教育王國

標題: 陳瑞祺(喇沙)小學 [打印本頁]

作者: 200yan    時間: 07-9-18 21:13     標題: 陳瑞祺(喇沙)小學

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: woody_lui    時間: 07-10-7 07:46

以前曾經問過,要視乎有沒有學位剩餘才安排面試,因每間學校都有固定學額。





原文章由 200yan 於 07-9-18 21:13 硐表
我想請問如果我自行同統一都選陳瑞祺(喇沙)小學,如果到最後失敗,去叩門時是否一定有得面試呢?

作者: wensi    時間: 07-10-7 16:52

原文章由 woody_lui 於 07-10-7 07:46 硐表
以前曾經問過,要視乎有沒有學位剩餘才安排面試,因每間學校都有固定學額。


我仔個班今年開學多左兩個人,可能係插班/留班。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5