教育王國
標題: 想問吓荃灣浸信會聯會小學 [打印本頁]
作者: carrievic 時間: 07-9-18 16:26 標題: 想問吓荃灣浸信會聯會小學
想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?
作者: bigbigboy 時間: 07-9-19 12:56
原文章由 carrievic 於 07-9-18 16:26 硐表 
想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?
聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.
作者: 亞薛 時間: 07-9-19 12:58
浸聯唔係活動教學咩﹖ 點解會好多功課﹖難入就一定
原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表 
聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.
作者: singpok108 時間: 07-9-19 13:00
Less homework, many activities, a good school. My son is P.3 now, he enjoys school life very much
作者: BookloverJ 時間: 07-9-19 14:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunsunsandy 時間: 07-9-19 18:06
原文章由 BookloverJ 於 9/19/2007 14:29 硐表 
請問係咩家長同你架,讀緊浸聯既?點解將d 事實掉轉講架(除左同區最難入呢樣).
我個女p.3, 功課少, 活動多,讀得不知幾輕鬆,舒服. 今年學校第一份通告”校長的話”,回顧辦學理念就係「少功課、少默書、少考試 ...
小女今年要報小一啦. 好想囡囡能入讀此校. 我屬同區校網. 但只得15分. 自行分配一定入唔到啦. 萬一大抽獎都入唔到. 就要叩門. 但有好多家長話此校是不接受"叩門"的. 除非有人事關係. 我聽了之後真係好失望呀.... 係咪真有其事?
作者: BookloverJ 時間: 07-9-19 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Megafish 時間: 07-9-23 01:36
原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表 
聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.
Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:
作者: 愛港士 時間: 07-10-4 23:14
競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!
原文章由 Megafish 於 07-9-23 01:36 硐表 
Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:
作者: LianaMamaa 時間: 07-10-6 16:30
校長是咪好吋架?
作者: billysim 時間: 07-10-6 18:28
原文章由 LianaMamaa 於 07-10-6 16:30 硐表 
校長是咪好吋架?
我同事d仔/女係讀浸幼佢都係咁話個校長好吋, 所以我都唔太欣賞

作者: mckong 時間: 07-10-6 23:50
[quote]原文章由 愛港士 於 07-10-4 23:14 硐表 
競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!
It's really a good school.
校長唔寸, 是個思路清晰, 做事目標明確的人
作者: stjoboldboy 時間: 07-10-7 09:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |