教育王國

標題: 想問吓荃灣浸信會聯會小學 [打印本頁]

作者: carrievic    時間: 07-9-18 16:26     標題: 想問吓荃灣浸信會聯會小學

想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?
作者: bigbigboy    時間: 07-9-19 12:56

原文章由 carrievic 於 07-9-18 16:26 硐表
想問吓荃灣浸信會聯會小學好不好,難不難入呀?多不多功課做,會不會讀得很辛苦呢?

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.
作者: 亞薛    時間: 07-9-19 12:58

浸聯唔係活動教學咩﹖ 點解會好多功課﹖難入就一定


原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.

作者: singpok108    時間: 07-9-19 13:00

Less homework, many activities, a good school. My son is P.3 now, he enjoys school life very much
作者: BookloverJ    時間: 07-9-19 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunsunsandy    時間: 07-9-19 18:06

原文章由 BookloverJ 於 9/19/2007 14:29 硐表

請問係咩家長同你架,讀緊浸聯既?點解將d 事實掉轉講架(除左同區最難入呢樣).

我個女p.3, 功課少, 活動多,讀得不知幾輕鬆,舒服. 今年學校第一份通告”校長的話”,回顧辦學理念就係「少功課、少默書、少考試 ...


小女今年要報小一啦.  好想囡囡能入讀此校.  我屬同區校網. 但只得15分. 自行分配一定入唔到啦.  萬一大抽獎都入唔到. 就要叩門. 但有好多家長話此校是不接受"叩門"的. 除非有人事關係.   我聽了之後真係好失望呀.... 係咪真有其事?   
作者: BookloverJ    時間: 07-9-19 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Megafish    時間: 07-9-23 01:36

原文章由 bigbigboy 於 07-9-19 12:56 硐表

聽到有些家長說, 很難入(同區最難入), 功課多, 活動少, 孩子都讀得幾辛苦.


Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:
作者: 愛港士    時間: 07-10-4 23:14

競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!



原文章由 Megafish 於 07-9-23 01:36 硐表


Those want to apply and try to spread out the wrong info. Then the chance will be better.:tongue:

作者: LianaMamaa    時間: 07-10-6 16:30

校長是咪好吋架?
作者: billysim    時間: 07-10-6 18:28

原文章由 LianaMamaa 於 07-10-6 16:30 硐表
校長是咪好吋架?

我同事d仔/女係讀浸幼佢都係咁話個校長好吋, 所以我都唔太欣賞
作者: mckong    時間: 07-10-6 23:50

[quote]原文章由 愛港士 於 07-10-4 23:14 硐表
競爭大是事實,是一所有心有力的學校,也是事實!



It's really a good school. 校長唔寸, 是個思路清晰, 做事目標明確的人
作者: stjoboldboy    時間: 07-10-7 09:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5