教育王國
標題: 陳瑞祺(喇沙)小學 [打印本頁]
作者: 200yan 時間: 07-9-18 21:13 標題: 陳瑞祺(喇沙)小學
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: woody_lui 時間: 07-10-7 07:46
以前曾經問過,要視乎有沒有學位剩餘才安排面試,因每間學校都有固定學額。
原文章由 200yan 於 07-9-18 21:13 硐表 
我想請問如果我自行同統一都選陳瑞祺(喇沙)小學,如果到最後失敗,去叩門時是否一定有得面試呢?
作者: wensi 時間: 07-10-7 16:52
原文章由 woody_lui 於 07-10-7 07:46 硐表 
以前曾經問過,要視乎有沒有學位剩餘才安排面試,因每間學校都有固定學額。
我仔個班今年開學多左兩個人,可能係插班/留班。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |