文章最後由 召藥師 於 07-9-27 23:36 編輯 ]
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 00:55

咁你個女真係好細呀. 我個仔年尾出世, 係細仔, 咁你個女係咪2002年年頭出世呀??
原文章由 ChuMom 於 07-9-27 11:56 硐表
銘銘媽

我囡囡不是讀什麼名校, 佢現讀 Delia (ManKiu) English Primary School 小一,我自己都覺得幾深! 因為我囡囡比其他同學細,她現在 5.7years, 但其他同學仔已經係 6 , 7years...她之所以讀  Delia,係因為其他 local ...

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 00:58

可能我個仔果班女多過男好多, 而女仔一般都未必會蝦人, 所以我仔都無俾人蝦, 只係佢自己比較論盡/大頭蝦, 所以成日漏野喺學校, 同埋唔見野.
原文章由 召藥師 於 07-9-27 19:14 硐表


我擔心都冇用,處處都有咁ge學生,避無可避,只好教佢要保護自己,有咩事一定要即刻同老師及父母講,遲左就幫佢唔到。

而家當係等佢學精d啦!不過依一代真係多左好多自私ge父母教出自私ge細路。 ...

作者: GaryF    時間: 07-9-28 08:38

咁橋既!  我個仔都係細仔呀, 佢12月出世的!
好彩佢在學習上都無乜問題!

原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 00:55 硐表
咁你個女真係好細呀. 我個仔年尾出世, 係細仔, 咁你個女係咪2002年年頭出世呀??

作者: 召藥師    時間: 07-9-28 09:32

原文章由 GaryF 於 07-9-28 08:38 AM 硐表
咁橋既!  我個仔都係細仔呀, 佢12月出世的!
好彩佢在學習上都無乜問題!



我個都係細仔 9月尾出世。
作者: carmenshek    時間: 07-9-28 10:01

我個朗囝囝今年都係讀小一...番左十日八日個傻豬豬就話習慣哂lu
第一日就開始教書..第二個星期就讀默中文第一課..之後第二課...每個星期默一課喇...英文都係....

每日家課都幾多丫...又作業.又補充又功作紙..仲要抄課文同生字..一日多起上來成十樣家課架

佢仲係番半日制...所以d課程好緊迫咁...星期6長週仲入圍左要番小童軍...

佢學校每日都update 要做咩功課上個校網度...我係在職..收工番去咪同佢對一次囉..
不過..依家d content真係好深..英文都幾吃力..串字係最難..依家教緊分he she it my i they...佢都明明地咋...
加油丫...都唔係太辛苦...大家努力丫...
作者: chuyuk    時間: 07-9-28 10:22

我個女今年升小2,係細女,聖誕節出世.
起初都同你地一樣,
覺得好辛苦,時間不夠用,
個女又超懶,叫又唔聽,鬧又唔得,
我仲試過嬲到將佢既校服同書包放出門口,
嚇佢話你咁懶,以後唔洗返學啦,
現在回想起都肉痛!

其實,無論佢地物野月份出世,都係5,6歲既小朋友,
係幼稚園既時候,係玩下玩下就一天,
突然,1個月後,放完暑假,
要做5,6,7樣功課,
又要黙書,真係要時間識認架,
唔好講話小朋友,
就算係自己都要識認佢一下子要負那麼多責任.

後來,2-3個月後,情況慢慢好,
現在,物都做得好,
1年班時尾考成績也好好,
所以比時間自己與小朋友,
放鬆d.
作者: ChuMom    時間: 07-9-28 10:54

銘銘媽,

係呀,我個囡囡係2002年2月尾出世,所以相比之下,我囡囡係細細女!


原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 00:55 硐表
咁你個女真係好細呀. 我個仔年尾出世, 係細仔, 咁你個女係咪2002年年頭出世呀??

作者: mandee2621    時間: 07-9-28 11:25

原文章由 ChuMom 於 07-9-28 10:54 硐表
銘銘媽,

係呀,我個囡囡係2002年2月尾出世,所以相比之下,我囡囡係細細女!

點解上年你個女報到小一 ? 今年九月都未夠yrs (5yrs 8個月)
作者: chuyuk    時間: 07-9-28 11:50

係呢,我都唔係好明?

我個女已差不多全班/甚至全級最小個批,
物仲有人可以再細入學咩?

入學起碼要5歲8個月,聖誕出世都差幾日就要下年,
所以..........
作者: YanYan0116    時間: 07-9-28 12:05

原文章由 ChuMom 於 07-9-28 10:54 硐表
銘銘媽,

係呀,我個囡囡係2002年2月尾出世,所以相比之下,我囡囡係細細女!


你個女係咪讀國際學校呀.
作者: jandtfamily    時間: 07-9-28 15:37     標題: 剛上小一的家長們,大家努力吧!

我個仔也是剛上小一,回家起初問佢,佢都是話好似自已仍在返幼稚園,不會不開心,只說很不習慣。第一個星期是適應週,各方面都很包容,讓他們適應一下小學生活,之後便開始嚴格,做錯事都會有少少罰,不像以前幼稚園般寬鬆呢!這也很正常o既,好讓他們要守規則和早點適應小學上課正式模式,而學習時更要留心。他的小學起初對他們說教時還有簡單的口號呢!「眼望前,手放低,用心聆聽。」我覺得幾好,好易記住!
抄寫手冊,是他在學校時每天重要的工作之一,我們家長每晚都要檢查他有冇寫漏手冊,做好每一樣功課和溫習好便√一下,之後便要他自已拾書包,一定要他自已做,若拾錯書或帶錯東西才在旁邊提一提,切記一定不要幫他們放,因為他們非常聰明,好易學會依賴,初初時比較難做,尤其當很夜時,很多家長都忍唔住幫手做,好o既始是成功的一半,好讓他們培養自已的責任心!日後我們家長反而才會變得輕鬆呢!
試過一次漏帶東西上課,回家記憶很深,不要即時責罵,只要講出他因做錯變會有如此後果,再提他下次要做好,這樣他真好快記得改善,多花點工夫在這方面,很有效。(有些家裏有工人的,也不能依賴工人姐姐,要自己處理,事前要和工人溝通好,避免工人濫用,甚麼都不做!)
另外有些是藉得和大家家長分享的,就是「身教」,我們以前都很喜歡看TV、VCD......之類,自從要為了能有效地教導兒子,連電視劇也戒了,不再追劇,回想真很浪費時間,看了對自已半點幫助也沒有,反而害了子女一同浪費時間在看TV上(尤其NDS、games........)真害人不淺!有家長朋友的子女,小一就沉迷了,你說日後點教?o甘就一世!雖少了看TV,但卻幫孩子養成好習慣,連我們自己也得益不少,多做了有益和有意義的事,真是「學到老,做到老」
作者: ysl    時間: 07-9-28 16:12

原來每位小朋友的情況都差不多, mon cha cha, 我e家都不擔心啦, 大家努力啦
作者: jk923    時間: 07-9-28 17:08

原文章由 mandee2621 於 07-9-28 11:25 硐表

點解上年你個女報到小一 ? 今年九月都未夠yrs (5yrs 8個月)

點解讀幼稚園時無人話比你聽未夠5歲8個月係報唔到小一呢?
作者: minma    時間: 07-9-28 17:29

原文章由 jk923 於 07-9-28 17:08 硐表

點解讀幼稚園時無人話比你聽未夠5歲8個月係報唔到小一呢?

唔夠五歲八個月係可以報小一, 不過無足齡分數, 所以比較吃虧. 即連一般人基本個十分都無喎! 而大部份小朋友都有十五分.
作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:01

咁你一定識我個仔幼兒園個同學仔媽咪, 佢叫mangtau, 都係01年12月媽媽會既.
原文章由 GaryF 於 07-9-28 08:38 硐表
咁橋既!  我個仔都係細仔呀, 佢12月出世的!
好彩佢在學習上都無乜問題!

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:07

九月尾就唔算細仔啦.
原文章由 召藥師 於 07-9-28 09:32 硐表


我個都係細仔 9月尾出世。

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:10

而家好少學校半日際既啦喎.
其實半日唔係應該會有多D 時間做功課咩??
原文章由 carmenshek 於 07-9-28 10:01 硐表
我個朗囝囝今年都係讀小一...番左十日八日個傻豬豬就話習慣哂lu
第一日就開始教書..第二個星期就讀默中文第一課..之後第二課...每個星期默一課喇...英文都係....

每日家課都幾多丫...又作業.又補充又功作紙..仲要抄課文同生字..一日多 ...

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:16

咁佢都讀得上, 真係好叻女呀.
原文章由 ChuMom 於 07-9-28 10:54 硐表
銘銘媽,

係呀,我個囡囡係2002年2月尾出世,所以相比之下,我囡囡係細細女!

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:19

我自己就戒咗啦, 不過我仔女日頭喺嫲嫲度湊, 老人家一定要睇電視, 所以真係無計, 唉!!
多謝你分享, 我非常之認同'身教'
原文章由 jandtfamily 於 07-9-28 15:37 硐表
我個仔也是剛上小一,回家起初問佢,佢都是話好似自已仍在返幼稚園,不會不開心,只說很不習慣。第一個星期是適應週,各方面都很包容,讓他們適應一下小學生活,之後便開始嚴格,做錯事都會有少少罰,不像以前幼稚園般寬鬆呢!這也很正常 ...

作者: 銘銘媽    時間: 07-9-28 18:23

多謝你既分享.
睇黎大家都真係要放鬆D.  我都覺得自己緊張咗, 日日癲哂咁.  而家一放假, 就俾佢輕鬆D, 自己又可以放鬆D.
原文章由 chuyuk 於 07-9-28 10:22 硐表
我個女今年升小2,係細女,聖誕節出世.
起初都同你地一樣,
覺得好辛苦,時間不夠用,
個女又超懶,叫又唔聽,鬧又唔得,
我仲試過嬲到將佢既校服同書包放出門口,
嚇佢話你咁懶,以後唔洗返學啦,
現在回想起都肉痛!

其實,無 ...

作者: clementbaby    時間: 07-9-29 01:19

你地好!
我個仔今年都係讀小一
我都覺得e+ D小朋友真係冇乜家教(小部份)
好似今日我仔放學返到屋企
佢同我講話今日有同學仔(但唔知係邊個)
撕爛佢盒顏色筆盒入面個張發泡膠紙
你話無唔無聊ar
跟住我問佢當時唔係度咩
佢答我話去左廁所
跟住問有無同老師講
佢就答我都唔知係邊個做
所以就冇同老師講喎
跟住我同仔仔講話如果有下次都應該同老師講
因為唔同老師講 個果同學會以為做得arm
而唔知係做錯左
好彩聽日家長日,我會同老師反映下先得
作者: GaryF    時間: 07-9-29 08:41

我唔識呀!  因為我佗第二個時先識得上黎蒲呀嘛, 所以剩係蒲細仔果個媽媽會囉!
我都戒左TV好耐啦!  以前我係出名電視精黎架, 為左個仔無法啦, 根本都無時間睇添啦!

原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 18:01 硐表
咁你一定識我個仔幼兒園個同學仔媽咪, 佢叫mangtau, 都係01年12月媽媽會既.

作者: carmenshek    時間: 07-9-29 09:00

原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 18:10 硐表
而家好少學校半日際既啦喎.
其實半日唔係應該會有多D 時間做功課咩??



銘媽...

係丫..我小朋友仲係番緊半日制...09年先轉全日..

其實出面仲有好多分緊上下午校架...
作者: chuyuk    時間: 07-9-29 10:31

其實,我覺得教育一個小朋友真係一門好高深既藝術,
我都好認同身教,
有物野好得過耳濡目染,日日見住既你,比佢一個"板"睇!

至於,無教養呢個問題,其實係有咁既父母,
就有咁既孩子,真係無野好講!

我個女初初返來都有同我講比人蝦,
後來我同佢講,佢未必有心想蝦你,
有可能佢不自覺做咗d野出來令人討厭,
不過,無論點,我都同佢講,
(1)不喜歡就直接同個同學仔講,你唔好咁;
(2)避開佢;一係
作者: yy02    時間: 07-9-29 23:23

[quote]原文章由 chuyuk 於 07-9-29 10:31 硐表


各位有無興趣聽有關"NLP"加速學習課程呀,我剛收到由景林"成龍全人發展中心"有一免費講座,其中有講如何加速學習法&最佳溫習攻略等等......
我已報了名,想睇下有無其他家長可一起去,如有興趣可上佢O地網址報"http://wholeperson.org.hk 跟手入去免費講座果度便可即時上網報名:)
作者: yy02    時間: 07-9-29 23:33

原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 18:23 硐表
多謝你既分享.
睇黎大家都真係要放鬆D.  我都覺得自己緊張咗, 日日癲哂咁.  而家一放假, 就俾佢輕鬆D, 自己又可以放鬆D.


好同意你所講,真係攪到人都癲,我覺得小朋友升小一要適應,但原來家長更要,其實係咪學校都要同家長攪番d適應班,等我o地可以一早了解了學校,容易d去適應!

好似我呀女間小學,好彩係上星期攪了個小一家長會,呢個係迎新會後既另一個會,起碼我現在了解多了功課上係要點同學校合作,另之前因突然多了好多功課同file都唔知點攪,但經講座了解後,現在叫做明多了!

哎,一句講晒,大家努力啦,我可以應付到呀女既功課同默書我已愉笑了,仲有果d讀書報告,都未得閒同佢借書睇,no eye see
作者: chuyuk    時間: 07-9-30 10:32

慢慢來!

記住不要比太大壓力小朋友+自己,會適應的.

我個女現升小2,
一切都好好!

回想升小1時自己對她的態度+壓力,
真的很內疚和後悔!

其實,試想下,
一個小朋友由不太用做功課/黙書/全天上課/考試/測驗...壓力,
其實佢都很大改變,
係呢個時候,
唔係應該同學校一切”迫佢”,
而係應該幫佢一起過渡.

記得個女,
初初返學(全日),
返到來,教佢功課既時候,
兩隻眼仔,轉來轉去,完全不集中,
我中鬧佢,話佢懶,
原來佢係眼”份”,
過了幾星期,我終於發現不對路,
同佢講我簡單既野佢都好似......
咪叫佢去”份”啦,
點知佢真係走去”份”,
仲一分鐘就”份”咗,
我就知原來,佢係放學太疲倦了,
所以多點體諒下佢地.
作者: ChuMom    時間: 07-10-3 18:10

原文章由 銘銘媽 於 07-9-28 18:16 硐表
咁佢都讀得上, 真係好叻女呀.

原文章由 YanYan0116 於 07-9-28 12:05 硐表

你個女係咪讀國際學校呀.


因為囡囡在加拿大出世, 之後要回港工作,所以囡囡 K1-K3都在香港讀, 其實K3之後想過回加拿大, 但最後也決定留港, Local School 根本唔會收年齡少於5.8years的小朋友, 所以都諗住 repeat K3, 但後來聽到 Delia English Primary School 可收低於 5.8 years 既小朋友, 所以咪叫囡囡去面試, 校長覺得我囡囡性格都幾主動, 所以就收了她這幾次的 Dictation 溫習的時間比之前少了很多, 相信她已經慢慢習慣了我前幾天在 Toys R ?? 買了一個 word puzzle 跟她一同玩, 小朋友一有得玩, 記英文生字也快了很多
作者: 木馬    時間: 07-10-3 21:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 虫虫主人    時間: 07-10-3 22:10

原文章由 木馬 於 07-10-3 21:21 硐表
你們的小朋友每天有多少樣功課, 他們要花多少時才完成?
每晚做到11-12點, 是否做功課能力弱? 可以怎樣加強做功課能力?


木馬,

每日平均都有5-6樣,放左學我叫佢如果識做就做左先,放工夜晚我就再睇佢功課同教佢做唔識個d同溫習,而家我要佢9:30瞓覺,因為每朝6:15起身,你個小朋友係咪夜晚先開始做功課,小朋友通常都會唔夠專心
作者: 小晴媽    時間: 07-10-3 23:10

原文章由 銘銘媽 於 07-9-27 10:25 硐表
小丑魚,
你個仔都好呀, 會話你知係秘密, 如果我個仔發生咗d 唔好既事, 佢會直頭話無野, 當我傻既咁呃.

Olkan,
唉~~ 亞仔果間學校, 我仲未上入到佢學校個內聯網, 都唔知幾時先可以上網同佢睇吓有咩功課做, 日日要我 ...


銘銘媽︰

佢已經離開咗,所以…只有我一個人咋
作者: GaryF    時間: 07-10-4 08:36

我個仔會在學校的功課輔導時間做左少少功課先, 之後3點放學回家就即刻開始做, 每日大約3-4樣功課, 不過一個鐘頭之內都會做完, 之後溫習完都係大約5點左右, 晚上10點 !  
妳最好叫佢一放學回家就即刻開始做, 因為越夜做就會越眼訓, 會越做越慢兼無心機, 所以要趁住佢仲有精神時就要佢做功課架啦!

原文章由 木馬 於 07-10-3 21:21 硐表
你們的小朋友每天有多少樣功課, 他們要花多少時才完成?
每晚做到11-12點, 是否做功課能力弱? 可以怎樣加強做功課能力?

作者: mandee2621    時間: 07-10-4 09:28

原文章由 木馬 於 07-10-3 21:21 硐表
你們的小朋友每天有多少樣功課, 他們要花多少時才完成?
每晚做到11-12點, 是否做功課能力弱? 可以怎樣加強做功課能力?

我亞女每天有6-8樣 , 大約20-35 mins 完成 , 完全自動波做功課 ,因為老師教晒點做的 !
你小朋友幾點開始做功課 ? 又沒有開電視做功課 ? 又沒有問吓老師小朋友在上課時的表現 ?
你可以定一個時間比佢做每樣功課要在10-15mins內完成 , 如果做到就比個貼紙佢! 我亞女就贊賞吓都好開心啦 !
作者: mangtau    時間: 07-10-4 11:35

得閒入黎01年12月媽咪會傾下計啦 ~


原文章由 GaryF 於 07-9-29 08:41 硐表
我唔識呀!  因為我佗第二個時先識得上黎蒲呀嘛, 所以剩係蒲細仔果個媽媽會囉!
我都戒左TV好耐啦!  以前我係出名電視精黎架, 為左個仔無法啦, 根本都無時間睇添啦!

...

作者: winniebb30    時間: 07-10-4 12:33

我個仔果間都係上星期開左家長會呀,咁啱嘅?你亞女讀邊間學校呀?我同你一樣,都係攪功課同默書都就黎死咁滯.........
原文章由 yy02 於 07-9-29 23:33 硐表


好同意你所講,真係攪到人都癲,我覺得小朋友升小一要適應,但原來家長更要,其實係咪學校都要同家長攪番d適應班,等我o地可以一早了解了學校,容易d去適應!

好似我呀女間小學,好彩係上星期攪了個小一家長會,呢個係迎新 ...

作者: GaryF    時間: 07-10-4 13:28

mangtau,
Hi
遲左6年先join, 真係失禮死人!

原文章由 mangtau 於 07-10-4 11:35 硐表
得閒入黎01年12月媽咪會傾下計啦 ~

作者: jk923    時間: 07-10-4 14:19

木馬:
11、2點又真係好似夜左少少,係咪佢自細都習慣你放左工係屋企先做功課呢?
我仔仔4點半落車返到屋企,跟住沖涼食少少野就開始做功課,每日4-6樣,好多時係導修堂都做得7788,返黎多數係跟下d字靚唔靚,有無錯,備埋課、溫埋默書加埋個半鐘度,今日開始默書啦,phonic無得溫,唔知默成點?
作者: DOUGLASMAMA    時間: 07-10-4 14:31

Hi,

你們好,原來太多數小朋友上小一都是有類似情況,見到你們的意見和情況,我都會會心微笑,等我吾會覺得是我的問題,現在我常試set個時間表比他,等他知道什麼時間做功課,什麼時間溫書,什麼時間玩.問他好吾好,他又好似好受和.
作者: Amyony    時間: 07-10-4 15:49     標題: 小朋友剛升上小一既媽咪請入黎傾下!

My girl in P1 as well.

Let's share our experience together.

原文章由 DOUGLASMAMA 於 07-10-4 14:31 硐表
Hi,

你們好,原來太多數小朋友上小一都是有類似情況,見到你們的意見和情況,我都會會心微笑,等我吾會覺得是我的問題,現在我常試set個時間表比他,等他知道什麼時間做功課,什麼時間溫書,什麼時間玩.問他好吾好,他又好似好受和. ...

作者: 小丑魚    時間: 07-10-5 09:36

木馬,

自己要返工,每晚都要7點幾先回到家。囝囝4點返到屋企,比佢小休下。姐姐會叫佢做功課,有D已係學校完成,實際要做的,亞仔通常會花1個鐘 (D字當然要事後執啦!!),吾識做就要佢一定打電話比我。之前已把他的作業SCAN晒在公司部電腦裡,費事佢有籍口話吾識DO,等我番黎教。其實SCAN左在電腦裡都有其他用架,林近測驗/考試之前都可PRINT番出黎比佢再做下,溫故知新 (呢D係我上次上記憶班呀SIR教架)。
原文章由 木馬 於 07-10-3 21:21 硐表
你們的小朋友每天有多少樣功課, 他們要花多少時才完成?
每晚做到11-12點, 是否做功課能力弱? 可以怎樣加強做功課能力?

作者: greenlady    時間: 07-10-5 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5